זה מדובר על כל מי שקורא את זה, מדובר עליכם גם לנקבה וגם לזכר.

הלילה כולו שלך.

17/11/2018 611 צפיות אין תגובות
זה מדובר על כל מי שקורא את זה, מדובר עליכם גם לנקבה וגם לזכר.

אולי בסוף אנחנו נחייך ונשכח מהצרות שיש בליבנו,פשוט נשב ונצחק נשתחרר ופשוט נחיה את הרגע,ניתן לזמן לעשות את שלו ננצל את הרגע, נצעק את מה שתמיד הפריע לנו ופשוט נתרפה והפצעים ייעלמו לאט לאט.
מתי זה יקרה אתה שואל? פשוט תקשיב.

אתה יכול לראות את זה קורה, זה קורה בדיוק עכשיו פשוט תביט ותן לעצמך את זה,
זה התרופה שאתה צריך כרגע , תחייך אתה בסביבה שרציתה להיות תמשיך עם הדמיון בראש זה מה שעושה את זה אתה שם על גג העולם חיי את החיים שרציתה מוקף בכל דבר שאי פעם חלמתה הכל שלך אמרתי לך בסוף יהיה טוב פשוט תמשיך חזק לעצום עיניים
ותן לדמיון לבלבל אותך עם המציאות, תנסה לדמיין רק את הרגשה לאט לאט בטוח אתה תרגיש אותה הכי טובה שיש חודרת לתוכך ומעירה אותך והכל חולף אתה אומר לעצמך ואנחנו פשוט קופצים מאושר וכולנו פה בשביל להריע לך כי היום זה הלילה שלך.

הייי אל תפסיק תן לאופטימיות שמנסה להיכנס ללב שלך להיכנס תן לגוף שלך את הריקוד הניצחון שלא השתמשתה בו הרבה זמן, תן לשפתיים לחייך ולשיניים לצאת, תן לרגליים לקפוץ ובאותו זמן לנסות לתפוס את השמיים עם הידיים שלך אתה על גג העולם , פשוט תן לעצמך מגיע לך לעצמך את כל הטוב הזה.

זה אושר אחרי סבל , מגיע לך את הטוב הזה אחרי כל מה שספגתה, תהיתה פעם מתי תורך לחיות בלי פחדים ומתי תשתחרר מהדאגות אז זה היום, הדאגות כבר קטנות בזמן שאתה ממשיך לדבר עם הראש שלך, אל תשכח שאתה עוד מעט אמור לעמוד מול כולם ונואם את נאום הניצחון שלך אל תשכח את קידה ובטח את כל מי שעזר לך לעלות לפסגה גם את מי שניסה פעם להוריד אותך, אל תשכח אותם הם נותנים לך כוחות להילחם ולא לוותר, אמרתי לך הלילה הוא כולו שלך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך