החיים של גל:)- פרק 7

17/09/2013 671 צפיות תגובה אחת

הסתכלנו עמוק אחד לשני בעיניים והתנשקנו!!!!!
זואת הייתה נשיקה ארוכה, שנמשכה כמה דקות כל כך נהנתי!.
ואז הוא הרים אותימגבוה וסובב אותי ״אני אוהב אותך!!!!!!״
״גם אני אוהבת אותך!!!!״ צעקתי והתנשקנו.
שנינו היינו כל כך מאושרים ביחד!!. ״אולי נמצא לנו שמות חיבה?״ שאלתי
״יש לי רעיון אני יהיה לולי ואת תיהיי לולה״ אמר, ״אוקיי״ שמחתי
״לולה שלי״ אמר אריאל ״לולי שלי״ אמרתי, ״יאללה לולי שלי יש לנו עוד יום ארוך היום מוכנה?״ שאל ״יותר מאיי פעם!!!״ עניתי.
לקחתי את שלג הכלבה החדשה שלי והחזקנו ידיים, היינו כל כך מאוהבים!!!.
חזרנו לאוטו שלו ושלג ישבה עליי, שוב הוא כיסה לי את העניים.
״מה עוד הפתעות לולי שלי?״ שאלתי ״ חכי ותראי״ ענה.
רבע שעה חלפה, ״הגענו!״ אמר בפתאומיות, הכיסוי עוד היה לי על העיניים.
החזקנו ידיים ושלג הייתה על ידיו של אריאל.
הוא הוציא לי את הכיסוי, ראיתי וילה מהממת עם בריכה פשוט ענקית!!!!, התחלתי לרעוד מהתרגשות ״ אעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!!!״ צעקתי וקפצתי על אריאל.
פתאום כולם קפצו וצעקו ״הפתעהההה!!!!!״
כל החברים שלי החברות המשפחה מיכל יסמין פשוט כולםם!!! ״אעעעעע״ צעקתי ורצתי למיכל ויסמין ״מי אירגן את כל זה????״ שאלתי ״הרעיון של אריאל ואנחנו אירגנו הכל״ אמרה מיכל ״איזה כיףףףףף!!!!״ צעקתי וחיבקתי אותן.
רצתי להורים שלי לקים ולרון וחיבקתי את כולם ״תודה הורים מושלמים שליייי!!!!״ צעקתי זה הכל חברים שלך ענה אבא.
״מזל טוב ילדה שלי״ אמרה אמא והתחילה לבכות מהתרגשות ״תודה אמוש!!!!״ אמרתי וחיבקתי אותה חזק ״מזל טוב אחותי״ אמר רון ״תודה רון מתה עלייך!!!
״מזל טובבבבבב גלוששששש!!!!״ צעקה קים וחיבקה אותי
״תודה אחותי היפה מתה עלייך״ אמרתי וחיבקתי אותה.
״הבאנו לך בגד ים״ אמרה קים והביאה את הבגד ים שאני הכי אוהבת!!, תודה אמרתי והלכתי לשים אותו.
קפצתי לבריכה עם אריאלוש שלי וכל החברים, שחינו נהננו השפרצנו אחד על השני.
לאחר מכן אכלנו היה מלאאא אוכל והיה גם את האוכל הכי אהוב עליי -סושי!!!! יאמייייי!!!.
אכלנו רקדנו מלאא!!! שרנו שחינו ונהננו מאוד!!.
פתאום נשמע השיר שאנינהכי אוהבת ברמקול ואריאל אמר במקרופון:״אני מזמין עכשיו את לולה שלי שחוגגת היום 18לרקוד עימי לצלילי השיר שהיא הכי אוהבת״ כולם מחאו כפיים והתחלתי לבכות מהתרגשות, הוא שם עליי כתר מהמם של נסיכה והתחלנו לרקוד סלואו.
הסתכלנו עמוק אחד לשני בעיניים הוא היה כל כך חטיך!!! שלא הורדנו את העיניים אחד מהשני.
כעבור 10 דקות בערך של ריקודים ביקשתי מאריאל את המקרופון והתחלתי לדבר:״דבר ראשון אני רוצה להודות לכולכם שבאתם לחגוג עימי את היומולדת הכי חשוב בחיים שלי!!!, אני רוצה להודות להורים שלי ולמשפחה שלי ולאחים שלי שתמכו בי במהלך כל הדרך, אני רוצה להודות למארגני המסיבה הזאת מיכל יסמין ולולי שלי אריאל!!!!.
כן כן אני ואריאל חברים לכל מי ששואל אני רוצה להגיד לכם שהוא הבן אדם הכי מדהים שפגשתי בחיים שלי הוא אהבת חיי!!!!.
היום הוא עשה לי הפתעה והשאיר לי שרשרת זהב בחדר ופתק שהוא בא לאסוף אותי בשמונה הוא לקח אותי למקום קסום ורומנתי שם שמיכה ויין ולאחר מכן הוא הביא לי את המתנה הכי יפה בעולם כלבה חדשה שממש דומה ללונה שלי, קוראים לה שלג״ אמרתי והרמתי את שלג בידיים. כולם מכאו כפיים ממש חזק היו כאלה שאפילו בכו! הסתכלתי מימיני וראיתי את אריאלוש עם דמעות בעיניים! רצתי אליו, ״אני אוהבת אותך לולי שלי״ אמרתי והתנשקנו.
מיכל ויסמין צעקו מאושר וחיבקו אותי חזק.
המשכנו לרקוד וממש נהננו, בשעה 1 וחצי בלילה כבר כולם הלכו, נשארנו אני אריאל מיכל ויסמין ״את ואריאלווש תשנו בחדר הזה ואנחנו נישן בחדר ההוא״ אמרה והצביע על שני החדרים ״אוקיי״ שמחתי והסתכלתי על אראיל, ״ביי מאמי לילה טוב״ אמרו מיכל ויסמין ״לילה טוב יפות שלי תודה על הכל!!״ אמרתי ואני ואריאל עלינו לחדר.
״תבטיחי לי שתשימי את השרשרת שקניתי לך כל יום״ אמר אריאל ״ברורררר אני מבטיחה!!!!״ עניתי,
״לילה טוב לולי שלי!״ אמרתי ״ לילה טוב לולה שלי!״ אמר אריאל נרדמו ביחד.ואריאל חיבק אותי מאחור.
-יום חדש-
בוקר טוב אוצר שלי אמרתי אבל לא שמעתי תשובה,
הסתכלתי ולא ראיתי את אריאל.
פתאום נשמע דפיקה בדלת, פתחתי אותה טראיתי את אריאל אם ארוחת בוקר ענקית בלון ענק בצורת לה וקופסא מלאה שוקולדים, הוא הניח את זה על מיטתי ״ אעעעעעע״
צעקתי ״כל זה בשבילי?״ שאלתי ״הכללללל בשבילך״ ענה וחיבקתי אתו.
אכלנו ונתתי גם לשלג לאכול את האוכל שלה.
סיימנו לאכול וירדנו למטה, בדיוק מיכל ויסמין ירדו גם, היינו בבריכה רקדנו ונהננו לקראת הערב שאלה אריאל ״את רוצה שנלך לים?״ ״כןןןןןן״ עניתי
עליתי למכנית שלו ביחד עם שלג והלכנו לים.
״הגענו״ צעקתי מהתרגשות.
נכנסנו לים ושלג חיכתה לנו כל כך יפה בחוף:)
השפרצנו אחד על השני אריאל הרים אותי ממש גבוה והתנשקנו.
השמש כבר התחילה לשקוע, אני ואריאל ישבנו על החוף לעבר השקיעה!,
זה כל כך רומנטי!!!!.
פתאום קיבלתי sms מרותם ״האוייבת שלי״!!
היה שם תמונה שלי ושל אריאל מתנשקים והיה כתוב:״ אני עוד אנקום בך על זה שגנבת את האקס שלי!!!!״.

סורי על העיקוב בנות מקווה שאהבתן:)
בתמונות למטה זה הוילה הגדולה ואריאל:)


תגובות (1)

המשךךך

08/04/2014 20:14
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך