אני אל יודעת אם אהבתם את הסיפור (הסיפור לא אמיתי) תרשמו לי אם אתם רוצים עוד פרקים

החים המושלמים של נטלי הפכו ל..

16/05/2013 532 צפיות תגובה אחת
אני אל יודעת אם אהבתם את הסיפור (הסיפור לא אמיתי) תרשמו לי אם אתם רוצים עוד פרקים

היי אני נטלי יש לי שיער חום כהה עינים בהירות בצבע חום עינים משגעות .. השיער שלי לדעתי מהמם .. הוא ארוך יש לי אחות גדולה דנה היא כל כך מעצבנת !! ההורים שלי אוהבים אותה יותר ממני יש לה ציונים טובים רק באנגלית היא בת שש עזרה יש לה חדר בקומה לעמלה חדר צבוע בורוד בזוקה עם מיטה גדולה רקק לעצמה יש לה מראה גדולה ביקר ומדפים ליד המיטה עליהן יש תמונות עם החברות שלה תמונה אחת שכולן קופצות לבריכה תמונה אחת של דנה כשהיתה בת שש עם קוקיות ועוד תמונות יש/ לה לפטופ שחור גדול עם עכשבר שחור שולחן לבן שיט ורדרד וחלום גדול שנפתח עם הנוף לים.. לי יש חדר ממש קטן שצבוע בצהוב עוד מהימים שרנינו את הדירה יש לי מחשב נייח שנתקע איזה וינודוס ארבע ! לדנה אחותי יש איפון לי יש פלאפון עלוב משנות ה 90 אצלי בכיתה לכולם יש איפון ורק לי אין .. לדנה יש ציונים טובים באנגלית בהיסטוריה ובגאוגריפיה כל השער לא כל כך טובים עוד שבוע יש לי יומולדת שתים עשרה בקישתי איפון ההורים שלי אמרו שזה יקר מדי אז ביקשתי כרטיס לחול גם יקר ובסוף בקשתי כלב מסוג מלטז או יוקרשיר כלב קטן יותר נכון כלבה ואני יקרא לה קרמבו ! מושלם ! עברו מלא ימים וכבר הגיעה היומולדת שלי התרגשתי קמתי בבוקר היה שבת ..הסתכלתי בשעון שבחדר שלי וואי כבר עשר שמתי נעלי בית היה קר יצאתי למרפסת למעלה ירד גשם בלילה היה לי קר ושמו השעיר איזה דלת פתוחה נעליתי את החר שדנה לא תכנס עם המוזיקה של ג'סטין ביבר בלילה שמעתי רעשים התעוררתי כי שמעתי דפיקות שמעתי את דנה צועקת :"אבל מה עם נטלי ?" היא בכתה נראה לי היא דפקה לי על הדלת .. פתחתי היא חבקה אותי היא בכתה כל המסקרה שלה נמרחה לה היא ספרה לי שבלילה אמא הכינה לי עוגת גלידה כמו שתמיד חלמתי עם השלוש קומות והם קישטו את הבית ושבא גנב ואבא לא היה בבית אמא צעקה והחדר שלי היה נעול והבית נשרף השפות והכל מהעוגה בלילה וההורים שלנו ברחו והם ישירו אותה והיא צעקה לי ולא שמעתי אז היא חשבה גם אני איננה אז היא רצה וחיבתה את השרפה לבד כי הכבל של החשמל התנקתק מהשרפה והקור בחוץ היא אמרה שרק הקומה לעמלה שרדה בבית היה ריח של שרפה לא המאנתי לכלום .. עכשיו אין לי הורים ? אין לי בית ? אין כסף איך נשרוד בכיתי..לא האמנתי היא אמרה שבחדר תמיד היו לה מלא חטיפים ואיזה שש אלף שקל מהדמי כיס היא חוכסכת מגיל קטן היא לקחה את הסכף הזמנו פיצה ואז ראיתי את …


תגובות (1)

ממש יפה-הסיפור נישמע מעניין הייתי רוצה לקרוא אותו….
לירון

16/05/2013 03:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך