ב'ת
אזז .....
האם ויקטוריה תשים לב שאלקסיס הסמיקה ותתחיל לשאול שאלות ?
האם לאלקסיס תיהיה עוד פגישה עם ג'רמי החתיךך ? ;)
ואיך אלקסיס תעבור את יום המעשים הטובים בניקוי אבק מספרים ???

את זה נגלה בפרק הבא של "בית האמונה סטיילינסון"
ביינתים ביוש <3 מב'ת (מיס סומרהלדר , פטינסון) :)))))))))))))))))))))))))))))))))

החלטתי לביינתים לקרוא לזה "בית האומנה סטיילינסון"

ב'ת 08/04/2013 674 צפיות 8 תגובות
אזז .....
האם ויקטוריה תשים לב שאלקסיס הסמיקה ותתחיל לשאול שאלות ?
האם לאלקסיס תיהיה עוד פגישה עם ג'רמי החתיךך ? ;)
ואיך אלקסיס תעבור את יום המעשים הטובים בניקוי אבק מספרים ???

את זה נגלה בפרק הבא של "בית האמונה סטיילינסון"
ביינתים ביוש <3 מב'ת (מיס סומרהלדר , פטינסון) :)))))))))))))))))))))))))))))))))

פרק 4:
המשכתי לחפש את הקבוצה של ויקטוריה , ובדיוק כשתייאשתי ורציתי לפרוש חזרה אל החדר שלי ראיתי את ויקטוריה והאחרות מדברות עם גברת ג'יין .
רצתי אליהן כדי שלא יעלמו לי שוב ,ושאלתי את ויקטוריה "לאן אתן נעלמתם לי ?" וויקטוריה אמרה " את רצינית את נעלמת לנו, בדיוק רצינו לפנות אל גברת ג'יין כי חשבנו שאיבדנו אותך " " טוב זה לא נורא העיקר שאת בסדר " ג'יין אמרה לי וחייכה . אחר כך ויקטוריה פנתה אליי ואמרה לי " טוב זה באמת לא משנה אז תקשיבי , גברת ג'יין אמרה לנו קודם שהקבוצה שלנו עוזרת לגברת ורנר ו.." היא הפסיקה כי היא קלטה שאני לא יודעת מי זאת גברת ורנר , " אוי שכחתי להגיד לך , גברת ורנר היא הספרנית של בית האומנה סטיילינסון והאמת שהיום ב"יום המעשים הטובים " היא צריכה הרבה עזרה מאיתנו " ויקטוריה אמרה לי . "טוב אין לי בעיה לנקות אבק מספרים ישנים " אמרתי לוויקטוריה "חהחהחה את יודעת שאת מאוד מצחיקה " היא אמרה לי ותוך כדי צוחקת שוב . "אוקיי , מוזר " מלמלתי לעצמי .
ויקטוריה והאחרות שבקבוצה סיימו להתארגן בזמן שאני חיפשתי אותן אז אני הלכתי לבד לחדר שלי והתארגנתי , כשיצאתי מהחדר ופניתי למדרגות ראיתי את ג'רמי ,פניתי לצד השני של המדרגות וגם הוא
"אוח" התעצבנתי וזזתי לצד השני ,אבל גם הוא זז . " מה ?!" שאלתי אותו , "אוה מה את מתעצבנת " ג'רמי אמר לי וגרם לי להיות עוד יותר עצבנית , הוא שם לב לזה אז הוא מיהר ואמר לי " תראי אני מצטער על מה שקרה קודם לא התכוונתי לצעוק עלייך קודם אני ממש מצטער סולחת ?" הסתכלתי עליו ולא יכולתי לומר לו לא אז אמרתי לו " טוב בסדר אני סולחת " הוא חייך ושאל " אז עכשיו אני יכול ללוות את גברת אלקסיס ? אם את מסכימה" . "אממ בסדר כאילו אין לי בעיה ,זה לא שאני רוצה ללכת איתך .." קלטתי מה שאמרתי ומהריתי לומר לו " כלומר לא בקטע הזה .. בקיצור אני מסכימה " הוא חייך חיוך רחב ואמרתי לו " אבל אם אתה לא מוחק את החיוך הענק הזה אני אבעט בך !" הוא צחק ואמר " את מאוד מצחיקה את יודעת " ואמרתי לו " אתה לא הראשון שאומר לי את זה .." .
שג'רמי ליווה אותי למטה צחקנו ודיברנו הוא שאל אותי אם אני שמחה לעבור לכאן ואמרתי לו שלי אין ברירה
והוא שוב צחק .. עד שהגענו לספרייה " טוב אז אני צריכה ללכת " אמרתי לג'רמי , " אהה טוב אז ניפגש אחר כך " ג'רמי אמר לי וחייך " כן ברור " אמרתי לו ומהירתי להיכנס לספרייה מנסה להפסיק להסמיק כדי שויקטוריה לא תשים לב ותתחיל לשאול שאלות .


תגובות (8)

ואוו אני לא מאמינה איזה שם יפה נתת לסיפור ואל תישני שם מאוד יפה אהבתי מאוד מאוד
והפרק מהמם ויפה ומקסים חחחח
תמשיכייייייייייייייייייייי
אוהבת שרית

08/04/2013 10:09

תודה :)))))))))))) שרית את פשוט מהממממת !!!!!
אין לך מושג כמה אני מאושרת !!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
למרות שאני חושבת שהפרק קצר מדיי מה את אומרת ????

08/04/2013 10:20

מושלם

08/04/2013 10:20

שאת צודקת חחחחחחח
אני אומרת שתמשיכייייייייי
ותדברי איתי בצאט
אוהבת שרית

08/04/2013 10:22

תודה גם לשנינוש <333

08/04/2013 10:26

שרית איך זה עובד הצ'אט ?

08/04/2013 10:39

בת תמשיכיייייי
אוהבת שרית

10/04/2013 09:02

גמאני ;) והעלתי פרק :)))))))))

11/04/2013 05:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך