הסיפור גם נמצא באתר מקושרים אשמח אם תקראו תגיבו ותתנו הצעות לשיפור:) אוהבת:)
http://mekusharim.walla.co.il/Forums/ForumDetails.aspx?ForumID=84847

החיים של גל:)- פרק 1:)

15/09/2013 850 צפיות 2 תגובות
הסיפור גם נמצא באתר מקושרים אשמח אם תקראו תגיבו ותתנו הצעות לשיפור:) אוהבת:)
http://mekusharim.walla.co.il/Forums/ForumDetails.aspx?ForumID=84847

הכל התחיל בבוקר קמתי מוקדם כי היום זה היום האחרון לחופש הגדול וקבעתי אם מיכל ויסמין שנצא היום מהבוקר כדי לא לבזבז את היום.
התארגנתי התקלחתי שטפתי פנים ונכנסתי להתקלח לבשתי גופייה ורודה, חצאית שחורה, עגילים ורודות בצורת לב, צמיד שחור, מרחתי לק ורוד, תיק ורוד נעלי עקב שחורות ומשקפי שמש ורודות.
ירדתי למטה להכין לי ארוחת בוקר אמא ואבא כבר בעבודה אמרה קים.
אוקי אמרתי. נשמע דפיקה בדלת, אלו בטח מיכל ויסמין. פתחתי את הדלת גלושש!! צעקו יסמין מיכל התגעגעתי אליכן! אמרתי.
בואו הכנתי ארוחת בוקר, התיישבו לאכול חביתה וסלט ודיברנו קצת.
נו אז לאן יוצאים היום שאלתי? קודם נלך לבריכה אחר כך קצת שופינג בקניון ואז תבואו לישון אצלי, אמרה מיכל. שמחתי מאוד! איזה כיףף מסיבת פיג'מות!!! אמרה יסמין וכולנו צעקנו! :) .
התארגנתי עוד קצת שמתי את הבגד ים האהוב עליי בצבע אפרסק ושחור
שמתי מגבת ולקחתי כסף ואת האייפון שלי. יצאנו במונית.
הגענו! צעקה מיכל. תפסנו לנו מקום לשבת שמנו את הבגד ים ואז יסמין אמרה:"מי שמגיעה אחרונה מקבלת חובה!" (כן כן יש לנו משחק חובות כאלה שאנחנו עושות אחת לשנייה). רצנו לבריכה ואם המזל שלי הגעתי אחרונה. יסמין ומיכל אמרו" גלוש הגעת אחרונה את מקבלת חובה" וכולנו צחקנו. נו נו מה אני צריכה לעשות? שאלתי. לצעוק מיכל ויסמין המלכות ולקפוץ לבריכה. אוקי צחקתי. "יסמין ומיכל המלכות" וקפצתי לבריכה, כולנו צחקנו ונהננו עשינו מלחמת מים ותחרויות וקפצנו עוד מלא פעמים לבריכה והיה ממש כיף! אחר כך יצאנו מהבריכה לאכול ארוחת צהריים לקחתי את הכסף ואת האייפון כמובן והלכנו למזנון הזמנו פיצה ישבנו לאכול והחזרתי את הארנק לתיק. אכלנו את הפיצה, היא הייתה ממש טעימה! וחזרנו לבריכה.
אחרי חצי שעה כבר היה 4 בצהריים יאללה בואו נלך יש לנו עוד יום ארוך היום. יצאנו מהבריכה והתארגנו ליציאה. אני יזמין מונית אמרתי. אוקי אמרו. חיפשתי את האייפון בתיק ולא מצאתי!. צעקתי ממששש חזקק
איפה האייפון שלי??!!!


תגובות (2)

^^

אהבתייי (:
אבל את צריכה להוסיף קצת סימני פיסוק נניח:
"יסמין… מיכל… התגעגעתי אליכן!!" קפצתי עליהן בחיבוק.
היו פעמים שכתבת ופעמים שלא… חחח חוץ מזה זה מושלם ! תמשיכייייייי

15/09/2013 09:34

תודהה:) העלתי בינתיים 5 פרקית את מוזמנת לקרוא:) ובקשר לסימני פיסוק אני לא משו בזה אבל בפרקים הבאים הוספתי קצת.. חחח תודהההההה רבה על התגובה!!!

15/09/2013 09:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך