MariaHoran
עדיין מבואסת.....הפרק נראה לי קצר כל כך

החיים שלי פרק 22

MariaHoran 12/02/2013 808 צפיות 5 תגובות
עדיין מבואסת.....הפרק נראה לי קצר כל כך

פרק 22
דילן: "תקשיבי קמיל אני ממש מצטער על מה שקרה במסיבה ביום שישי אני יודע שמה שעשיתי היה באמת לא בסדר אבל זה הכל בגגל האלכוהול וחשבתי לעצמי אם את תסלחי לי אולי אפשר לסדר משהו ונהיה יותר מידידים טובים אני אוהב אותך אז מה את אומרת ?!"
מה ?!!? הוא דפווווק אייכס כל כך לא אני לא הולכת להיות איתו !! בחיים לא!! אבל אני יכולה לסלוח לו בכל זאת ראיתי אותו שותה יחסית הרבה וגם הוא הסריח אז מאלכוהול וגם אולי זה טיפה יעצבן את מייקל ;)
אני : " תקשיב למרות שמה שעשיתה זה באמת לא נסלח אבל אני מכירה אותך כבר הרבה מאוד זמן ואני יודעת שאם לא הייתה תחת הפעת אלכוהול בחיים לא הייתה עושה את זה אבל אני לא רוצה להיות איתך ..מצטערת "
דילן : " אני מבין, אבל רק שאני אדע שאת סולחת זה מספיק לי.. "
חייכתי אליו ואמרתי לו שאני סולחת וחזרנו לקפיטרייה כולם ישבו סביב השולחן כולל מייקל .הוא הסתכל עליי ואני הסתכלתי עליו וסובבתי את המבט שתיתי קולה ואכלתי את הפרוסה מהבית. ודווקא היה מהנה לעשות עליו פוזות לא רעות .משום מקום סטפני באה התיישבה לידו ליטפה לו את היד לחשה לו דברים באוזן כל כך שנאתי אותה וואי באותו הרגע גם שנאתי את מייקל אבל אם הייתם במקומי בטוח גם אתם הייתם שונאים אותו !!!לאחר 5 דקות לא יכולתי לסבול את זה יותר קמתי והלכתי משם לכיוון הכיתה. התיישבתי בשולחן שלי , ושמתי את הראש בין הידיים שלי.. ונשמתי , כדי לא לבכות ..לאחר איזה שתי דקות הרמתי את הראש וראיתי שמייקל עומד מולי , הסתכלתי עליו
אני: " מה ? "
מייקל : " כלום .."
אני: "יופי: " אמרתי וקמתי מהשולחן ובאתי ללכת למחוץ לכיתה פתאום הוא תפס לי את היד
אני : " תעזוב אותי. "
מייקל: " לא רוצה . "
אני: " לא ממש שאלתי אותך מה אתה רוצה!!!"
מייקל: " אני צריך לדבר איתך "
אני :" אבל אני לא רוצה לדבר איתך מה אתה לא מבין . "
מייקל: " אניי חייב לדבר איתך אבל . "
אני: " לא אכפת לי מה אתה חייב " ואז איכשהוא שיחררתי את היד ממנו וניגשתי לשירותים.. בכיתי , אז שטפתי את הפנים , ובאתי לצאת מהשירותים פתאום מייקל נכנס , הצמיד אותי לקיר והתחיל לנשק אותי ניסיתי להאבק ולא הלך . זה הזכיר לי את המקרה עם דילן רק שפה רציתי שהוא לא יעזוב, רציתי שהוא ינשק אבל ביחד עם זאת שנאתי אותו עד כדי כך שבכל זאת נאבקתי בו !! דחיתי את הנשיקה והתנגדתי כמה שיכולתי אבל הוא לא הרפה לבסוף הוא הבין שלא הולך לו אז הוא שיחרר.
אני : " מה אתה חושב שאתה עושה ?אתה אמרת את שלך , זוכר? ההודעה ?נשאר ידידים , אז מייקל תעזוב אותי ! אוקי ?"
מייקל : " זה לא הייתי אני בסדר? " נשארתי בשקט, רציתי להגיד כל כך הרבה אבל לא הצלחתי להוציא מילה!
מייקל : " זו הייתה סטפני, היא רוצה אותי אוקי ?? "
אני: " אז תיהיה איתה , ותפסיק לנשק אותי . ואל תתקרב אליי.. מבין ?!"
ניגשתי ללכת , והוא לא הרפה ממנה הוא חיבק אותי במותניים . מנסה להשאר איתי עוד כמה דקות , ראיתי בעניים שלו עד כמה הוא מצטער והתחלתי לבכות , מולו, נשברתי. לא יכולתי להחזיק את זה יותר בפנים
אני : " מיי..קל[קול בוכה] אתה עשית את הבחירה שלך .אתה עם סטפני תשחרר אותי .. "
מייקל : " אני שונא אותה…ואותך? אני אוהב אותך!! "
וואו, לשמוע את זה ממייקל זה היה מוזר,הוא אמר לי שהוא אוהב אותי , פעמיים ביום אחד אמרו לי שאוהבים אותי אבל המילים של מייקל ריגשו אותי.. ממש .. כי כנראה התאהבתי גם ..
אני: " אתה אוהב אותי . אבל אתה עם סטפני .. מצטערת זה לא עובד ככה. "
מייקל: " אני אוהב *אותך* " הוא אמר את זה בזמן שהיינו כל כך קרובים אחד לשני הוא חיבק אותי חיבוק חם ואוהב הרגשתי כל כך מוגנת . הוא ליטף לי את הפנים ביד אחד והיד השנייה ממשיכה לחבק. המגע שלו , וואי המגע שלו. לא יכולתי להחזיק מעמד ונשברתי התנשקנו , נשיקה מלאת רגשות .. לא חשבתי על מה שאני עושה באותו רגע מיד אחרי הלשון התערבה,וזה היה מלא תשוקה.. מדהים .
עצרתי את הנשיקה המדהימה הזאת
אני: " למה הלכת אליה ? אם אתה אוהב אותי למה?"
מייקל : "סטפני אמרה לי שאת רוצה את דילן .. לא האמנתי לה אז היא אמרה לי להתקשר אליך …אמרתי לה שאני לא מביין מה היא רוצה ממני אז היא אמרה לי שאני יבין ישר אחרי השיחה שלי איתך ואת דיברת יבש כזה אז התחלתי לפחד שאת באמת רוצה את דילן "
אני : "רציתי את דילן, אחרי מה שהוא עשה לא התקרבתי אליו ! חוץ מהיום בבוקר חוצמזה הייתי איתך אז מזה קשור ? "
מייקל: " אני אוהב אותך אני רוצה אותך בואי נשאיר הכל מאחורינו , בלי סטפני וכל השטויות האלה "
אני : " דילן אנחנו לא יכולים אתה עם סטפני עכשיו זוכר?! אתה חבר שלה !. "
מייקל: " לא. זה נגמר , עכשיו !"
חייכתי אליו , וואי כמה שהוא שימח אותי באותו רגע עד שסטפני נכנסה …..


תגובות (5)

יאווווווווווו מושלם המשך עכשיו

12/02/2013 06:42

וואיי ואיי תמשיכי

12/02/2013 07:34

וואיי ואיי תמשיכי

12/02/2013 07:34

אל תהיי מבואסת, זה לא שווה את זה. תנסי לעודד אותך במחשבה שאת כותבת פשוט מדהים וממכר ושאני רק מחכה לראות שהעלית פרק חדש וזה מעלה לי חיוך על הפנים. תחשבי כמה את טובה וכמה אין לך מה להתבאס על עניין של תחפושת. תחשבי כמה החיים שלך טובים אם זה מה שמבאס אותך. תחייכי, תאמיני לי :)

12/02/2013 07:42

מממ..נחמד..אבל יש לי כמה הערות.
1-אל תכתבי בסיפור סמיילים, כי זה לא צ'אט בפייסבוק.
כנ"ל גם על אותיות כפולות.
2-שמישו מדבר, אל תכתבי 'מייקל: ״בלהבלהבלה…״ ' תכתבי, ״בלהבלהבלה.״ אמר מייקל.
3-תוסיפי יותר תיאורים של התחושות, רגשות, מראות..
לדוגמה :
״לא יכולתי להחזיק מעמד, נשברתי והתנשקנו.
הנה מה שאני מוסיפה:
המגע שלו , המגע החם שלו,
גרם לי לרטוט והעביר בי צמרמורת כה חדה..
לרגע, הרגשתי כי כל עולמי נעצר.
בזמן שאני נהנת מהנשיקה הכה מתוקה אך גם הכה מכאיבה הזו..
אך כמו לכל דבר טוב בעולם- גם לנשיקה הזו היה סוף..״
ותזכרי, שהקוראים לא יכולים להיכנס לראש שלך ולראות את הדמויות ואת הסביבה.
לכן את צריכה להביע את זה בכתיבה,
כדי שהם יירגישו בתוך הסיפור.
חוצמיזה, זה ממש יפה 3:
תמשייכייי D:
אגב, זו את בתמונה ? כי אם כן, את ממש יפה [=

-קורן ביבר ♥

12/02/2013 10:19
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך