עדי צ'אן!!!
פרק שלישי סליחה על הזמן שלקח לי..

הילדה עם קעקוע הדולפין-פרק שלישי

עדי צ'אן!!! 16/03/2012 820 צפיות 2 תגובות
פרק שלישי סליחה על הזמן שלקח לי..

נשענתי על המזוודה ונאנחתי בקול. הבטתי מסביב ראיתי שעון מוזר שכתוב עלין "שעת הגעת חדשים" חשבתי לעצמי שזה היה מוזר.הסתכלתי וראיתי עוד מיטה. הסתכלתי שנית על המזוודה שלי. נאנחתי והסתכלתי שנית על המיטה. משום מקום הופיעה מזוודה ירוקה. הסתכלתי סביבי ולא ראיתי אף אחד. נשמתי עמוק והסתכלתי שנית. לא היה אף אחד. נאנחתי וחשבתי שכנראה המזוודה תמיד הייתה שם. צעדתי לשירותים בחדר ואז.. "בו!" צרחתי בקול וראיתי ילדה עם שיער בלונדיני מטולטל קצר קטנה ורזה ומאוד קופצנית. עיניים ירוקות וקעקוע של זיקית שהראש שלה הוא על האף הכפתורי שלה והזנב לאורך עינה כמו איילינר יפיפה. היא כנראה השלימה אותו בעין השנייה. לאחר כמה שניות הבנתי שבהיתי בה. השתעלתי ואמרתי או יותר נכון גימגמתי "ההי אאני ררבקה" וחייכתי כנראה נראיתי ממש מוזר.היא חייכה ואמרה "היי אני גוני השותפה שלך…" היא חייכה. היא הסתכלה עליי ואז לפתע הסתכלה בעיני ונעלמה "אני מצטערת לא התכוונתי לבהות בך פשוט הקעקוע שלך ממש מיוחד" הסטתי את מבטי ופשו ראיתי את נעלי העקב שלה אז הבנתי שהיא חזרה. אמרתי "איך את עושה את זה? נעלמת וחוזרת?" היא חייכה ואמרה "אל תדאגי גם את תקבלי את הכוחות שלך בקרוב אני אלת הזיקית אז אני יכולה לשנות את כולי לצבע שאני רוצה…" היא חייכה ולקחה את ידי "בואי זמן הארוחה הגיע" הסתכלתי על השעון והיה רשום בו "זמן הארוחה נא לגשת לחדר האכילה" הלכתי איתה ונכנסתי לחדר. זה היה המקום הכי מוזר שראיתי אי פעם! היה שם איש עם עיני נחש וילדה עם זנב מכשכש ילד מעופך עם כנפיים וילדה פשוט מדהימה שהפכה לפרפר יפיפה. חייכתי וניגשתי את האוכל. היה שם את כל המבחר שיש בכל העולם כולו! צ'יפס המבורגר שינצלים עוף כריכים ירקות סלטים פסטות אגרולים נודלס סושי וזה רק חלק מהדברים. הלכתי ולקחתי נודלס מוקפץ עם עוף וירקות ו2 אגרולים עם רוטב חמוץ מתוק. זה היה ממש טעים. בדרך כלל זה מה שאכלתי בבית או מקדונלס או פיצה. מה שהיה אפשר להזמין ולקחת. אמא ואבא שלי לא היו בבית אז זה מה שיכולתי לאכול. התיישבנו בשולחן עם עוד 3 ילדים שלא הכרתי. הם חייכו אלי והסתכלו על הקעקוע שלי.גוני חייכה ואמרה"כן זה קעקוע מיוחד" חייכתי וגוני התחילה להצביע על ילדה עם נמר מצויר על פרצופה,שיער ג'ינג'י ונמשים ששמה פלישיה על ילד עם קעקוע ארנבת שיער בלונדיני ועיניים ירוקות אדומות ששמו קרייג והילדה היפיפייה עם קעקוע הפרפר ששמה ג'ני. היא חייכה ואמרה לי "ברוכה הבאה!" חייכתי בחזרה והתחלתי לאכול. כולם היו ממש נחמדים. לפתע נכנס לקפטריה אחד הבחורים הכי יפים שראיתי אי פעם. היה לו שיער שחור פרוע ועיניים כחולות בורקות עם קעקוע של טיגריס הוא החזיר לי מבט וחייך הסמקתי בטירוף וגוני אמרה "אה זה ג'ייק קיירטון והוא הילד הכי חטיך בכל הבית ספר אבל הוא תפוס" ואז ג'ני התערבה ואמרה "לא הוא ואמה נפרדו" לפני שספקתי לשאול מי זאת אמה גוני אמרה לי "זאת" והצביעה על ילדה עם קעקוע של יונק דבש. אם אמרתי שג'נה יפה תשכחו מזה. היא הייתה מהממת. שיער שטני גולש על הכתפיים עיניים אפורות כחולות רזה ובואו נגיד שהיא שופעת הוא עבר לידה כאילו היא לא קיימת והיה נדמה לי שהסתכל עליי כל הארוחה. כנראה דמיינתי. מה יש לילד כזה למצוא אצלי?


תגובות (2)

יהי!!! העלת!!!

18/03/2012 07:52

תודה רבה.. אני ממשיכה ;)

18/03/2012 23:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך