גומא
מקווה שתעזרו ותהנו מהסיפור.
- גומא ☼

המהפכה – הקדמה + הרשמה

גומא 19/09/2013 636 צפיות 6 תגובות
מקווה שתעזרו ותהנו מהסיפור.
- גומא ☼

"משעמם לי." קאי לורנס דיבר אל עצמו בטון מונוטוני וישנוני, צועד בחדרו המבולגן הלוך ושוב, בחוסר מעש. הייתה זו תחילת השבוע השלישי בחופש הגדול, וכרגיל, הימים עברו באיטיות מייסרת, כל התוכניות שנדמו מקוריות ומדהימות בזמן הלימודים, נשכחו ונעלמו, לטובת הבילוי הקבוע בחייו של קאי, המחשב שלו. ועד עכשיו, השעמום לא הפריע לקאי, הרי, השעמום הוא חלק בלתי נפרד מחודשי החופש הגדול. מכיוון שקאי היה נער מתבודד, שבקושי דיבר עם בני האדם, הוא היה מורגל לחברת המוזיקה הישנה ומשחקי המחשב שלו, אך היום, הבדידות העיקה עליו.
חדרו הבינוני היה מואר חלקית, מהשמש החזקה של שעות הצהריים, שהסתננה דרך החלון הרחב. ארונו של קאי היה פתוח אך ריק, ובגדיו השונים התחבאו בכל פינה נידחת של חדרו, קוברים מתחתם חפצים למיניהם. על שולחנו, היו מפוזרים באקראיות שלושת הספרים שהוא אי פעם קרא, שלושתם ספרי אימה שנכתבו בידי סטיבן קינג. הקירות הלבנים של חדרו הקט היו חלקים, מלבד כמה פוסטרים של הלהקה האהובה עליו, נירוונה.
קאי הביט בשעונו. השעה היא שלוש ארבעים וחמש. לא עברו יותר מעשרים וחמש דקות מאז שהוא החליט שהוא רוצה לעשות משהו היום. הוא לא ידע בדיוק מה הוא רוצה לעשות, אך הוא ידע שהמעשה לא יכלול את זוג האוזניות שלו, את המחשב הנייד היקר שלו, ואת האייפון שבו הוא השתמש בקביעות.
בכל מקרה, קאי רצה שינוי. הוא התפתה לצאת מביתו, אך ביטל את האפשרות במהירות. הוא לא יצא החוצה כבר הרבה זמן, ובכלל, קאי היה טיפוס ביתי ביותר. הוא נהנה מקרירות של ביתו, מהקירות היציבים, מהטרטור של המזגן והרעש השכנים מקימים. ובכל יום אחר, קאי היה נהנה גם מאותן פעולות שעליהן חזר שוב, ושוב, ושוב, ללא הפסקה כלשהיא.
"משעמם לי. משעמם לי. משעמם לי." כפי שאתם רואים, קאי החליט לנסות לשעשע את עצמו בכך שיחזור על צמד המילים, ויתאר את הרגשתו. לצערו, זה לא עבד.
קאי בכלל לא ידע, שביום הזה כל חייו ישתנו. תחושת הבטן הנוראית שהסיחה את דעתו, וגרמה לו לחרוג ממנהגו, הייתה סימן לכך שמשהו לא בסדר, אך קאי לא קלט את הרמז הזה. מבחינתו אינטואיציה, היא עוד סוג של תנועת מעיים, ומסמלת רק על כך שהחלב הינו מקולקל.
קאי היה בסך הכל בן שלוש עשרה. נער צעיר בתחילת דרכו, כשחייו השתנו לחלוטין.
אך הגורל קרא לו, וקאי החליט לענות בחזרה.
הוא פשוט לא היה מודע לזה עד עכשיו.
הוא המשיך לשבת בחדרו ולהרגיש כמו נער טיפוסי, למרות שהמהפכה שלו מתקרבת.

אז זאת ההקדמה.
הסיפור מספר על כמה דמויות, מנקודות מבט שונות.

הקטגוריות לדמויות הן:
שם, גיל, מראה, תכונות, סיפור רקע, סממנים מיוחדים.

בבקשה, רק שמות לועזיים.


תגובות (6)

שם:ביפן, השם המקורי שלה היה היקארי היסאקאווה (Hikari Hisakawa), אבל כשהיא עברה ל(המדינה שהסיפור מתרחש בה) בגלל המשפחה המאמצת שם המשפחה שלה שונה לאשוורת' (Ashworth). רצו לשנות לה גם את השם הפרטי, אבל כל פעם שהם ניסו היא התעלמה מזה לחלוטין בתמימות וטענה באי הבנה ש"קוראים לה היקארי". אז תכל'ס, קוראים לה היקארי אשוורת'.
גיל:מה שאת רוצה
מראה:העיינים שלה יפניות (היא הגיעה מיפן -אנחה-), הן גדולות בצורה על טבעית בצבע חום כהה, העור שלה נורמלי לחלוטין, לא בהיר מהרגיל ולא כהה, השיער שלה חום כהה ממש, והוא מגיע לה עד למותניים (לא שהיא ממש גבוהה).
אופי:עצלנית, אדישה, מוזרה, מצחיקה, חופרת (והרבה), תמימה.
רקע:היקארי עלתה מיפן, אימא ואבא שלה מתו ממשהו מסתורי והיא חיה בבית היתומים, ואז עברה לבית משפחת אשוורת', משפחת אשוורת היא משפחה שבאה לנופש ביפן, הם ראו את היקארי ובחרו לקחת אותה, כעבור כמה זמן הם עלו ל(המדינה שהסיפור מתרחש בה)
ומה זה סממנים מיוחדים?

19/09/2013 02:38

שם: מיקה
גיל: 17
תיאור חיצוני: בלונדינית עם גוונים בהירים של חום בהיר, עיניים כחולות נוצצות, עגיל בלשון, קעקוע STAY STRONG על פרקי כף היד
תיאור פנימי: ביישנית, לא מתחברת בקלות, שונאת שקרנים צבועים מגעילים וכדומה, חכמה, לא תמיד זורמת, קשה לה לבטא את עצמה במילים
תחביבים: לרקוד- עם הריקוד היא מבטאת את עצמה
לרכוב על סוסים- זה מה שנותן לה להרגיש חופשיה, היא מאוד אוהבת סוסים
לנגן על גיטרה- אחותה שנפטרה אהבה לנגן על גיטרה והיא ממשיכה את האהבה של אחותה
עבר: נולדה להורים אלכוהוליסטים, כשהייתה בת 8 התחילה לחתוך כי היא עוברת בריונות קשה שממשיכה כל הזמן, בגיל 14 אחותה נפטרה ואחותה שמרה עליה מהוריה כי הוריה תמיד מרביצים לה וכאלה, סבתא שלה גוססת ועם סבתא שלה תמות אין לה בישביל מה לחיות
לבוש: לא אוהבת חשוף בכלל, הולכת עם ארוך בגלל החתכים אוהבת ג׳ינסים כובעים וכ׳ו…

19/09/2013 03:37

שם :דין נייט :)
גיל : 14 (לא מתנהג כמו בן 14)
תכונות : סופר חברותי ,חסר טקט ,אומר הכל אבל אכל בפנים ,ילדותי ,אי אפשר לא לאהוב אותו ,אמיתי וכן.
מראה :שיער בלונדיני ,עיניים שחורת עמוקות ,די שחיף ,מתלבש סבבה כזה לא שזה יותר מידי חשוב לו :)
רקע : אבא שלו היה חולה מאז שהוא נולד ודין צפה בשלושת אחיו הגדולים מתבגרים במהירות זה אחר זה .לפני שאבא שלו מת הוא ביקש ממנו שלא יעשה את אותה הטעות של אחיו ומאז דין לוקח את הזמן עם כל מה שקשור להתבגרות .
מזה סממנים מיוחדים ?

מקווה שעזרתי ^_^

19/09/2013 03:39

שם:ניוטון.
גיל:15
אופי:עקשן כמו פרד,אלים,אגרסיבי,היפרקטיבי,שם את האמת בשולחן,ביקורתי,שוחר שלום,לא חברותי,אדיש,מתחבר למעט אנשים.
מראה:שיער חום שופע,עיניים בצבע חום שנוטות לשחור,גובה ממוצע.
רקע:הוא קיבל את השם של ניוטון (ההוא שישב מתחת לעץ ונפל עליו תפוח).אביו הוא חוקר צמחים ידוע שטס לכול מיני מדינות.אימו סובלת ממחלה נפשית,המחלה גורמת לה להתפרצויות זעם,בעקבות התתפרצויות היא גם אלימה.לפני שסבתו נפטרה,הוא קיבל ממנה תליון זהב,עד היום ניוטון לא בדק מה יש בתוך התליון (גם לי אין מושג מה יש שם).
במשך ילדותו סבל מבריונות מצד ילדים בבית ספרו.דבר זה גרם לו להיות בן-אדם אלים.
לבוש:לובש שחור!!

19/09/2013 04:21

שם: אריק בוייד (הוא קורא לעצמו בוייד ולא הרבה יודעים שזה לא השם האמיתי שלו)
גיל: 14 לרוב חושבים שהוא בן 16 או יותר
מראה:שיער שחור כמו פחם עניים אחת כחולה כהה אחת ירוקה אפרפרה מה שמקנה לו מראה מאוד מפחיד. הוא נאה אבל יש בו משהו מטורף כאילו מסכת האדישות מכסה אל שיגעון מוחלט. עור חיוור כמו נייר שמבליט עוד יותר את המראה המלחיץ שלו
והוא רזה. מאוד מאוד רזה אבל עדיין שרירי
תכונות: לא חברותי כועס אדיש לא מגיב משוגע קצת. הוא לא ממש מבין איך החברה פועלת. ולא מבין אנשים, אין לו אמפתיה. לפעמים נראה שאין לו רגשות בכלל למרות שבפנים הם קורעים אותו לחלקים. הוא מנסה להדחיק את הרגשות שלו כמה שהוא יכול והוא גם מצליח אבל לפעמים הם חוזרים אליו בפרצי זעם עצומים שבהם הוא נהיה אלים מאוד רוב חייו הוא ניסה להבין למה הוא כל כך מוזר. אין לו מושג איך להתנהג בשום מקום והוא לא מבין ציניות או רמיזות, יש לו טקט כמו לאיגואנה בערך. ורוב הזמן הוא פשוט רוצה לברוח ליער הקרוב הוא מאוד אוהב טבע ובעלי חיים ולפעמים הוא מרגיש שהם היחידים שמבינים אותו שהוא היה קטן הוא נהג לברוח ליער במשך שעות וכולם היו בטוחים שהוא מת עד שהוא היה חוזר לעיטים קרובות במצב יותר טוב משהוא היה שהוא יצא לשם יש לו קשרים עם המון חיות ביער שקרוב לבית שלו (כולל זאבים ואיילים) והרבה חושבים שהוא פשוט חיה שכלואה בגוף של אדם ושכדי שיום אחד הוא ילך ליער ולא יחזור יותר לעולם
סיפור רקע: אימא שלו מתה בלידה ואבא שלו היכה אותו הרבה יום אחד שבוייד היה בן 5 הוא חזר הביתה כל כך שיכור שהוא ניסה להרוג את בוייד ובוייד לקח אקדח וירה בו. אבא שלו מת ובוייד נשלח מוסד לחולי נפש שם הוא בעיקר היה נעול בחדר חצי מסומם מתרופות הרגעה. שהוא היה בן 8 הוא ברח וחי ביערות במשך שלוש שנים ואז מישהו ראה אותו ודיוח למשטרה שם פחות או יותר גררו אותו בכוח לתחנה. הוא לא היה מוכן ללכת שוב למוסד והפסיכיאטר החליט שזה רק יחמיר את מצבו ככה שהוא קיבל מרש לתרופות (שהוא לא לוקח) ונשלח למשפחת אומנה והוא עבר בית כל חודש בערך עד שהוא הגיע למשפחת רנגר הם היו אנשי טובים וניסו לעזור לו אבל הוא פשוט לא תקשר איתם בכלל ויום אחד הם אמרו ל שאין להם בררה וחייבים לשלוח אותו למוסד סגור אז הוא התכיל לבכות (בפעם הראשונה מאז גיל 4) והתחנן שיתנו לו להישאר הוא הביטח להם שלא יזרקו אותו מעוד בית ספר ושהוא לא יעלם ליער בלי להודיע יותר והם הסכימו בתנאי שהוא ינסה להיות חברותי יותר והוא הסכים
סממנים מיוחדים: העיניים שלו בצבעים שונים יש לו צלקת גדולה בכתף מאבא שלו והוא לא מספר לאף אחד ממה זה הוא רגיש במיוחד לאור חזק (הוא רגיל להיות מתחת למעטפת צמרות העצים העבה ביער)

05/10/2013 13:19

תגידי עזבת את האתר?

11/10/2013 07:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך