הכוכב האחר-פרק 7

25/09/2019 449 צפיות תגובה אחת

כנראה שנרדמתי כי כשהיתעוררתי היה כבר בוקר אבל מיה עדיין הייתה ישנה היתחלתי לידאוג אז היתקרבתי אליה כדי לבדוק לה דופק אך ברגע שנגעתי בצאוור שלה היא זינקה וקיוונה אלי חרב "למה עשית את זה היא שאלה אותי עשיתי מה?
לקחת אותי משם הם כמעט הביאו אותי לאלי ורון, "את דיממת שם למוות אם לא הייתי מתערבת אני לא יכולה אפילו לחשוב על מה שהיה קורה לך בזמן הזה שהסחתי את דעתה סובבתי את היד שלה בעדינות וזרקתי את החרב הכי רחוק שאני יכולה, "אם זה כלכך חשוב לך אני זוכרת איפוא זה היה, אני יכין לנו תיק ונלך לחפש אותם בקרבת מקום.
אחרי 3 שעות כבר הגענו למקום שמצאתי אותה היא אמרה שהיא שמעה אותם מדברים על זה שהם החזיקו אותם בקירבת מקום, מיה התנעגה ממש מוזר כאילו היא לא אימה עלי לפני כמה שעות עם חרב אבל החלתתי לנסות לשכוח את זה.

כבר היה צהורים ולא מצאנו שום דבר לפני שבאתי לומר לה שכדאי שנחזור ראיתי שיח מוזר היקרבתי אליו וניסיתי להיסתכל דרכו וראיתי שהוא מוביל לפתח של מערה קראתי למיה שתבוא לראות את זה והיא בלי לחשוב על תוכנית פשוט נכנסה לשם (וכמובן שאני אחריה) היה שם מדרגות מיה ירדה במהירות ואחרי 3 דקות ראיתי בערך 200 אנשים כבולים ישובים על האדמה וראיתי 5 שומרים התחלתי לחשוב על תוכנית אבל פתאום שמעתי צעקת קרב וראיתי את מיה נלחמת בשומר אחד (כמובן שב"שיעושרים" שלימדנו אחת את השניה אמרתי בפרוש לא ליהישתמש בצעקת קרב אבל כמו שראיתם היא כנראה שכחה)
במהירות היצתרפתי לקרב אני ומיה ניצחנו את ה4 הראשונים בקלות כמו שהיתאמנו מקודם אני רצתי לעבר השומר ה5 ודקרתי אותו בבטן ואז היסתובבתי לראות אם מיה בסדר ופתום הרגשתי כאב שאני מאחלת שאף אחד מכם לא ירגיש לעולם והעולם השתתק ונחשך…


תגובות (1)

תמשיך

25/09/2019 21:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך