MariaHoran
סליחה שקצר אני ממש עצבנית עכשיו רבתי עם החברה הכי טובה שלי ......שונאת שמבריזים לי זה מה שאני הכי שונאת אחרי שקרים .....

החיים שלי פרק 20

MariaHoran 11/02/2013 754 צפיות תגובה אחת
סליחה שקצר אני ממש עצבנית עכשיו רבתי עם החברה הכי טובה שלי ......שונאת שמבריזים לי זה מה שאני הכי שונאת אחרי שקרים .....

פרק 20

אני: " הוא מעצבן אותי !"
מייגן: " מה הוא עשה ? "
אני: " סטפני החמודה הייתה אצלו , היא אמרה לו שהיא אוהבת אותו או משו כזה.. למה בכלל הוא הכניס אותה לבית שלו מה הם לא יכלו לשבת בחוץ או לדבר על זה בפלאפון ?!!?!"
מייגן : " אויש קמיל !! זאת סטפני את לא מכירה אותה? והוא בטח אמר לה שהוא איתך אז מה את רוצה ? "
אני :" לא יודעת זה מעצבן אותי. "
מייגן:" את פשוט מפגרת .. נו ומה היה אז ? "
אני : " אז סתם הייתי בטון יבש, לא התחשק לי לדבר .. "
מייגן: " נוווו.. "
אני : " והוא הציע לההפגש אבל אמרתי שאת פה וזה באמת נכון .. "
מייגן:" אוי נו סתומה את יודעת שאני עוד כמה דקות הולכת !"
אני :" בסדר אבל עדין,ואז הוא שאל ואחרי שתלכי מה אז . אז אמרתי לו שאני צריכה לעשות כמה דברים אז הוא אמר לי ביי וניתק לי החצוף,!"
מייגן:" את פשוט סתומה וילדה קטנה ! תראי על מה את רבה איתו!"
והיא צדקה, היא באמת צדקה, התעצבנתי על שטויות אבל מה לעשות שאני לא שולטת בזה!
אני : "אל תדאגי הוא בטח יתקשר עוד מעט והכל יהיה בסדר"
ואז שתינו צחקנו פתאום קיבלתי הודעה ממייקל –
" קמיל תקשיבי אני חושב שזה לא יכול להיות בניינו .עדיף שנשאר ידידים ."
הייתי כל כך בשוק, לא הבנתי את פשר ההודעה הזאת! הכל היה נראה ורוד אתמול , והכל היה מעולה מה עכשיו הוא בא לי עם ההודעה הזאת , התחלתי להילחץ ..


תגובות (1)

תמשיכייייייי

11/02/2013 13:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך