הילדים יינון ויוסף בהרפתקאות בממלכת האוגרים-פרק 1

time machine123 03/10/2018 467 צפיות אין תגובות

ינון קם בבוקר וחייך כי היום הוא הולך לבקר בגן החיות. הוא ידע כי חברו הטוב יוסף גם יצטרף לבקר איתו ביחד בגן החיות.

מאז גיל קטן , יינון ויוסף אהבו לבלות שניהם ביחד.

בעיקר ינון היה אוהב חיות טיפוסי , בעוד יוסף העדיף רק לראות אותם מרחוק מבלי הצורך לגעת בהם.

כשיוסף התארגן במהירות כדי שהוא יוכל להיפגש עם יינון . הוא לבש את חולצת הפסים הצהובה שהיה בה הדפס של אריה שואג.

יינון כבר היה בדרך עם הוריו כדי לאסוף את יוסף בשביל שהוא ילך איתם ביחד לגן החיות.

יוסף התרגש מאוד מכך שהוא הולך לגן יוסף עם יינון וביחד יהיה להם מאוד כיף.

יוסף כבר היה בחוץ וחיכה שיאספו אותו , הוא כבר היה קצר סבלנות לדעת מתי אם הם יראו את החיות.

כשהמכונית התקרבה לעבר שפת הכביש והדלת נפתחה. יוסף נכנס לתוכה בשמחה.

הוא חייך אל יינון ויינון חייך אל יוסף בחזרה.

המכונית נסעה במהירות לעבר גן החיות. יינון ויוסף צחקו . אבל מה שהם לא ידעו , שזה לא היה סתם עוד ביקור תמים ושגרתי כמו שתמיד.

כשינון ויוסף נכנסו לתוך גן החיות , הם ראו אריה , טלה וכבשה. ההורים של ינון התלהבו מהנוף העוצר הנשימה.

ינון ויוסף פתאום ראו אוגר , שלא היה להם ברור מאיפה הוא צץ משום מקום.

ינון לא האמין למראה עיניו. הוא עדיין חשב שהוא רואה פעמיים.

בסוף יוסף הבין שהוא עומד מול האוגר.

האוגר תפח וגדל , עד שנהיה יותר מדי ענקי, שהוא לקח אותם על גבו לטיול בשמי הארץ.

ינון פחד כי הוא היה ממש גבוה מעל לעננים.

יוסף התלהב מכך שהם נמצאים בחברתו של האוגר.

לפתע האוגר הסתובב ועצר ליד כדור פורח שעמד מול עיניהם.

יוסף ויינון נכנסו לתוכו בשמחה וברון תוך כדי שהם מנופפים לעברו בקריאת שלום אחרונה . הם רצו לראות את האוגר שוב.

אבל האוגר התעופף בשחקים ולא נראה עוד באופק.

כשהכדור הפורח נחת על הקרקע , ינון ויוסף זינקו מתוכו לעבר הרפתקה בלתי נודעת שממתינה להם מעבר לפינה.

הם נכנסו באומץ לעבר ממלכה חדשה ומעניינת , ממלכה שאותה הם מעולם לא ראו או שמעו עליה.

והיא : ממלכת האוגרים הקסומים.

יינון אהב תמיד אוגרים וסקרנותו גברה לדעת מהי הממלכה הזאת שהם לא שמעו עליה.

כשהם התהלכו בשביל המוליך לעבר ממלכת האוגרים הקסומים. הם ראו הרבה אוגרים מסביבם , בכל מיני צבעים.

אוגרים מכל מיני סוגים , מינים וזנים.

יוסף התרגש בגלל ההרפתקאה שמחכה להם שם.

יינון היה שמח מכך שהם נמצאים שם.

סביר להניח , שמשעמם לא יהיה להם.

" איזה יופי!" קפץ ינון ממקומו בעליזות ומשך את יוסף תוך כדי שהוא מנופף בידו לעבר האוגרים שעכשיו היו החברים הנוספים שלו.

יוסף גם נופף לעברם , נראה לו שתמיד הוא פחד מבעלי החיים. וכאן , הוא מרגיש חופשי איתם.

ינון ניצל את הזמן בשביל להכיר את כל האוגרים שבממלכה . הוא נתן להם שמות.

האוגר הכי גדול בממלכה התקרב אל יינון ונתן לו כיף.

יינון צחק ונהנה מכל רגע.

יוסף שכח מפחדיו והחליט לזרום עם כל חבריו החדשים , האוגרים.

הוא הלך לעברם והחליט שהוא משחק איתם על אף שהוא פחד מהם.

" אני יוסף." הציג עצמו בפני מלך האוגרים.

" ואני יינון." אמר יינון בחיוך עליז.

" ואנחנו החברים הכי טובים." אמר יוסף וחייך אל יינון.

יוסף ויינון עמדו מול מלך האוגרים , מלאי התרגשות ופחד.

כבר מהרגע הראשון שהם ראו אותו , הם מיד הביטו עליו בהערצה.

ינון ויוסף הרגישו שהם נמצאים בידיים טובות.

אך כאשר הם הבחינו שמישהו מן השמיים מגיח לעברם.

יינון הביט בדאגה על השמיים , יוסף נבהל מאוד ופניו החווירו.

המישהו הזה תקע בהם מבטים נזעמים וניגש לדבר איתם.

יוסף קפץ מהפחד שהוא לא הכיר את האיש שהגיע פתאום לממלכת האוגרים הקסומים.

ינון ויוסף החליפו מבטים ביניהם.

" מי אתם ומה אתם עושים פה?" שאל האדון בזעם ופניו היו סמוקות ואדומות.

עד שהתחיל לצאת עשן מתוך פיו.

ינון ויוסף לא ידעו מה לעשות עם עצמם מרוב חוסר אונים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך