החיים שלי די מסובכים – פרק 2

08/10/2013 489 צפיות 2 תגובות

בבוקר התעוררתי עם כאבי ראש חזקים. השעה הייתה 12.
קמתי מהר כי נזכרתי שקבעתי עם רון לפני שנלך לתחנה וצריך להיות בתחנה ב-2. התארגנתי מהר ירדתי למטבח להכין לי לשתות ואז צלצל הפעמון. פתחתי את הדלת וראיתי את רון. הוא עמד בפתח עם החיוך הכובש שלו. ואמרתי לו להיכנס הכנתי גם לו לשתות.
הייתה בנינו שתיקה. הסתכלתי עליו והרגשתי שאני פשוט נמסה. תמיד חשבתי שרון נראה טוב אבל לא ממש דיברנו עד אתמול בלילה. יש לו שיער חום בהיר שנופל טיפה על המצח, ועיניים כחולות מהממות.
שמעתי אותו קורא לי והוא התחיל לצחוק קצת. כנראה בהיתי בו יותר מדי והוא שם לב לזה. נהיתי אדומה.
הוא שאל אם נזכרתי במשהו ואמרתי לו שכן…
אמרתי לו שאני זוכרת שהיתי בדרך למאי חברה שלי כי קבענו ללכת ביחד למסיבה. כנראה אותה מסיבה שרון היה בה.
ועצרתי במכולת לקנות מסטיקים. ואז קיבלתי מכה בראש כנראה התעלפתי כי אני לא זוכרת מאז כלום.
רון אמר שגם הוא היה במסיבה. והתחיל לשעמם לו אז הוא היה בדרך לבית ואז הוא ראה אותי בחנות. וראה שמשהוא נותן לי מכה בראש. הוא ניסה להיכנס מהר למכולת אבל לפני שהספיק הוא היה מעולף באותו מצב כמוני. כנראה גם לו חבטו בראש.
הלכנו לחקירה וסיפרנו לשוטרים את מה שקרה לרון ולי. מסתבר שגם עוד ארבעת הילדים שהיו איתנו. חבטו להם בראש שהם היו באותו החנות.
השוטרים סיפרו לנו שניסו לשדוד את המכולת ואנחנו היינו שם באותו הרגע שזה קרה. ולכן נקלענו למצב הזה.
כולנו היינו בשוק. אבל אז שוטר אחת די מבוגר שמנמן כזה נכנס לחדר שהינו בוא ומסר לשוטר שניהל את החקירה שלו דף.
השוטר המבוגר יצא מהחדר. וכולנו הסתקרנו לראות מה היה כתוב בדף.
השוטר שניהל את החקירה חייך חיוך גדול. למשך כמה שניות הוא לא דיבר
ואז צעקנו בקול- מה כתוב?
ואז אמר שהצליחו לתפוס את החוטפים שחטפו אותנו.
רון הסתכל עלי עם החיוך הכובש שלו ואני חייכתי בחזרה.
השוטר אמר שאנחנו יכולים ללכת הביתה רגועים.
התחלתי להתארגן לצאת מהתחנה ואז רון ניגש אלי ושאל אותי אם אני רוצה לבוא אליו היום, הוא אמר שחברים שלו באים אליו בלילה בערך ב-11 אמרתי לו שסבבה הוא אמר שאני יכולה גם לביא חברות אמרתי לו שאני אבוא עם מאי החברה הכי טובה שלי.
הגעתי הביתה שלחתי למאי הודעה שתהיה מוכנה ברבע ל-11 שהולכים לרון מהשכבה. היא הייתה מופתעת. כי היא יודעת שאני מחבבת אותו. היא שלחה לי סימן שאלה ורשמתי לה שזה סיפור ארוך. היא שלחה לי סמיילי עם לבבות. ורשמתי לה שזה כלום שאנחנו סתם ידידים והיא ענתה לי שבסדר אבל ידעתי שהיא לא חושבת ככה ושלחתי לה סמיילי מחייך…


תגובות (2)

מהממם מחכה להמשך!
♥♥♥לין

08/10/2013 10:42

תמשיכיי

08/10/2013 11:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך