"היפה החיה" פרק 2

shira 01/10/2011 591 צפיות אין תגובות

טוב אבל היום הוא הזמין אותי לדייט.
ואני לא הולכת לפספס את זה…לבשתי שמלת מיני כחולה ונעליים שחורות של גוצ'י. ולקחתי תיק קטן ושחור.. סידרתי את שיער.. התאפרתי שמתי מייקאפ צללית ושפטון חייכתי לעצמי במראה.
הייתי מוכנה והסתכלתי בשעון .. היה כבר רבע לשבע.. הוא היה אמור לבוא לאסוף אותי לפני עשר דקות.
אולי קרה לו משהו.. חייגתי עליו אך הוא לא ענה..חייגתי שוב ושוב אך לאחר כמה צלילים איטיים השיחה הועברה לתא הקולי.
אולי הוא נתקע בפקק, או שאולי לא רשם טוב את הכתובת.. ישבתי בכסא ליד השידה .. הבטתי בעצמי שוב במראה. עברתי שוב על העפרון בעיניים ועל הצללית.. הסתכלתי על השעון היה כבר חמישה לשבע והוא עדיין לא בא.. חייגתי למספר שלו שוב והוא שוב לא ענה..
התקשרתי לאמה
"הלו??"
"היי את יכולה לדבר?"
"כן. מה את רוצה?"
"למה את עצבנית כל פעם שאני מתקשרת עלייך?"
"לא עצבנית. מה רצית לספר לי את חביות הדייט שלך?"
"לא…הוא לא בא אני התקשרתי עליו כבר אלף פעם הוא לא עונה אני דואגת אולי קרה לו משהו.."
"לא נראה לי .. אולי הוא פשוט לא רוצה לדבר.."
"פשוט לא רוצה לדבר?! למה שלא ירצה לדבר איתי??? "
"לא יודעת . מה את רוצה ממני.."
"ואי את יודעת בזמן האחרון אי אפשר לדבר איתך.. את פשוט לא מקשיבה לי ולא אכפת לך ממני! אני לא יודעת מה עובר עלייך אבל אם את לא רוצה לדבר אז פשוט תגידי .."
"מה הקשר לא רוצה לדבר"
"לא יודעת מה יש לך. אבל נהיית מעצבנת. אם יש לך בעיה איתי. ואת לא רוצה לדבר…אז בי"
הייתי מעוצבנת מה יש לה…
חייגתי שוב ללאון..
"הלו"
"הלו. איפה אתה? אני מתקשרת עליך כבר מלה זמן.."
"אני פה עם דילן ורוי … למה?"
"מה למה? אני מחקה לך…יש לנו דייט היום …"
"אויייש… שיט .. סורי בייב שכחתי מזה לגמרי.."
"מה שכחת ? כאילו שכחת שזה הדייט הראשון שלנו היום?! "
"ממי סורי היו לי מלא עניינים .. ממש יצא לי מהראש.."
דמעות עלו לי בעיניים…
"אין בעיה.. " אמרתי כשיוצא לי קול של בכי.. "זה בסדר … לא משנה ..ביי:"
ניתקתי.
עכשיו הדמעות כבר פרצו. רצתי לחדר ונפלתי על מיטה .. בכיתי לכרית הרבה זמן..הרגשתי שאני רוצה לפרוק את עצמי ולדבר עם מישהו.. רציתי לחייג לאמה אבל נזכרתי שרבנו..
הרגשתי עומללה.. וחסרת ישע… הרגשתי שאין לי אם מי לדבר.. ולאף אחד לא אכפת ממני..
אני לא מאמינה שהוא עשה לי את זה כאילו עד כדי כך לא אכפת לו ממני?. הוא יכול היה לשקר להגיד שקרה לו משהו … אבל הוא באמת הודה שהוא שכח ממני…
איך בן אדם יכול להיות כל כך חסר רגש..
אף אחד בחיים לא השפיל אותי כל כך!!

למה זה מגיע לי אני בחיים לא עשיתי למישהו דבר כזה.. טוב פעם אחת הברזתי מהדייט עם איזה אחד שתיקן לי את האוטו חינם אז ביקש ממני את המספר.. ואז חפר לי חצי שנה עד שהסקמתי לאצת איתו .. או שהי ה עוד איסה אחד מכוער שדפקתי לו ברז.. אבל הוא היה מכוער. אז זה לא נחשב


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך