עדי צ'אן!!!
מקווה שתאהבו :)

הילדה עם קעקוע הדולפין- פרק שני

עדי צ'אן!!! 09/02/2012 751 צפיות 6 תגובות
מקווה שתאהבו :)

התעוררתי לאור ראשון של היום האחרון לחופש. מחר יתחיל יום חדש בבית הספר והכול ייגמר. אני אבודה. הקעקוע ייתגלה איימי תתגלה והכול יהרס.
איימי הייתה שוקעה בשינה. תהליך ההשתנות שלה כבר הסתיים. היא לא כבר לא חלק ממני.
לפני שבוע השינוי שלה התחיל. ואז היא התחילה להסביר לי דברים כמו למה זה קורה לה ומה זה יגרום לי. היא סיפרה לי שאני אלת הדולפין והיא העוזרת שלי לכן יש לנו קעקועים זהים. למה היא יצאה ממני? כי היא סוג של יישות שחי בתוכי וישן עד שלפני שבוע הוא התעורר. הקעקוע הוא מיוחד לכל אלה ולכן אני צריכה ללבוש את שלי. איימי אומרת שהיא סוג של עוזרת אישית רק יותר מועילה. היא תעשה כל מה שאני ארצה בלי שאני אצטרך להגיד כי הרי חלק ממני עבר אליה וזה המחשבות שלי. לצערי אין לי סודות איתה. אך מה שטוב זה שלה אין סודות איתי ולאף אחד אין סודות איתי כי אני אלה. זה אחד מהכוחות של האלה יש הרבה אחרים שעדיין לא גילית זאת אומרת איימי גילתה. בקיצור אני רבקה בת 17 ואני בפרו שבדרום אמריקה יש לי עיניים כחולות כהשתקפות השמיים על הים,שיער זהוב כחול שעל יד הים בקיצור איימי חושבת שאני יפה. איימי טוענת שנולדתי במעמקי הים שאימי בת ים ילדה אותי ושלחה אותי בתוך צדפה לחוף שם הורי המאמצים מצאו אותי.אבל הם בכלל לא מתייחסים אליי בכל מקרה אז זה לא משנה.אבי הוא מלך הדולפינים(לכן אני אלה) והוא הפרה את אמא שלי. האלות הן אלה ששולטות בחיות שבארץ והם שולטים בשאר הדברים. בקיצור איימי תלמד אותי במשך שנה ואז אני אשלוט והיא תעזור לי.
השעון המעורר העיר אותי והתחלתי להתלבש בבגדים שאיימי בחרה לי כי אני ממש לא אופנתית. לבשתי חולצת בטן כזו עם מכנס גיזרה גבוהה שלא רואים את הבטן עם נעלי בובה עקב שחורות ותיק חום. החולצה מחמיאה לי לעיניים והמכנס עושה לי ישבן יפה בקיצור אני אוהבת את הבגדים. שמתי מסקרה וצללית כחולה ובמייקאפ ניסיתי להסתיר את הקעקוע למרות שהוא יפה ומגניב אבל לאחרים הוא יראה מוזר. זה לא עבד כמובן אז השארתי את האיפור שלי והלכתי לבית הספר. לרגע פחדתי שיחשבו שאני מוזרה ואז נכנסתי. מאות ילדים עם קעקועי חיות ופריטים על הפנים ופשוט חייכתי.
הצלצול נשמעו מיהרתי אל כיתת האם שלי.ישבתי ליד בחור בשם ברנדון. הוא הומו כמובן אבל די נחמד. בהפסקה הוא הראה לי את 2 חברותיו מימי ואליס. אחת שליטת ציפור העפרוני והשנייה יונק דבש. ברנדון היה שליט פרח הורד. זה הי לו כל כך יפה שלא האמנתי שאין לו חבר! טוב היה לי יום ראשון די טוב ואיימי התחברה לחברות שלה (העוזרות האחרות) הלכתי אל החדר שלי והנחתי את המזוודה על המיטה.


תגובות (6)

יוהווווווווו,אני המגיבה הראשונה……
ממש ממש ממש ממש אהבתי,
את כותבת מאוד יפה,תמשיכי…
וסליחה על התגובה הלא כ"כ עדינה שלי בפרק הקודם.
(טוב,היא הייתה בעצם לליסה,אבל שיהיה)
תמשיכיייייי

09/02/2012 14:54

מצטרפת לתגובתה של אפריל- ממש ממש ממש מהמם!!
לייק על הפרק!!
ותמשיכי מהר!

10/02/2012 03:03

ממש יפה!

10/02/2012 03:19

מקסים פשוט כך אנא המשיכי מהר מהר ממני בקי ♥

04/03/2012 09:58

היי עדי מה קרה לך נרדמת בשמירה??????? תמשיכי בבקשה לכתוב כי את יודעת לעשות זאת נפלא אזי אני ממתינה ולבטח עוד מחברים כמוני ישמחו באם תשובי לכתוב תודה ממני בקי ♥♥♥

16/03/2012 07:30

היי עכשיו שחררתי את הפרק השלישי מקווה שתאהבו אותו..

16/03/2012 09:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך