הילדים יינון ויוסף בהרפתקאות בממלכת האוגרים-פרק 2

time machine123 04/10/2018 429 צפיות אין תגובות

יוסף ויינון עדיין היו בהלם ולא הצליחו להבין מה האיש הזה רוצה מהם

לרגע הם הביטו בו מבולבלים ומובכים גם יחד.

"מי אתה?" שאלה יוסף , שהיה סקרני יותר מתמיד.

" אני חוזר ואומר שוב , מי אתם ומה אתם עושים פה?" שאל האיש בתקיפות.

" ביקרנו בגן החיות , פגשנו אוגר שתפח ותפח בלי הפסק ואז הוא לקח אותנו אל כדור הפורח שהביא אותנו לפה. לממלכת האוגרים הקסומים." אמר יינון בלי כל פחד. לקחו לו כמה דקות עד שהוא התאושש מהבהלה.

" נעים מאוד , ינון. אני הוא איש הדרקון. ברוכים הבאים לממלכת האוגרים.

אני מקווה שאתם יודעים גם להנות. ואיך קוראים לך , חמוד?" שאל איש הדרקון בעניין והסתכל בו ממושכות.

" לו קוראים יוסף!" ענה יינון במקומו ויוסף הביט בו בפליאה . הרי הוא היה אמור לענות לו ולא ינון יענה במקומו.

יוסף שלח אליו חיוך ביישני ושתק. לא היה לו מה לומר.

" אני בטוח שיהיה לנו כיף!" ענה יינון בעליזות.

" כן , אתם תהנו פה!" ענה איש הדרקון והלך לדרכו. יינון ויוסף כבר לא פחדו כלל ממנו. עכשיו הם יודעים מי הוא.

ינון חייך אל יוסף ויוסף חייך אליו. יינון ניגש בשמחה כדי לשחק עם האוגרים.

הוא קפץ איתם במקפצות עד שהם כמעט נגעו בשחקים.

" אני ממש נהנה פה , ואתה?" שאל יינון בחיוך עליז ולא הפסיק לצחוק לרגע.

" כיף לי , ואני לא רוצה לחזור הביתה!" אמר יוסף כשחיוך של ניצחון היה מרוח על פניו.

" גם אני לא!" אמר יינון וחייך שוב.

מלך האוגרים כינס את כל האוגרים הגרים בממלכה ובסביבתה כדי לחגוג את הצטרפותם של יינון ויוסף לשבט האוגרים . הוא מזג להם תה והם שתו אותו בהנאה מרובה.

הם הציגו את עצמם בפני האוגרים והאוגרים הציגו את עצמם בפניהם.

יוסף היה מרוצה מכך שההרפתקאה רק החלה, והם עדיין לא ראו שום דבר.

יוסף היה מוכן להישאר לעד בממלכה ולא לחזור יותר הביתה.

יינון שאהב אוגרים במיוחד , פחד שההרפתקאה תיגמר פתאום ושהם ימצאו עצמם שוב בגן החיות.

לא היה להם ברור איך הם הגיעו לפה כך סתם.

ינון לפתע קם ממקומו ולא ידע איפה הוא ישן לאחר קבלת הפנים שערכו בשבילם האוגרים.

" איפה אנחנו ישנים?" שאל יינון בעניין והביט על מלך האוגרים במבט חסר הבעה.

" נכין לכם פינה שתוכלו לישון בה באין מפריע. אתם תוכלו במקום המגורים של אחת ממשפחות האוגרים שדרים בתוככי הממלכה.

אל תדאגו , יקרים. אתם אורחים שלנו ותרגישו עם עצמכם בנוח." אמר מלך האוגרים וכאשר הוא ניגש לאחד ממשרתיו שיארגן את המקום בשבילם.

המשרתים של המלך עשו כל מה שהוא אמר להם לעשות.

יינון ויוסף רצו אל המקום שהוכן רק בשבילם.

הם לבשו פיג'מות חדשות ויקרות שהמלכה תפרה להם.

יינון ויוסף שכבו על המיטות שהוכנו להם מבעוד מועד.

הם לא הפסיקו לחייך זה אל זה בשמחה.

לאחר כמה דקות אחדות הם פשוט נרדמו.

מלך האוגרים ציווה לכל תושביו להתייחס לאורחים בכבוד ובשמחה, שמחר יש בפניהם יום ארוך ועמוס במיוחד.

" הם אורחים שלנו ואני מבקש מכם להתייחס אליהם בהכנסת אורחים מכובדת. אני רוצה שאתם תתנו להם להרגיש כאילו הם הגיעו לבית.

אני מאוד שמח על הצטרפותם לממלכה שלי ואני רוצה שהם יישארו לחיות פה לעד." קרא מלך האוגרים בחגיגיות.

" מה שתבקש , הוד מעלתך!" אמרו האוגרים ברצון וקפצו בשמחה ובהתרגשות.

הם הביטו על מלכם בהערצה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך