הכול בגלל משחק טאקי מילים-חלק א'

Bloddy bomb 29/10/2020 474 צפיות אין תגובות

כשדודה ציונה הכריזה על ניצחונה , היא לקחה את הקלף היחיד שהיה לה וצעקה " אחרון בידי!" .

ספיר הגיבה בכעס והביטה בה בתרעומת. איך היא מנצחת אותה כל הזמן?

" שקרנית! שקרנית!" השיבה ספיר בנימה תבוסתנית ," דודה שרה הייתה אמורה לנצח!"

שרה צחקה בקלילות והניפה את כף ידה בביטול . נראה שלא הפריע לה הניצחון של דודה ציונה.

אביטל הביטה על כולם בחוסר עניין, היא התעסקה בלדובב את סבתא אסתר.

" דודה שרה , ראית מה היא עשתה?" אמרה ספיר בזעם והצביעה על דודה ציונה שישבה במקביל אליה, " היא רימתה במשחק!"

" אז מה?" אמרה דודה שרה ברוגע והסיטה את מבטה מספיר, היא עכשיו הסתכלה על אביטל וסבתא אסתר.

" אני לא מבינה איך את נשארת רגועה," אמרה ספיר והביטה על דודה שרה בפליאה.

דודה שרה ודודה ציונה החליפו מבטים.

" אביטל , איך לא הצטרפת אלינו?" אמרה ספיר בניסיון לשכנע את אביטל לשחק איתן. " בפעם הקודמת ששיחקנו יחד, ניצחת אותנו, איך את לא זוכרת?"

אביטל הביטה על ספיר כשהיא הייתה נתונה עמוק במחשבותיה , היא התעמקה איך לתת תשובה מתחמקת.

" פשוט לא בא לי!" אמרה אביטל בטון אדיש, ספיר הביטה בה במבט קצר והמשיכה בשלה.

אביטל חשבה שדודה ציונה רימתה כדי להכריז על ניצחונה במשחק , אם כן איך היא עשתה מהלך כזה על אימא שלה , שרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך