החיים שלי …. לא תמיד שמחים- הקדמה

סול123 19/08/2013 500 צפיות אין תגובות

כדי להתחיל לקרוא את הסיפור שלי אתם צרכים לדעת מי אני.
אני נעומי, בת 17, עולה לכיתה י'ב, אני בעלת עניים כחולות-ירוקות ושיער חום בהיר גלי וארוך.
אני גובהה, יותר מידי גבוהה עד כיתה ט' בערך הייתי יותר גבוהה מרוב הבנים בגלל זה לא היה לי חבר עד כיתה י'. אני מנצלת את הגובה שלי לספורט, אני הייתי בהרבה חוגים הייתי בכדורסל, שחייה, שחייה צורנית, ריקוד והתעמלות אומנותית אבל הדבר שאני הכי אוהבת זה לרוץ, אני מרגישה כל כך חופשיה כשאני רצה וכל פעם כשמעמם לי או כשיש לי זמן חופשי אני יוצאת לריצה. לפני שבועיים יצאתי לחופש, לא הספקתי לעשות הרבה חוץ ממרתון של סרטים מצוירים, לישון וללכת לבריכה. אבל מהיום אני הולכת לנצל את החופש כדי להיות עם חברים ולמצוא עבודה. לא היה דחוף לי כל כך למצוא עבודה אבל אמא שלי הגבילה את הדמי כיס שלי אז אני חייבת להתחיל לעבוד!
חוץ מהצרות הפרטיות שלי אני לא היחידה עם בעיות בבית ההורים שלי כל הזמן רבים, ואני שמתי לב שהם הפסיקו להתנשק לפני העבודה. לי ולאחותי אין אומץ לשאול אותם מה קרה אז אנחנו שותקות בכל מה שקשור לזה. שככתי להזכיר שיש לי אחות קטנה, בת 11 וחצי עוד מעט יש לה בת מצווה והיא לא מפסיקה לחפור לאמא ואבא- באיזה אולם היא רוצה לעשות את המסיבה, איזה שמלה היא רוצה וכ=איזה תסרוקת היא רוצה.
אם אתם רוצים לדעת עוד אלי כנראה שתצרכו להמשיך לקרוא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך