בבקשה תגיבו !
אני רוצה לדעת מה אתם חושבים ומה אני צריכה לשפר !
תודה :)

החיים שם- פרק 2

15/09/2013 402 צפיות אין תגובות
בבקשה תגיבו !
אני רוצה לדעת מה אתם חושבים ומה אני צריכה לשפר !
תודה :)

נכנסתי למטוס וחיפשתי את המושב שלי.
התיישבתי במחלקה הראשונה. דודה ארין קנתה לי כרטיס שם כי היא רוצה שהטיסה תהיה לי כמה שיותר נעימה.
הרגשתי את הטךפון רוטט בכיס שלי וראיתי שזאת הודעה מג'רמיה.
הוא: "עלית כבר על המטוס?"
אני: "כן עכשיו עליתי"
הוא: "טיסה נעימה :) תדברי איתי שאת מגיעה לבית של דודה שלך ואני יבוא"
אני: "מעולה! נדבר"
הוא: "נדבר"
תמיד אהבתי את הדרך שג'רמיה דאג לי כל הזמן. הוא וג'ס הם החברים הכי טובים שלי. אבל תמיד היה משהו בו, שהיה לי נוח יותר להיות איתו ולספר לו הכל. פשוט אף פעם לא הודתי בזה.
הטייס הודיע שבעוד כמה דקות ממראים ואני הכנתי את עצמי לטיסה ארוכה.
אחרי שהמראנו הוצאתי את האוזניות מהתיק שלי וחיברתי אותם לאייפון. הפעלתי את האלבום 'Believe' של ג'סטין ביבר ועצמתי את העיינים. אחרי שעתיים התעוררתי שהאלבום עדיין מתנגן.
הפסקתי את המוזיקה ושמתי את האייפון בתיק.
~לאחר כמה שעות~
"גבירותי ורבותי אנחנו נגיע ללוס אנג'לס בעוד כ-15 דקות בבקשה כבו את כל המכשירים האלקטורניים והכינו את עצמכם לנחיתה" אמר הטייס .
ישרתי את המושב שלי וכיביתי את האייפון. אחרי רבע שעה הגענו ללוס אנג'לס ולקחתי את המזוודה הקטנה והתיק ויצאתי מהמטוס. הגעתי למסוע ולקחתי עגלה ושמתי עלייה את המזוודה הפרחונית והמזוודה השחורה. יצאתי לכיוון הטרמינל של הטיסות היוצאות וראיתי את דודה ארין מחכה לי.
"בל בל!" היא קראה לי וחיבקה אותי
"ארין! התגעגעתי אלייך" אמרתי וחיבקתי אותה בחזרה.
"בואי נלך אל האוטו" היא אמרה
הגענו אל האוטו שלה ושמתי את המזוודות בתא המטען והלכתי לכיוון המושב מקדימה.
"אז מה את מתכננת לעשות היום?" ארין שאלה אותי
"ג'רמיה אמר שהוא יקפוץ להגיד שלום. זה בסדר נכון?" אמרתי
"כן כן ברור" היא אמרה "זה הבית שלך מעכשיו" היא אמרה בחיוך. חייכתי בחזרה.
"יש לי הפתעה בשבילך" היא אמרה
"דודה ארין את רצינית?" אמרתי בהפתעה
"כן" היא אמרה גאה בעצמה
הגענו אל הבית שלה ושמנו את המזוודות בתוך הבית .
הסתכלתי על הבית הגדול שלה שהיה לו תמיד ריח נעים של ים. הבית היה לבן וגדול ופשוט מדהים .
לארין תמיד היה כסף. היא הייתה מנהלת של בוטיק בגדים שהצליח מאוד.
"אוקיי אז לפני שתראי את החדר שלך אני רוצה שתראי את המתנה שלך" היא אמרה
נכנסנו אל המוסך וראיתי אוטו עם גג נפתח בצבע לבן.
"לא נכון!" קראתי בהתלהבות "את לא רצינית!"
"אני יותר מרצינית" היא אמרה
"תודה רבה! אין מילים לתאר את מה שאני מרגישה עכשיו!" אמרתי וחיבקתי אותה
"אין על מה. מתי שתרצי" היא אמרה
עליתי למעלה לראות את החדר שלי. שנכנסתי הפה שלי נפער בתדהמה.
הוא היה גדול עם קירות בצבע שמנת וקיר גדול בצבע זהב. המיטה הייתה גדולה עם מצעים בצבע לבן. בחדר היה ארון גדול בצבע שמנת עם ידיות זהב ומקלחת ענקית עם פינת איפור, אמבטיה וג'קוזי. זה פשוט היה מושלם!
הלכתי לכיוון החדר שלי והתקשרתי אל ג'רמיה.
"ג'רמי!" קראתי אל הטלפון "אני פה!"
"אני בדרך" הוא אמר
"אתה יודע מה הכתובת נכון?" שאלתי
"ברור" הוא ענה.
נכנסתי אל המקלחת ושטפתי טוב את הגוף והשיער. יצאתי ושמתי טי שירט וג'ינס קצר. יבשתי את השיער שלי עם מייבש השיער והשארתי אותו גלי וטבעי. הוצאתי את תיק האיפור שלי והתפארתי ממש בעדינות. שמעתי דפיקה על הדלת. זה היה ג'רמיה.
"בלה!" הוא קרא וחיבק אותי
"ג'רמי התגעגעתי אלייך כל כך !" אמרתי
"חשבתי שנלך לים. את רוצה?" הוא אמר
"כן ברור רק תן לי להחליף בגדים" אמרתי
הוא התיישב על המיטה והסתכל סביב החדר. אני הלכתי למזוודה שלי והוצאתי את הבגד ים הורוד המנוקד שלי. "חדר יפה יש לך פה" הוא אמר בהתפעלות.
"כן, אני כל כך מתרגשת" אמרתי "זה הולך להיות מושלם"
נכנסתי לחדר האמבטייה וסגרתי את הדלת. שמתי את הבגד ים ועל זה את המכנס והחולצה.
שמתי כפכפים ולקחתי תיק ושמתי בו אוזניות, מפתחות לאוטו החדש, מגבת, כסף וקרם הגנה.
"יצאנו?" הוא אמר
"יצאנו" אמרתי
ירדנו למטה ואמרתי לארין שאנחנו יוצאים. היא קרצה לי משום מה והלכה אל המטבח.
נכנסנו אל המוסך והראתי לו את האוטו החדש.
"ואוו" הוא אמר
"היא כזאת טובה אליי" אמרתי
נכנסנו אל האוטו והתחלתי לנסוע לכיוון הים. שמתי את משקפי השמש שלי ופתחתי את הגג לגמרי.
"דיברת כבר עם אמא שלך?" ג'רמי שאל
"לא" עניתי "אני צריכה קצת חופש ממנה"
אני כל כך שמחה שאני פה. זה מושלם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך