החיים שלי די מסובכים- 5

28/10/2013 610 צפיות 4 תגובות

עבר שבוע מאז החטיפה שלי. ומאז שאני ורון ביחד.
עדיין לא סיפרתי להורים שלי שחטפו אותי. וגם לא התכוונתי לספר.
הגעתי הביתה מהבית ספר בערך ב-3. וההורים שלי היו בבית, שזה מוזר כי הם בדרך כלל מגיעים בלילה. הבנתי שמשהו חשוד והם לא סתם בבית. הם אמרו לי לשבת על הספה שהם רוצים לדבר איתי. התיישבתי ואמא שלי התחילה לדבר- "למה לא סיפרת לנו שחטפו אותך? ולמה לא ידעו על זה כלום?" היא אמרה בטון כועס.
הייתי בשוק לא ידעתי מאיפה היא יודעת על זה.. "מאיפה אתם יודעים על זה?" שאלתי בעיניים גדולות. הם הסתכלו עלי במבט כועס ואבא שלי אמר-"מה זה משנה מאיפה! למה אנחנו לא יודעים מה שקורה לך?!" הייתי עצבנית שמישהו סיפר להם "זה החיים שלי ואם אתם הייתם רוצים להתעניין יותר לא הייתם משאירים אותי לבד כל יום עד השעות הקטנות של הלילה, בלי אף אחד!" אמרתי בצעקה. ההורים שלי צעקו גם- "אנחנו דואגים לך!!" לא הייתי מוכנה להקשיב לקחתי את התיק שלי ועליתי לחדר שלי. אבא שלי צעק לי מלמטה "תרדי עכשיו למטה ותתני לי את הטלפון שלך הוא מחורם עד להודעה חדשה!" ירדתי למטה זרקתי על הספה את הטלפון בכעס ועליתי חזרה מהר לחדר שלי. נשכבתי על המיטה והתחלתי לבכות. למה הם עושים לי את זה? בכלל לא אכפת להם ממני!
המשכתי לבכות בערך שעתיים ונרדמתי. השעה הייתה 7 וחצי. התעוררתי ושמעתי שהפלאפון שלי מצלצל. עניתי מהר לפני שהוא יפסיק. בכל צרוד אמרתי- "הלו.." זה היה רון-"היי חיים שלי". עניתי לו-"היי, מה קורה אוהב שלי". "שחכת את הנשף היום?" הוא שאל (שיט איזה מפגרת אני איך שחכתי שיש היום את הנשף שכולם דיברו עליו כבר בערך חצי שנה. ועד שיש לי אם מי ללכת אני שוחחת מזה). "מה פתאום"- עניתי. הוא צחק "את נשמעת צרודה?" הוא שאל בקול מודאג. "זה כלום זה תכף יעבור.." עניתי אחרי שהשתעלתי קצת כדי שהוא לא ישים לב שבכל זאת אני צרודה. הוא גיחך ואמר שיאסוף אותי ב-9.
ירדתי למטה והכנתי לעצמי תה. הבית היה ריק כרגיל כנראה אמא ואבא שלי חזרו לעבודה כמו תמיד. היה פתק על המקרר -'נחזור מחר בצהריים' זה אומר שאני יהיה לבד לילה שלם. (ההורים שלי עובדים במשהו סודי אז הם יוצאים לשליחויות כל הזמן. אז יוצא שאני בלילות לפעמים לבד ולפעמים ימים שלמים לבד..).
עליתי לחדר שלי. השעה הייתה כבר 8. התאפרתי והוצאתי מהארון את השמלה האדומה שלי. היא פשוט מהממת היא למעלה צמודה והגב פתוח עד האמצע. הלמטה שלה משוחרר יותר מתנופף כזה מגיע לי עד אמצע הירכיים. עשיתי לעצמי בייביליס בשיער.
נשמע דפיקה בדלת. ירדתי לפתוח אותה. רון היה שם עם חיוך ענקי מרוח על כל הפרצוף שלו. נתתי לו חיבוק חזק. והוא עדיין לא הפסיק לחייך. "הכול בסדר?" שאלתי אחרי שראיתי שהוא לא מפסיק לבהות בי. והמילה היחידה שיצאה לו מהפה הייתה "וואו". צחקקתי. הוא לקח לי את היד וסובב אותי במקום. ונתן לי נשיקה. יצאנו מהבית ונכנסנו למכונית שלו. הגענו למקום בוא התקיים הנשף. כולם כבר הגיעו. היה שטיח אדום בכניסה למקום וכל הזוגות שהיו שם נכנסו דרכו גם כאלו שבאו לבד..
נכנסנו לתוך המקום מחזיקים ידיים. כולם כבר התרגלו לזה שאני ורון ביחד. חייכו אלינו. חייכתי בחזרה. המקום היה מפוצץ. כל השכבה הייתה שם ועוד כל בני הזוג של כולם. לא מספיק שאנחנו שכבה ענקית יש גם את הבני זוג של כולם. חברים של רון הגיעו להגיד לו שלום הם התחבקו החליפו כיפים כל מה שבנים עושים. לחשתי לו באוזן "אני הולכת לשתות". והוא אמר שהוא תכף יבוא גם.
התקדמתי לכיוון המקום של השתייה. ראיתי את מאי רצה אלי. נתתי לה חיבוק גדול והתקדמנו ביחד לכיוון השתייה היא נתנה לי לשתות מיץ מעורבב אם אלכוהול. אין לי מושג מה זה היה אבל זה היה טעים. כל הבנות הגיעו. מאז שאני ורון ביחד התחלתי להתקרב לבנות המקובלות יותר. המעמד החדש שלי אפשר לי להתקרב למקובלים ממש. הם הגיעו לתת לי חיבוקים ונשיקות. החזרתי להם בחזרה שאלתי מה שלומם. התחלנו לרכל על כמה ילדים שלא היה להם בני זוג, (אני ממש לא אוהבת לרכל על אחרים אבל כדי להיות מקובלת ובעלת מעמד של כבוד בבית ספר הזה צריך גם לדעת ללכלך על אחרים). רון הגיע וכולן השתתקו. הוא נתן לי נשיקה "למה השתתקתם?" הוא שאל, והן צחקו. התחילה המוזיקה רון משך אותי לתוך הרחבה והתחיל לרקוד. אני בדרך כלל מתביישת לרקוד שיש מסביבי המון אנשים. "תסתכלי עלי ואל תשימי לב לאף אחד" רון לחש לי לתוך האוזן. הסתכלתי לו בתוך העיניים והתחלתי לרקוד. ממש נהנתי לרקוד איתו.
כולם רקדו אם כולם מאי רקדה עם יואב החבר שלה. הבנות רקדו עם כל הבנים המקובלים של השכבה. ועם חברים שלהם שהם בכיתות יותר גדולות.
התעייפתי מהריקודים קצת אז הלכתי לשתות. מזגתי לעצמי קצת אלכוהול ושמעתי מאחורי "תיזהרי שלא תשתכרי שתית יותר מדי היום". הסתובבתי בכעס לראות מי המעצבן הזה שמתערב לי בחיים.
"עומר??" אמרתי בהפתעה. זה היה עומר?? החבר של רון. מה פתאום הוא עושה פה?


תגובות (4)

שלמות מהלכת תמשיכי

29/10/2013 05:01

תממייישכיייי

29/10/2013 07:18

תמשיכיייייייי

29/10/2013 08:00

תמשיכייייי:)
♥♥♥לין

29/10/2013 09:11
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך