shlomi
אני לא ממש יודע איך להמשיך את זה, אין לי כיוון בכלל.
אם יהיו למישהו הצעות להמשך הם יתקבלו בברכה.
תיהנו :)

המוהיקנים האחרונים פרק 3- המקדש

shlomi 13/02/2013 720 צפיות תגובה אחת
אני לא ממש יודע איך להמשיך את זה, אין לי כיוון בכלל.
אם יהיו למישהו הצעות להמשך הם יתקבלו בברכה.
תיהנו :)

אטאסטה נעלם בין העצים שהיו מסיס לחורשת העשבים. העצים היו צפופים מאוד וקשה היה לעבור דרכם, אך עם זאת אטאסטה דילג מעל גופת הברדלס שנחה החזית קו העצים ונעלם בפנים.
גינדהרון וקנהיטיו הביטו אחד בשני במבט תמה ופנו לעקוב אחרי אטאסטה. הם חצו את שדה העשבים היבשים והצהובים, העשבים נרמסו תחת רגליהם ונצמדו לאדמה היבשה, שלא ראתה טיפת גשם כבר חודשים רבים.
הם עברו את גופת הברדלס, או מה שנשאר ממנה אחרי שגינדהרון פשט ממנה את עורה ולקח את רוב בשרה. קו העצים היה מאיים מאוד, אוויר קריר יצא מן הג'ונגל, ניחוחות עזים של עובש ופגרים שננטשו אחרי שניצודו על ידי טופריהם של הטורפים, מחוץ לג'ונגל היה נראה כאילו הג'ונגל חשוך ביותר, נשמעו ממנו קולות של זאבים ושועלים, אך שני הציידים אינם פחדו, כפי שאינו פחד אטאסטה שפרץ אל הג'ונגל בסערה.
"מעניין מה הוא מצא", לחש גינדהרון לעצמו בעודו עוקף את גוית הברדלס על מנת לא לחלל את כבודה.
אחרי שפרצו לג'ונגל נפרס לעיניהם מדרון ענקי שהוביל למקום כלשהו שאותו הם לא יכלו לראות בגלל העצים הרבים שחצצו בינם לבין העצם.
הם פתחו בריצה קלה על קרקעית היער שהייתה מלאה בפטריות, בלוטים ודשא פרא.
עד מהרה הם הצטרפו שוב לאטאסטה.
הדבר שנגלה לעיניהם היה עצום. חופת העצים נגמרה בפתאומיות ופינתה את מקומה לקרחת יער ענקית ומושלמת שהשתרעה על רדיוס של קילומטר וחצי בערך לכל כיוון. זה לא היה הדבר היחיד המעניין. במרכז החופה עמד מקדש אבל דמוי פירמידה מניאנית (של שבט המאיה), גובהו היה כמאה מטרים מעל הקרקע היבשה שסובבה אותו, והוא היה בנוי בצורה מדויקת להפליא.
סקרנותם של הציידים גברה עליהם והם מיד רצו למקדש. הם שמו לב שבכל קרחת היער לא היה אפילו צמח אחד, בין אם הוא חי או מת. הקרקע היבשה התפצחה לרגליהם של הרצים.
כאשר הם הגיעו למרגלות המקדש הם נעצרו ובהו בו לכל גובהו, דבר שגרם להם לעקם את צווארם.
"מה אתם חושבים שזה?", שאלה קנהיטיו את חבריה.
"אני יכול רק לשער", ענה לה גינדהרון.
"אני יכול רק להגיד לך שבחיים לא ראיתי דבר כזה", אמר לה אטאסטה.
סקרנותם דברה אף יותר והם טיפסו על גרם המדרגות היחיד שהיה למרגלות המקדש. עד מהרה הם הגיעו לראש המקדש ועיניהם נפערו בתדהמה. יצור קטן ושחור נראה גוסס על גג בית המקדש שנראה חלק וללא שום פתח באף אחד מכל צדדיו. היצור היה בעל מבנה של חרק, שלדו היה חיצוני, גופו היה שחור ובעל קוצים של קיפוד, ראשו היה קטן יחסית לגופו. בסך הכל היצור נראה בגודל של מטר מראשו ועד אחוריו.


תגובות (1)

;)
נ.ב- המשכתי את פושעת רק שאני לא רואה אותו בדף הבית / בסיפורים האחרונים :(

24/02/2013 10:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך