הילדים יינון ויוסף בהרפתקאות בממלכת האוגרים-פרק 3

time machine123 04/10/2018 443 צפיות אין תגובות

כשינון ויוסף קמו משנתם , הם זכו להשכמה מהאוגרים שאירחו אותם.

הם הביטו אחד על השני ולא ידעו איך הם יכולים להודות להם על קבלת הפנים החמה שנתנו להם בממלכת האוגרים.

מלך האוגרים כינס את כל האוגרים המתיישבים בממלכה ואמר להם שהוא עורך מסיבה לכבוד הישארותם של יינון ויוסף בממלכה.

אבל יוסף רצה רק לישון ויינון שכנע אותו שיאזור אומץ וישחק איתו ביחד עם האוגרים.

" בוקר טוב!" אמר יינון בחיוך שובב וצחק לכמה רגעים.

" בוקר טוב , אני במצב רוח עליז." אמר יוסף בחיוך של ניצחון.

" גם אני!" אמר יינון באושר וקפץ ממקומו בעליצות כאילו הוא זכה הרגע בלוטו.

כשינון ויוסף הגיעו , מלך האוגרים התכוון לעשות להם מסיבה בהפתעה בלי שהם ידעו.

" הפתעה!" אמרו האוגרים בשמחה לעבר ינון ויוסף המופתעים שלא הבינו מה קרה להם ולמה הם מבהילים אותם.

" מה?" שאל יינון המופתע ולא הבין מה מלך האוגרים רצה ממנו ומיוסף.

" שום דבר , רק רצינו לארגן לשניכם הפתעה! נו , תעזרו לי!" קרא מלך האוגרים לעבר התושבים והם מחאו כפיים בשביל יינון ויוסף.

ינון ויוסף החליטו מבטים , ספק שמחים ספק החלטיים.

הם החליטו לזרום עם מלך האוגרים ולחגוג עם האוגרים את המסיבה שהוא קיים רק לכבודם.

" ממש כיף שאירגנתם בשבילנו מסיבה!" קרא יוסף בחיוך מתלהב .

" כן , כיף מאוד. " הסכים יינון וחייך לעברו.

" אתם אורחים מאוד יקרים עבורנו. זה נחמד להכיר אתכם." אמר מלך האוגרים והביט בהם בהערצה מרובה.

" גם לנו מאוד נעים לבלות בחברתכם!" ענה יוסף וחייך לכל האוגרים שלא הפסיקו לשלוח לעברו מבטי הערצה.

יינון מאוד נהנה בממלכת האוגרים הקסומים והמלך התכונן להביא את המתונות הגדולות והמהודרות שהוא יתן ליוסף וליינון בעוד כמה דקות אחדות .

" יש לי מתנות נהדרות שאתם תאהבו." אמר מלך האוגרים בטון חגיגי במיוחד.

" מה המתנות? אני סקרן לדעת מהן." קרא יוסף בחיוך סקרני.

" ובכן , יוסף ויינון היקרים והמתוקים. הניחו להציג בפניכם את סוסי חדי הקרן שאני נותן לכם, האחד קוראים לו קולה והשני שזה לינון קוראים לו במבה." אמר והעניק ליינון וליוסף את שני סוסי חד הקרן שהיו שייכים במקור לאשתו המלכה.

יוסף ויינון התלהבו מהמתנות שניתנו להם ממלך האוגרים ולא ידעו כיצד הם יכולים להודות לו על טוב ליבו .

" אני מאוד אוהב את הסוס שלי. תודה רבה." אמר יינון בביישנות ורק שתק.

יוסף ניגש לעבר מלך האוגרים וחיבק אותו חזק. " תודה!" קרא בחיוך של ניצחון .

מלך האוגרים חייך אליו בחזרה.

" אין בעד מה, נו אהבתם את המתנות שנתתי לכם?" שאל מלך האוגרים בעניין והביט בהם במבט בוחן.

" כן , מאוד!" אמרו יינון ויוסף ביחד.

" אני שמח." קרא מלך האוגרים בשביעות רצון.

ינון ויוסף נופפו לעבר האוגרים שנופפו להם מרחוק.

הם לא הפסיקו להתלהב ממה שהם ראו.

והם קיוו שההרפתקאה הזאת לא תיגמר כל כך מהר .

כי עדיין מחכה להם עוד מה לראות. בטח שלא ישעמם להם אפילו לדקה.

" אתה רוצה להישאר פה , ינון?" שאל יוסף בסקרנות.

" מצדי אני נשאר פה עד הסוף. אני ממש לא רוצה לחזור לגן החיות.

אני לא רוצה לחשוב על זה בכלל. יוסף . זה יפה ממש מה שאנחנו עושים פה.

מעולם לא חשבתי שקיימת ממלכה כזו בעולם." קרא ינון וחייך אל יוסף.

יוסף חייך אליו ונראה שהוא היה מאוד מרוצה שהוא לא היה רוצה לחשוב על האפשרות לעזוב את ממלכת האוגרים הקסומים.

מה שיוסף ויינון חוו פה , הם לא יכלו לחוות באף מקום אחר שבעולם.

כשינון ויוסף נישאו את עיניהם לעבר השמיים . הם ראו זיקוקים וחייכו זה אל זה.

הם מעולם לא ראו זיקוקים .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך