הסיפור נמצא גם באתר מקושרים אשמח אם תגיבו ותגידו איך הסיפור:)
http://mekusharim.walla.co.il/Forums/TopicView.aspx?ForumID=84847&TopicID=663406

החיים של גל:)- פרק 3:)

15/09/2013 604 צפיות תגובה אחת
הסיפור נמצא גם באתר מקושרים אשמח אם תגיבו ותגידו איך הסיפור:)
http://mekusharim.walla.co.il/Forums/TopicView.aspx?ForumID=84847&TopicID=663406

הסתובבתי וראיתי את..
אריאל!!, אריאל הוא חבר ילדות שלי מגיל אפס עוד מהתקופה שגרתי באילת הוא יודע הכלל עלי!!. אהההה!!! צעקתי וקפצתי עליו, מה אתה עושה פה? מתי עברת לראשון? לפני כמה ימים אמר ואת? גם אמרתי.
יואוואואו איזה כיףף שאת פה חייך כן גם אני מאושרת!!:).
באיזה כיתה אתה? י"ב- 8 ואת? גם יוואוו איזה כיף נהיה באותה כיתה!! חייכתי והוא אליי. רוצה לשבת ליידי שאל? אוקיי הסמקתי.
טוב ניפגש בכיתה ביוש, אמרתי, ביי חייך. רצתי למיכל ויסמין לספר להן על אריאל, והן ממש שמחו!. היה צלצול ונכנסנו לכיתה התיישבתי ליד אריאל. המורה נכנסה לכיתה:"שלום לכולם! אני המורה החדשה ואני מאחלת לכולם בהצלחה השנה!" אמרה. המורה הייתה נראת בסדר קראו לה רומי. ואז נשמע דפיקה בדלת, הדלת נפתחה ותנחשו מי נכנסה? רותם!
האויבת הכי גדולה שלי איכס שונאת אותה!! :"שלום לכולם אני רותם ואני עשירה ואני הולכת להיות מלכת הכיתה!" אמרה. וכולנו צחקנו בעיקר אני מיכל יסמין ואריאל :"שונאת אותה אמרתי לאריאל ושנינו צחקנו. היום הסתיים לו דיי מהר. :"גל" אמר אריאל מה? שאלתי
"אנחנו הולכים לסרט אני ועוד כמה חברים רוצה להצטרף? ותגידי גם ליסמין ומיכל" אמר, ברורר!! שמחתי. באיזה שעה? שאלתי, בשמונה וחצי תהיי מוכנה ואני אבוא לאסוף אותך חייך, אוקי חייכתי.
הלכתי למיכל ויסמין ואמרתי להן על הסרט. בכיף! הן אמרו. אוקיי צריך לראות מה עושים אם האייפון שלי אמרתי, כן בטח אני יתקשר לאבא שלי עכשיו אמרה מיכל, אוקיי שמחתי. היא דיברה אם אבא שלה וניתקה.
יש לכן מזל אבא שלי בבית עכשיו וגם משה חבר של המשפחה שלנו אצלנו בואו אליי עכשיו ונראה מה נעשה. אוקיי שמחנו ונסענו במונית.
הגענו! אמרה מיכל לאבא שלה. הסברנו למשה ולאבא של מיכל מה קרה,
יש לי תונה שמגלה איפה נמצא ומי זה האיש שיתקשר מהמספר החסום.
הוא בדק את זה וראינו אותו ראינו תמונה שלו הוא נראה כל כך מפחיד!
שוב התחלתי לרעוד!. מתי הוא קבע איתכן? שאל משה, בשמונה בתחנה המרכזית הישנה עניתי. ואוואוו בתחנה המרכזית הישנה?! אסור לכן ללכת לשם לבד, אני אבוא איתכן אמר. אוקיי שמחתי מאוד. חזרתי הביתה.
היי אמוש נתתי לה חיבוק היי מתוקה מה אם האייפון שלך? שאלה, אל תדאגי אמוש הכל יהיה בסדר! חייכתי, אוקיי מקווה אמרה.
התקשרתי למיכל ויסמין ואמרתי להן ששיתארגנו השעה כבר שבע וחצי!
אנחנו כבר מוכנות צחקו, גם אני מוכנה צחקתי שנצא? שאלתי, כן אמרו.
כשהגענו בדיוק בשמונה גם משה בא איתנו. ראינו את הגנב, הוא גדול ומפחיד! הבאתן את היהלום? שאל בקשיחות. ואז משה הלך אליו ואמר לו
:"אני שוטר אם לא תחזיר את האייפון אני מזמין מלא ניידות משטרה צעק עליו משה!. הוא בורח צעקתי הגנב בורח!!.


תגובות (1)

^^

אמאל'ההה הוא ברחחח !!
תמשיכייייייייייייי

15/09/2013 09:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך