one.direction
סליחה שלא העלתי הרבה זמן יש לי לחץ בלימודים!!
תגיבו בבקשה!

החיים שלי-פרק 3

one.direction 13/10/2012 698 צפיות 4 תגובות
סליחה שלא העלתי הרבה זמן יש לי לחץ בלימודים!!
תגיבו בבקשה!

ג'סיקה הגיעה לבית וישר רצה למחשב ופתחה את הבלוג שלה וכתבה "נחשו מה? דיברתי בפעם הראשונה עם שתי ילדים מקובלים מהבית ספר! הם אפילו ידעו את השם שלי, אני כל כך שמחה!" לאחר כמה דקות הייתה תגובה "את יכולה לעשות את זה! תנסי ותצליחי, אפילו עם קצת כוח את יכולה לשנות את העולם! -מהארנב השחור-
לאחר כמה שעות ניהיה חושך ג'סיקה הלכה לישון, הבוקר הגיעה מיהרתי ללכת לבית ספר, הגעתי והשיעור עמד להתחיל. הלכתי למקום שלי והתיישבתי, "אל תתלוננו, אנחנו צריכים לנקות את חצר בית הספר. תארגנו קבוצות של 4-5 ילדים." אמר המורה. "כשיש קבוצות אני תמיד נשארת בחוץ" אמרה ג'סיקה לעצמה. "שמישהו ישים את ג'סיקה בקבוצה!" אמר המורה.
"מה אני יעשה?" אמרה ג'סיקה לעצמה. כולם הקימו קבוצות רק ג'סיקה ישבה לבד.
"ג'סיקה בואי את תהיה אם ליאל שני ומאי."את יכולה לעשות את זה!" נזכרה ג'סיקה בארנב שחור. "אני רוצה להשתנות" אמרה ג'סיקה. "מה?" אמרו הבנות שאיתה בקבוצה. "אוף! למה אנחנו צריכות לנקות פה?!" אמרה שני (אחת הבנות מהקבוצה).
"את באמת גרועה באבן נייר ומספריים, עכשיו אנחנו צריכות לנקות פה!" אמרה מאי-(אחת הבנות מהקבוצה). "אמרתי,סליחה!" אמרה ליאל (אחת הבנות מהקבוצה) "את לא האחת שעובדת קשה" אמרה שני לליאל. הבנות מהקבוצה הסתכלו על ג'סיקה, שניקתה. "ג'סי!" אמרה מאי. "אה.. אני?" אמרה ג'סיקה.
"לא חשוב!!" אמרה מאי. "קוראים לי ג'סיקה, ואני גאה לנקות, אני רוצה לעבוד קשה" אמרה ג'סיקה.
"את מתכוונת שאת רוצה לעשות את זה?" אמרו לה הבנות. "זה לא נורמלי!" אמרה ליאל. "את כל כך מוזרה, ג'סיקה!" אמרה מאי וחייכה. "את באמת טובה בניקיון!" אמרו הבנות וחייכו לג'סיקה. "אנחנו נלך גם לנקות! נעבוד גם קשה." אמרו הבנות.
"רק הרגע…דיברתי איתם…נורמלי?!"אמרה ג'סיקה וחייכה, מה אני יעשה? אחרי שאני ינקה אני יידבר איתם! "ארנב שחור אולי העולם באמת השתנה! אם זה ילך טוב, הם יהפכו להיות החברות הראשונות שלי!" אמרה ג'סיקה בהתרגשות.
מזה היה הרעש הזה אמרה ג'סיקה וניסתה לפתוח את הדלת אבל היא לא הצליחה, ג'סיקה שמעה את הבנות מדברות מהצד האחר.
"למה את סוגרת את הדלת?" אמרה ליאל. "המורה אמר שאנחנו יכולות ללכת הביתה" אמרה שני. "אולי ג'סיקה עדיין בפנים?" אמרה מאי. "מי יודע? אולי היא כבר הלכה הביתה." אמרה שני. "מה?? אני עדיין פה!" צעקה ג'סיקה וניסתה לפתוח את הדלת. "אולי היא אוהבת להיות לבד!" אמרה שני. "אז אם נסתובב איתה אז זה יפריע לה?!" אמרה מאי. "לאאא, זה לא נכון!" אמרה ג'סיקה וצעקה. "היי, למה אתם לא מבינים??" התיישבה ג'סיקה על הרצפה שבכיתה והתחילה לבכות.


תגובות (4)

מישהו קורא??

14/10/2012 07:31

שמחה ששבת לכתוב ואל תדאגי תיכף התגובות תגענה ואת תמשיכי לכתוב מה דעתך ?כתיבה מושלמת אז קדימה לעבודה בד בבד עם השיעורים ♥

14/10/2012 07:37

תודה אני ממשיכה פרק 4! :)

14/10/2012 07:40

תמשיכי!!!!

14/10/2012 13:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך