הם לא ידעו …

noa_p 16/08/2011 562 צפיות אין תגובות

פרק א' .
הוא ידע מה הוא הולך לעשות … הוא ידע שישנה את חייה של משפחה תמימה .. לתמיד . במשפחת מדלוק (medlock) היו שלושה אנשים: אבא הארי, אמא אליס, והתינוקת הקטנה מדלן.
הם היו לא מי יודע מה עשירים אך היו מאושרים שסוף סוף יכלו לקנות בית משלהם. הם יצאו לטיול בפארק ושם בילו את רב זמנם. וכשחזרו הביתה הניחו את מדלן הקטנה לשחק בחדרה בקסילופון והלכו לאכול . "המממ ספגטי הא?" אמר הארי. "לכבוד הבית החדש." "השכבת את מדלן לישון ? את יודעת שהם חייבים לישון בתשע." "מי זה הם? …מדלן והכינים שלה?" אמרה ואז צחקה. "…דרך אגב… קיבלתי עבודה בצבא!" "אתה תהיה השק איגרוף אני מבינה…" ושוב צחקה. "אילו קטעים איתך… אני הולכת להשכיב אותה לישון." ואז היא הלכה. אבל שם מישהו צפה בה. צפה, וצילם. צפה והקשיב, חיכה.
"למתוקה שלי. שיהיה לך לילה טוב.." "בופה מיטי (שפת התינוקות) לילה טופ.." ואז שהלכה , ראה זאת האיש, וחייך חיוך ממזרי.
מדלן נרדמה אט אט . אבל ראתה אותו . פתחה את העיניים והתכווצה לפינת המיטה . היא לא העזה לבכות.היא פחדה כל כך שעצמה את עינייה. אך מתוך סקרנות פתחה אותם כדי לראות אם הוא שם . היא ראתה אותו עומד שם. ואז היא בכתה . בשקט בשקט . קוראת לאמא בלחש .ומתכווצת בתוך תוכה אך זה לא עניין אותו . זה אף לא עשה לו כלום. מה שמעניין אותו זה לקחת את ה"סחורה" ומהר. הוא פתח את החלון ואז…

המשך בעוד יומיים זה סיפור ראשון שלי פה תגיבו D:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך