הכי קרוב לאהבה פרק 1

שרלוק הולמס 23/10/2013 622 צפיות 2 תגובות

השעה הייתה כמעט 22:00 , ג׳ולי התקשרה וגלשנו לעוד שיחת חולין שגרתית , היא הציעה שאצטרף לארח לה חברה בעבודה הלילית שלה בבר השכונתי ברחוב מונטיפיורי . הסכמתי, גם ככה הלילה ארוך ומשעמם . היא הגיע לתחנת האוטובוס מול בייתי ירדתי אלייה הלילה היה קר, היא החמיא לי על משקפי הראייה השחורות גדולות המסגרת שלי חייכתי בתשובה. חיכינו לאחד החברים שלה ששילמה לו שיקח אותה לעבודה , לא ציפיתי ליותר מידיי . הגיע אוטו לבן וחדש כשנכנסנו ראיתי בחור רזה עם שיער ארוך בקצת מסודר לצד , הוא נראה לי ביישן ומפוחד מהשיחה הרועשת שפתחנו במהלך הנסיעה . לאחר 5 דק ג׳ולי החלה לנהל עימו שיחה ואז פרץ קול גברי וטון חכם ובוגר כאילו הרגע יצא בהצטיינות מבית הספר לחיים . בהמשך הנסיעה לעיר הגדולה החלפנו שיחות שלושתינו , התחלתי להתמכר לדרך בה הוא דיבר . דרך אגב אני ניקי זרקתי לו , הוא חייך וענה אני טולי . שמו היה נשמע לי מגוחך ולקח אותי צעד אחורה , הגענו למקום העבודה של ג׳ולי היא יצאה מהרכב הסקרנות שלי השאירה אותי לחכות לה עם טולי עד שתסיים. ישבנו באוטו ברחוב החשוך מנורת הלילה הפילה אור על החיוך שלו שמשך אותי לסקרנות עמוקה. כמה שקרנים לבנים להרשים אותו לא יזיקו חשבתי , אך הוא ידע כל צליל משקר שיצא מפי , הוא התקרב אליי והאור כיסה את עיניו שחדרו בי במבט מחייך ואפילו נוכל ההיתי אומרת . ״את מעניינת אותי ילדה״ הוא אמר בחצי חיוך ״, אני בת 18 וחצי והוא נראה בן 20 לא יותר אז אמרתי בביטחון ״אתה בעצמך ילד״ ,״אני בן 30״ הוא אמר ,צחקתי ״בוא נראה את תעודת זהות שלך״ דרשתי. בתאריך לידה היה רשום 1983 , ״זה מדהים״ הצהרתי ״אתה נראה כל כך צעיר״ הוא חייך את החיוך הנוכל שלו שוב חייכתי ממבוכה בחזרה. שעות של שיחות מביכות כיסו את הלילה , לרגע נסחפתי למבט החם שעיניו הסתירו בהתחכמות קולו. השעה הייתה כמעט 5 אור ראשון של בוקר פצע את עיניי הכבדות שנשארו פעורות מסקרנות כל הלילה , ג׳ולי יצאה מהבר ופסעה לכיוון האוטו המונע , היא פיזרה את שיערה הארוך והבהיר אחרי משמרת ארוכה כאילו הורידה איזה מן עומס מהלילה הארוך.נסענו לכיוון העיר הקטנה שגרתי בה , עצב קל נחת עליי כי רציתי להישאר בנוכחות הגבר המסתורי שהשאיר בי משיכה לגלות עוד קצת . הגענו לאותה תחנת אוטובוס מול ביתי ירדתי אמרתי שלום וחייכתי לטולי כמעט ולא הרגשתי בנוכחות ג׳ולי , הסתובבתי והלכתי באיטיות לכיוון בייתי.

המשך יבוא …


תגובות (2)

האמת שהכתיבה שלך מאוד מעניינת ואשמח לקרוא עוד ^^

23/10/2013 10:20

אהבתי את הסיפור שלך מאוד מאוד

23/03/2015 16:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך