הסיפור נמצא גם באתר מקושרים אשמח אם תגיבו ותגידו איך הסיפור:)
http://mekusharim.walla.co.il/Forums/TopicView.aspx?ForumID=84847&TopicID=663406

החיים של גל:)- פרק 5:)

15/09/2013 654 צפיות 2 תגובות
הסיפור נמצא גם באתר מקושרים אשמח אם תגיבו ותגידו איך הסיפור:)
http://mekusharim.walla.co.il/Forums/TopicView.aspx?ForumID=84847&TopicID=663406

הבנתי למה הוא מתכוון, חייכתי אליו והוא אליי. שמחתי כי אני קצת מחבבת אותו, נגמר הסרט. "הבית שלי ריק אמא ואבא נסעו לצימר רוצות לעשות מסיבת פיג'מות?" שאלתי, "בורררר!!!" צעקו.
אריאל החזיר אותנו הביתה וכל הדרך אריאל חייך אליי ואני אליו ויסמין ומיכל צחקו מאחור, הגענו אמרתי, "תוגה אריאלוש" אמרתי ונתתי לו נשיקה בלחי, הוא חייך.
עלינו אליי והתחלנו במסיבה שמתי שירים על פול ווליום רקדנו השתוללנו היה ממש כיף!, לאחר מכן שחקנו אמת או חובה, כמובן שהגיע החובה שלי. "נו את מי את אוהבת?" "אוי נו באמת" צחקתי "אני לא אוהבת, אני מחבבת" הסמקתי קצת, "את אריאל עניתי" אוווו צעקו וכולנו צחקנו.
סיימנו את המשחקים איפרנו אחת את השניה ורקדנו עוד קצת עשיתי לנו ארוחת ערב קטנה, אכלנו ובארבע לפנות בוקר נרדמנו.
-יום חדש-
בוקר טוב צעקתי, פתחתי את האור וקפצתי להן על המיטה שיקומו.
יאללה לקום יש בית ספר!!. לאחר כמה דקות הן יתעוררו.
אני בינתיים התחלתי להתארגן לבשתי שמלה בצבע תכלת פרחונית מהממת!. התבשמתי התאפרתי וכך גם יסמין ומיכל.
ירדתי למטה והכנתי להן פנקייקים לארוחת בוקר "אעעעעע פנקייק" צעקו וכולנו צחקנו.התיישבנו לאכול ואז נשמע דפיקה בדלת.
פתחתי, אריאלושש, מה אתה עושה כאן? שאלתי ושמעתי את יסמין ומיכל צוחקות זה בטח בגלל שאמרתי להן שאני קצת מחבבת אותו
"שמעתי פנקקים אז באתי" וכולנו צחקנו "טוב בוא תוכל איתנו" אמרתי
הוא נכנס וכיבה את האור, "מה אתה עושה?" צחקתי לאחר כמה שניות פתחתי את האור ולא ראיתי אף אחד…

סורי על הפרק הקצר אמשיך עוד מעט פרק 6 יהיה ארוך מהרגיל אוהבת♥


תגובות (2)

^^

בא ליי פנקייק *~*
תמשיכייייייי

נ.ב
אני כבר לא עומדת בקצב של הפרקים…
תעלי כל יום 2-3…

15/09/2013 10:03

אוקיי חחחח תודהההההההה:)

15/09/2013 10:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך