הכול אודות אובי-פרק 2

time machine123 07/04/2019 555 צפיות אין תגובות

ביאנקה הלכה לשכב קצת במיטתה כדי לנוח טיפה מהמחשב מפני שעיניה די התעייפו כי היא הרגישה שהיא נרדמת כל פעם שהיא מנסה לקרוא מידע חדש אודות אובי.
כל פעם מחדש היא שמעה את אופיר שנצלה את הרגע שהיא פנתה את המחשב לכמה שעות, ואחר כך היא שמעה את צוף מנסה להחזיר את הסלון למה שהיה קודם , כל המשחקים וכל הבובות הברבי היו בחוץ מכיוון שהיה לה טיפה משעמם.
אופיר ניסתה לכתוב משהו שהיא רצתה מזמן, אבל ביאנקה ניסתה לעצור לפני שהיא הצליחה להוציא את השיר שהיא כתבה היישר מהמדפסת.
" את יכולה לפנות את המחשב? אני מנסה לגלות דברים חדשים על רבקה אהרונסון, ולאחר שאסיים אני מבטיחה לך שאתן לך לשבת על המחשב כמה שאת רוצה ללא הגבלה כלשהי." אמרה ביאנקה בנימה של הרהור.
" טוב , אימא, הנה פיניתי לך את המחשב. אני אלך לחדר שלי כדי לנוח טיפה , מרוב שישבתי על המחשב רוב הזמן . יש לי כבר סחרחורת ואני עוד מעט מרגישה שאני מתעלפת. " אמרה אופיר והביטה בה במבט מלא פליאה.
ביאנקה רמזה לאופיר שיש לה סיר במקרר ושהיא יכולה לחמם לעצמה אוכל מתי שהיא בוחרת.
" אני בינתיים בחדר. תודה אימא . אני בינתיים אתפוס תנומה קלה . אולי ארגיש יותר טוב." אמרה אופיר בקול ונכנסה עמוק לתוך המיטה.
" טוב , מתוקה. יש לי עוד הרבה עבודה, אני מאוד מצטערת, אחר כך אני אתפנה לך אם יהיה לי זמן פנוי." קראה ביאנקה בהרהור.
לפתע נשמע קול של טלפון וזה היה אבנר שוחט, שרצה לחדש את היחסים שלו עם ביאנקה.
" מה חדש?" שאל אבנר כדי לשבור את השתיקה המביכה.
" כלום לא חדש, אני מנסה למצוא משהו חדש ופרשי על הדמות שאני חוקרת עליה." אמרה ביאנקה ברצינות.
" אני רוצה שניפגש, מה דעתך שניפגש מחר במקום המחבוא שלנו, אני מחכה שתבואי." ענה אבנר בטון ישנוני.
" טוב, לשם מה אנחנו נפגשים?" שאלה ביאנקה והשיחה התנתקה באמצע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך