Galoosh
הן אמרו בצפר. בגלל זה כתבתי ככה... :)

הכנסייה = פרק ראשון = סופיה

Galoosh 13/05/2014 669 צפיות 9 תגובות
הן אמרו בצפר. בגלל זה כתבתי ככה... :)

פקחתי עיניים באיטיות, אור ראשון הגיח מבעד לחלון, אור בהיר וחלוש.
נשכבתי במיטה וחשבתי על בית הספר החדש. אם יהיו לי חברים, אם יהיה שם כיף או לא, אילו מורות יהיו, האם הוא יהיה גדול או קטן. מוזנח או מטופח, או שונה לגמריי מכל מה שאני יכולה לדמיין.
"קלייר, הגיע היום הראשון שלך בבית הספר. קומי בבקשה." אבא קרא לי בטון עדין מבעד לדלת חדרי. יכולתי להריח חביתה שרופה קלות. בדיוק כמו שאני אוהבת. אני כבר רגילה לקום כל ימי שני ולאכול את החביתה המלוחה שבתוך הלחם הפריך, בתור כריך לבית הספר. אבל מזמן לא הייתי בבית ספר. החופש הגדול בדיוק נגמר והיום הוא היום הראשון ללימודים. הייתי מעדיפה להמשיך לישון. אז עצמתי את עיניי ונמנמתי לעוד כמה דקות.
אחרי כמה זמן שמעתי קול דקיק.
"קלי," הייזל מלמלה. "את צריכה לקום. צריך ללכת ברגל. אבא שלי ושל אד. סליחה, שלנו. שוב שיכור."
"אין לי כוח." הפנתי את ראשי אליה.
"הוא שיכור! מה את רוצה ממני?" היא הניפה את ידה לאות איום, "קומי, עכשיו."
"מה שוב שיכור?" אד התרגז והבחנתי בו לראשונה היום, לא שמתי לב שהוא הצטרף לשיחה.
"שיכור, שיכור," הייזל התעצבנה. "מה נסגר איתו בזמן האחרון?"
"אני לא יודעת," הנחתי את הכרית על הראש בתנועה מרושלת והיא נפלה. "נו, מה אתם רוצים? עכשיו שבע בבוקר. אז מה אם אני קמה בשש?" נאנחתי.
"בואי כבר." הם אמרו בחוסר סבלנות.
"טוב, חופרים." קמתי מהמיטה והם יצאו מהחדר כדי לתת לי להתארגן. ברגע שהם יצאו צנחתי על המיטה.
הייזל כנראה שמעה אותי כי לא עברה חצי דקה והיא כבר נכנסה לחדר בשעטה. עינייה היו מכווצות והיא הסתכלה עליי במבט מאיים.
"אני… חיפשתי משהו." הצדקתי את עצמי והתחלתי להתארגן, הפעם באמת.
יצאנו במהירות מהבית והתחלנו ללכת.
בדרך לבית הספר ראיתי נערה שנראתה בערך בגילי ליד הכנסייה העגולה. לנערה היו שתי צמות ג'ינג'יות ועבות, נמשים קטנים על כל הפנים, עיניים ירוקות וגומה צוחקת.
"היי," חייכתי אליה והסתכלתי על אד והייזל שדיברו עם כמה נערים אחרים ליד הפארק הקרוב, בצמוד לכנסייה. בניגוד אליי, הם כבר רכשו חברים חדשים.
"היי," היא השיבה בחיוך גדול. "אני סופיה. ואת?"
"אני קלייר," הראיתי לה את שרשרת הזהב שעם השם שלי.
"יפה. איפה קנית?" היא חייכה, "אני צריכה לזוז לבצפר."
"קניתי בחוץ לארץ, ואני איתך בבית הספר, נראה לי." אמרתי בהתרגשות.
"אני ב'שושנים', את גם?" היא התלהבה.
"כן." חייכתי. "אנחנו באותה כיתה? אני בח' ארבע,"
"אני בח' שבע…" היא התבאסה.
"למה? בטח יש לך עוד הרבה חברות. אני סתם ילדה חדשה," ניסיתי לעודד אותה.
"אני גם חדשה."
אד התקרב אלינו וזרק את הכדור שלו עליי. תפסתי אותו.
"היי בננות." הוא קרא וחטף מיידי את הכדור והלך לחברים שלו.
היא הסמיקה כשראתה את אד. הוא לבש את החולצה ה"מגניבה" שלו והיא כנראה התרשמה.
הגענו למין בניין גדול ומסוייד בצבע לבן-שמנת. היה לידו שלט שכתוב עליו 'שושנים!'.
הבחנתי באד והייזל נכנסים והשגתי את הייזל.
"היי," היא אמרה לי בנינוחות. "מי זו הילדה שהיית איתה?"
השיער הפזור שלה נכנס לה לטווח הראיה והיא הזיזה אותו בעדינות.
"חדשה כמונו." אד התפרץ. "ו… גם יפה."
"יואו…" מלמלתי לעצמי, "כנראה שזה הדדי…"
"מה?!" הוא שאל בחוסר הבנה מוחלטת.
"כלום." השבתי באדישות והלכתי לכיתה שלי. בפעם הראשונה.
מרחוק שמעתי את אד מדבר להייזל: "אני מאוהב כבר…"


תגובות (9)

תמשיכי…

13/05/2014 15:36

    אוקיי. אני אמשיך בקרוב :)
    אני לא טובה בסיפורים בהמשכים כלכך XD

    ויש לי משהו שאולי תשמחו לשמוע… ^-^
    .
    .
    .
    .
    .
    . אני ממשיכה את קאיה =)

    13/05/2014 15:38

    ראיתי את מה שהעלית, אבל הייתי עצלנית מכדי להגיב.

    13/05/2014 15:44

הפרוייקט!
אז הסיפור יפה מאוד אבל יש לי בעיה שמציקה לי הרבה בסיפורים בהמשכים. כדאי לשים סוף מותח שימשוך את הקורא לפרק הבא.
עוד דבר הוא שהסיפור כתוב לפעמים בשפה קצת נמוכה הייתי ממליץ בסיפורים תמיד לכתוב במשלב לשוני בינוני עד גבוה.
חוץ מזה זה סיפור נפלא.
מקווה שתשמעי בעצותיי ותתקדמי בפרוייקט.
ממני, מנהל הפרוייקט.

13/05/2014 15:46

    אני לא בפרוייקט.. אני חושבת ;)
    זה בכוונה לא בשפה עשירה כי היא נערה כזאת… פשוטה… והיא לא מכירה אוצר מילים רחב.
    וזה בכוונה לא מותח. זה לא סיפור אינטרנטי. אני רוצה לעשות אותו סיפור אמיתי… וברוב הסיפורים הסוף לא תמיד מותח. וחוץ מזה, זאת רק ההתחלה… :)
    סיפורים בלי מתח בפרק הראשון למשל: קוביות של שוקולד, החמישייה הסודית, נעלי קולנוע… ^^

    13/05/2014 15:52

    מצטער! טעות…
    תמיד לעשות בשפה שהיא בינונית עד גבוהה לא משנה מאיזה זווית הסיפור.
    סוף מותח פשוט יעזור למשוך קוראים לסיפור.

    13/05/2014 15:58

    אין בעיה. כולם טועים ;)

    13/05/2014 16:00

    אממ…. אולי תבקר אותי עכשיו?

    13/05/2014 16:02

    שכחתי לומר:
    אני בכוונה לא עשיתי מותח. אני פשוט רוצה להעלות רמה בכל פעם… ^=.=^

    13/05/2014 16:03
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך