אני מקווה שאהבתם תגידו אם אתם רוצים המשך סליחה על שגיאות הכתיו זה נלחץ בכפתורים חחח..
אם יש לכ שם טוב יותר תגידו

הים

08/07/2013 1284 צפיות אין תגובות
אני מקווה שאהבתם תגידו אם אתם רוצים המשך סליחה על שגיאות הכתיו זה נלחץ בכפתורים חחח..
אם יש לכ שם טוב יותר תגידו

היי אני מיכל אני גרה ממש ליד הים בבית גדול ליד הים ממש כיף שם .. בערב אסור לי ללכת כי מסוכן אבל בים הכי כיף..
הלכתי ממש מוקדם בבוקר בחמש בבוקר לא היה שם אף אחד חוץ מאיזה אישה עם כלב וגם הם הלכו לקחתי גל גל הצלה למקרה חרום.. זאני יבע או משו או שאם ישמעם לי אז אני יהיה עליו כי גלשן זה לא הכי מעניין בעולם..ונכנסתי למים הם היו קרים אבל היה ממש חם אז נכנסתי
מזל שרק התחיל הקיץ ועדין אין מדוזות..שחיתי עם הגלשן אני לא יודעת לרכוב עליו אני סתם נהנת לשכב עליו כשיש גל היה כיף שמתי על עצמי את הגלגל הצלהבזמן שהיתי על הגשן ואז הגעתי למזח הקיר אבנים הזה ששובר את הגלים.. שמעתי צעקה התקרבתי זאת היתה נערה ראיתי את שערה השחור ארוך הגולש היא היתה ים יא קמעט טבעה היא צעקה לא נראה
לי שהיא ראתה אותי. היא בכתה היא נסתה לצאת היה היתה בצד העמוק ביותר של הים היא ראתה אותית היא צעקה לי תעזרי לי תעזרי לי בבק.. היא בלעה מים זרקתי לה את גל גל ההצלה שלי התיק שלי עם האוכל היאפון והמגבות היה בחוף עם השימשיה זרקתי לה את הגלגל ..היא נסתה לצא אך לא יכלה.. אמא ואבא הזהירו אותי :"מיכל אף פעם לעולם !בל לעולם אל תעברי את המזח(קו האבנים שובר הגלים) מספיק פעם אחת הלכת לשם וכמעט טבעת מזל שגאיה אחותך היתה שם.." אחותי גאיה בת 17 וחצי היא ממש מקובלת יש לה שיער ארוך שחור היא ממש רזה והשיער שלה קצת גלי זאת שהיתה בים ממש לא דמתה לגאיה .."תעזרי לי !"הנערה צעקה.."אני טו..ב..עת"
חשבתי מה אם אני יטבע אמא ואבא ארו עליי ללכת לשם אני רק בת 12 אני לא יכולה לטבוע ! ומה איתה אני אפילו לא יודעת מי זה מה אם היא טטבע מסכנה. החלתי ללכת לשם אמרתי לה תחזקי באבן הגדולה טביעי לי את גלגל ההצלה שלי ואני יזרוק לך את הגלשן שלי … היא הביעה לי את גלגל ההצלה והיא החזיקה באבן בעיניים שלה שהיו עצובות ומפוחדות ראיתי את הפחד בעינים… היא החזיקה באבן היו לה עינים כחולות יפות פחדתי לעבור לשם המים היו סוערים קצת והיו גלים אני יכולה לטבוע זרקתי לה את הגלשן היא החזיקה בו עם יד אחת והיד השניה מחזיקה באבן נכנתסי בזהירות למים החזקתי באבן אמרתי לה :"אני ידחוף אותך למעלה תעלי ואז תתני לי יד ואני יטפס ונעלה.. היא אמרה:"טוב.." בסוף היא עלתה בזהירות ראיתי שהיא ממש רזה כיאילו לא אכלה איזה חודש.. הבגד ים שלה היה דהוי ובלוי כזה והיה לו קרא למעלה היא רעדה מקור..
היא ניסתה ללתת לי יד אבל הגד ים שלה נקרא היא חיכתה לי שם בצד עליתי לבד בגלגל הצלה נל לי למים הגלשן היא לקחה אותו.. אמרתי לה חכי פה אני יביא לך מגבת ויש לי אוכל וחטיפים ומים חכי פה..
רצתי לחוף לקחתי את התיק עם המגבות והכל הבאתי לה את המגבת עטפתי אותה..
אמרתי לה קחי טוסט זה טעים היא אכלה אותו מאוד מהר . את צמאה רעבה ? היא אמרה כן
איך קוראים לך שאלתי ? היתה דממה דממה שקטה שמעתי את הגלים מתנפצים ואיזה נביחות כלב
"נו..פר" "נור קוראים לי" היא אמרה אני מיכל אמרתי .. נתתי לה מים והבאתי ה מהבורקסים ומהציפסים ומהכל את כל האוכל שלי והמים נתתי לה
שאלתי אותה איך היא הגיעה לפה ואיל הכל קרה…
שוב השתיקה הזאת היתה..
"אני נופר .. ברחתי מההורים שלי והגעתי לים ואז ישבתי על שברי הגלים המזח..היתי רעבה לא היהי לי כסף וממש לא רציתי לחזור להורים.. ישבתי על המזח ואז ראיתי משהו נוצץ בים כמו שרשרת זהב שמישהו איבד הי אהיתה בצד השני בצד העמוק.. רציתי אות הנורא רציתי למכור אותה והיתי קונה קצת אוכל ומים .. נפלתי זה היה זכוכית עם שרשרת צמידים עלובה נפלתי וכשרציתי להעלות זה היה מאחור מדי החזקתי באחד הסלעים ונרדמתי ואזהתחילה הגאות התעוררתי וכשניסיתי לעמוד המים היו כל כך עמוקים היתי שם שבוע.." שוב השקט "לא היו אנשים ?אף אחד לא ראה אותך ?" היו אבל היה תגל שחור בשבועים האחרונים הי הדגל שחור ואדום אף אחד לא העז לעבור את המזח צרחתי צרחתי לעזרה ואז מצאתי בקבוק מים קצת מלא שתיתי מעולם לא רציתי כל כך מים תמיד היתי שותה קולה והיתי אוכלת פיצה אבל בזמן הזה היתי אוכלת הכל! נתתי לה אוכל ואז ראיתי את ..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך