one.direction
אם לא הבנתם הבלוג שלה היא כתבה אותו מאז שהיא הייתה קטנה ומאז שההורים שלה נהרגו היא לא יכולה להיפתח לאף אחד וכותבת בבלוג על מה שעובר עליה כל יום ו-2 ילדים עונים לה כל הזמן. זה הופך להיות מעניין יותר.
תכתבו תגובות על הפרק בבקשה!
והסיפור הראשון שאני כותבת "another world" אני ימשיך אותו אחר כך :)

החיים שלי-פרק 2

one.direction 09/10/2012 687 צפיות 4 תגובות
אם לא הבנתם הבלוג שלה היא כתבה אותו מאז שהיא הייתה קטנה ומאז שההורים שלה נהרגו היא לא יכולה להיפתח לאף אחד וכותבת בבלוג על מה שעובר עליה כל יום ו-2 ילדים עונים לה כל הזמן. זה הופך להיות מעניין יותר.
תכתבו תגובות על הפרק בבקשה!
והסיפור הראשון שאני כותבת "another world" אני ימשיך אותו אחר כך :)

עליתי לחדרי ונכנסתי לבלוג שלי. כתבתי שם "כל יום הוא אותו הדבר בשבילי, בגלל זה לא פרסמתי הרבה זמן. לא נראלי שיהיו לי חברים בזמן הקרוב!" רק 2 אנשים מגיבים לי כל הזמן הם מכנים אחד "ארנב שחור" והאחר "מגה8".
"הם ענו לי!" אמרה ג'סיקה. "זה לא נכון! את חייבת להמשיך לנסות! את תיהיה לבד עם תוותרי. "כתב לי מגה8. וארנב שחור כתב לי "אל תדאגי! אם זאת את את תיהיה בסדר, את מנסה כל הרבה אז אני בטוח שמישהו שומר אלייך!"
"וואוו ארנב שחור כל כך נחמד" אמרה ג'סיקה. באינטרנט, אנחנו רקיודעים את שמות המשתמשים שלנו. אם היינו מדברים פנים אל פנים, יכול להיות שלא הייתי מדברת אליהם ככה או בכלל לא! הם מסתכלים על "האני האמיתית" הם תומכים בי הרבה! אמרה ג'סיקה לעצמה.
ניהיה מאוחר וג'סיקה הלכה לישון.
-בוקר-
הבוקר הגיעה וג'סיקה קמה ממיטתה סידרה אותה, היא התקלחה ולבשה בגדי בית ספר. וסירגה את שיערה הארוך, היא ישר יצאה לכיוון בית הספר, היא הגיעה נכנסה לכיתה וישבה במקום הקבוע שלה. כולם דיברו להם על כל מיני דברים ורק אני ישבתי לבד, "הלוואי שהיה ילדים כמו ארנב שחור ומגה8!" אמרה ג'סיקה לעצמה. הלכתי לצמח שלי להשקות אותו (ג'סיקה מגדלת אותו בשטח בית הספר). "הוא גידל עלים, הוא בטוח כמו השמש!" אמרה ג'סיקה. שתלתי את הצמח הזה במקום מואר, פה אני יכולה להיות עצמי…
כשאף אחד לא בסביבה! אהה כן אני יעלה את התמונה של הצמח שלי בבלוג! גסיקה צילמה את הצמח ופתאום "תביא לי תחזיר לי את זה" ג'סיקה שמעה, הם היו 2 הילדים הכי מקובליים בבית ספר.
טאו הוא ילד חתיך גבוה עם עיניים תכולות ושיער בלונדיני, שדומה לדוגמן.
וגיא הוא ילד חכם גם גבוה ונחמד עם עיניים חומות ושיער חום.
טאו לקח את התיק של גיא בצחוק ורץ וגיא רץ אחריו, הם התקדמו לכיווני, פתאום תאו תפס אותי והזיז אותי צד לצד כדאי שגיא לא יתפוס אותו " זה לא פייר, טאו!!" טאו צחק. הייתי כל כך לחוצה.(פעם ראשונה שהם התקרבו אליי!) טאו רץ וגיא התנגש בי, היינו כל כך קרובים. "חח רימיתי אותך" צעק טאו לגיא והמשיך לרוץ. "סליחה" אמר לי גיא. "לא זה בסדר" עניתי לו. "את מטפלת בצמח שלך?" גיא שאל. "אהה.. כן.." עניתי לו. "אני לא יכול לטפל בצמחים הם מתים לי מהר! את מדהימה" הוא אמר לי.
"לאא. אניי" גמגמתי והתרחקתי מהר לאחורה. "לא באמתאת מטפלת בצמח כל יום, את באמת מדהימה, ג'סיקה!" אמר גיא.
"מה?? אתה יודע את השם שלי" שאלתי. אוו כנראה הם לא שמעו.
"כן" אמרו גיא וטאו. "הם יודעם את השם שלי!!" גסיקה אמרה לעצמה היא הייתה מאוד שמחה שידעו איך קוראים לה. הבית ספר הסתיים והיא חזרה הביתה.


תגובות (4)

תמשיכי!!! =)

10/10/2012 08:42

טוב :)

10/10/2012 09:01

תמשיכי!!!

10/10/2012 12:04

אממ… נחמד… אבל אני מתבלבלת. את כותבת בגוף ראשון או שלישי? כל פעם את עוברת מאחד לאחד וזה מאוד מבלבל.

10/10/2012 12:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך