הכול אודות אובי-פרק 4

time machine123 09/04/2019 530 צפיות אין תגובות

לאחר חצי שעה , היא הגיעה לנקודת היעד ולקח הרבה זמן עד שהיא מצאה מקום חנייה, קצת הכעיס אותה שאנשים תפסו את רוב מקומות החנייה הטובים.
אבנר הבחין שביאנקה כבר הגיעה, הוא התקרב אליה ורק חייך לעברה מבלי להוסיף מילה נוספת.
" טוב שבאת, מה נשמע? מה עם החיים שלך? ספרי מה עשית מאז שנפרדנו." שאל אבנר ואז רק חייך.
" התחתנתי וילדתי שתי בנות מקסימות ומדהימות. ואז התגרשתי מבעלי כי החלטתי לשים לזה סוף!" אמרה ביאנקה בחצי חיוך ואז הסתכלה עליו בחצי מבט, לא ידעה מה לומר או לשתוק כי לא היה לה מה להוסיף.
" רציתי לחדש את היחסים בינינו. כי מזמן לא נפגשנו אחד עם השנייה. את יודעת, למרות כל השנים שעברו, לא יכולתי לשכוח אותך." אמר אבנר ושהוא התקרב אליה, הוא כבר טרף את פיה בנשיקה לוהטת.
ביאנקה די הופתעה כי היא לא ראתה את זה מגיע.
היא רצתה להמשיך לגלות דברים חדשים לגבי רבקה אהרונסון. יותר נכון לכנות אותה " אובי".
כי היא די רצתה לדעת האם היה אפשר להיפגש איתה באופן פרטי.
ביאנקה הדפה אותו מעליה והביטה בו במבט ממושך , כאילו ניסתה לומר לו ללא מילים " איך אתה מעז לעשות מעשה נבזי שכזה?" חשבה לעצמה והיא לקחה את עצמה והלכה משם.
היא לא תחדש את היחסים עם אבנר הזה, שנישק אותה ללא רשות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך