היומן של טולי השולטטטתתת !!-2

לשאוונה 18/11/2011 576 צפיות אין תגובות

היוווווווווווש !!
סוורי שלא ממש הצגתי ת'עצמי …. טוב אתה יודע שקוראים לי טולי וזה.. טוב אני בת 13 ו3 חודשיים
וכתבתי ת'יומן הזה בגלל שפה אני כותבת מה אני מרגישה לאנשים טוב אז ככה , אני מקובלת בשכבה שלי בכללי יש כמה ביתצפר שאני גם מקובלת בהם ז"א שמכירים אותי ושיש לי חברות שם…. , ספרתי כבר מה קרה עם מאי וכל הילדים… איך אני נראת ? טוב בואו נחפור….. ישלי עיינים כחולות בינוניות יפות כאלה , שפתיים יחסית גדולות ושיער חלק שטני , מה אני אוהבת לילבוש , אממ……. טוב אני לובשת מה שכולם לבשים אבל , רק כי חברות שלי קנו לי שהלכנו לשופינג , זה לבוש של נשים מבוגרות עם קיפולים כאלה…. טוב אני אוהבת אתזה כי זה דיי יפה….. אני מתאפרת גם כי חברות שלי קנו לי ולא באלי להשאיר אתזה לא מנוצלטוב זה לא בעיה , לאלה שלא מקובלים כלכך יש לזה סיבה לא ? ותאמין לי שלא הכי כיף להיות מקובלת את צריכה לדבר רק עם מקובלים, שיהיה לך הרבה חברים בפייסבוק , את צריכה לרכל ולרגיש עליונה גם את צריכה חבר ולהתנשק איתו ( מה שקרה לי….) טוב זה לא ממש היה בכוונה הוא הציע לי והוא אחד המקובלים לא הייתי יכולה להגיד לא ואז יום אחד הוא קרא לי למטה ובאתי עלייו והוא נישק אותי בפה ובלשון….. וזה לא פעם ראשונה…. אנלא מאמינה שעשיתי אתזה אבל..נסתתדר זה לא פגע בי או משו ממש לא………….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך