הילדים יינון ויוסף בהרפתקאות בממלכת האוגרים-מהפכה בממלכה- פרק 1

time machine123 16/10/2018 409 צפיות אין תגובות

יינון שכב במיטתו ואימו שוב הקריאה לו סיפור , הוא חייך לעברה ונראה שהוא היה מאוד שמח.

בחלומו הוא שב אל ממלכת האוגרים הקסומים והיה שם בלאגן שלם , נראה לו שמלך האוגרים מת ושצריך שהאוגרים צריכים מלך חדש שימלוך בממלכה.

מי שהיו השליטים החדשים שתפסו את מקומם הם העורבים השחורים.

כאשר יינון קם מהשינה , הוא הבחין שלא היה שום אוגרים ועורבים שחורים. לא ממלכה ולא קסמים.

הוא שאל את עצמו , האם זה היה רק חלום?

הוא רצה לחזור לשם יחד עם חברו הטוב יוסף.

באותו היום , כאשר יינון הקיץ משנתו , אימו אמרה לו שהם הולכים לבקר שוב בגן החיות.

יינון שמח עד השמיים והיה נרגש כי הוא הולך לראות את חברו יוסף פעם נוספת.

כאשר יינון נכנס לתוך המכונית וחייך לעצמו בעליזות.

הוא היה מאוד מרוצה מכך שהוא ייפגש עם יוסף.

ההורים שלו אמרו לו שהם נוסעים לגן החיות שבו הוא יראה את יוסף והם יוכלו לשחק ביחד.

יינון ראה מכונית מתקרבת לשפת הכביש וילד בן גילו יוצא מתוכה.

זה היה יוסף , מי שהיה החבר הכי טוב שלו.

כאשר הם הגיעו אל גן החיות , הדבר הראשון שבו הם הבחינו שהם שוב פגשו באוגר, יינון הרים אותו בידיו כדי לבדוק שהוא לא נפצע.

האוגר תפח ותפח , עד שהוא היה ענקי . הוא לקח אותם על גבו לעבר הממלכה הבלתי נשכחת.

ממלכת האוגרים הקסומים.

אלא שהפעם האוגרים לא היו השליטים היחידים שהתגוררו בתוככי הממלכה.

הפעם זה היה שליט חדש ובלתי מוכר : העורבים השחורים הבריחו את האוגרים והרגו את שליטם הקודם.

לא היה להם איפה לגור יותר כי העורבים גירשו אותם מהממלכה והרגו את המלך ששלט על ממלכת האוגרים.

כך הם איפשרו לאוגרים להימלט ממקום מגוריהם.

העורבים קבעו שמעכשיו האוגרים לא היו התושבים היחידים בממלכה.

אלא גם הם הרגו את המלך הקודם ששלט על אזרחיו ביד רמה.

מה שהם לא ידעו , שהילדים ינון ויוסף באו לביקור מיוחד בממלכה . יינון התרגש מכך שהוא שוב חוזר לממלכת האוגרים וכך גם יוסף שעשה כמוהו.

כשיינון שמע את הבשורה על מותו של מלך האוגרים. הוא החליט לקום ולעשות מעשה.

להילחם על ממלכת האוגרים כדי להמליך מלך חדש שימלוך על האוגרים שסולקו באכזריות ממקום בו הם גרו.

יינון הופתע מכך שהעורבים השתלטו על הממלכה וסילקו את האוגרים שהיו האזרחים הוותיקים שגרים באזור הממלכה.

יוסף הסתכל על יינון במבט ממושך והשניים היו נחושים להציל את הממלכה מפני האסון המתקרב לפניהם.

כי הם זכרו כיצד המלך הקודם נהג בהם בחמימות אין קץ ובקבלת פנים מפתיעה .

הם גם לא יכלו לשכוח את המתנות שהוא העניק לשניהם.

הם הרגישו שהם חייבים להחזיר לו על מה שהוא עשה למענם.

" מלך האוגרים מת ואנחנו צריכים לדאוג שהממלכה תשוב למה שהיא הייתה פעם.

להמליך עליהם מלך חדש במקומו.

זה המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי להודות לו על מה שהוא עשה לנו." אמר יינון בחיוך עצוב.

" אני חושב שיינון צודק הפעם." קרא יוסף בהסכמה.

יוסף ויינון החליפו ביניהם מבטים.

" כן , זה מה שאנחנו צריכים לעשות ולדאוג שהאוגרים שאיבדו את בתיהם שלא ברצונם , ישובו אליו בהקדם האפשרי.

אנחנו לא יכולים לתת לעורבים האלה לנצח.

השליטים היחידים שצריכים להיות בממלכה הזאת אלה רק האוגרים בלבד.

זה הדבר היחיד שאנחנו חושבים זה איך להציל את הממלכה מאבדון." אמר יינון בהרהור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך