love
תהנווו

המוסד# פרק 5 אשמח לתגובות :)

love 09/12/2014 724 צפיות 6 תגובות
תהנווו

" תסתכלו עלייה היא פשוט נמושה. "
" זה מדהים כמה שבן אדם יכול להיות כזה.. כזה אדום "
שלושת הבנות ניגשו אלי. האמצעית שנראתה לי השולטת בשפוטות שלה הסתכלה עלי במבט בוחן. היה לה שיער בלונדיני ארוך ומתולתל שהגיע לה עד המותניים. לשפוטות היה לימנית שיער חום משעמם בתספורת קארה מכוערת ולשנייה שיער שחור בערבוב עם ורוד ופירסינג בשפתיים.
" היי. אני אשלי ואלה בינה ושירן ." הבלונדינית חייכה
" הי" עניתי באדישות
" רוצה לשבת איתנו?" שאלה בינה
" לא. תודה, נוח לי פה ולא בצפיפות ששם."
" מה את רומזת שאנחנו שמנות?! זה מה שאת אומרת?! " אשלי צרחה
" אולי" חייכתי חיוך ערמומי
" סליחה?!"
"סלחתי" חייכתי חיוך מתוק ויצאתי מחדר האוכל ,שכל המבטים מופנים אלי
~~~~~
" א-אני לא יכולה יותר ככה." מלמלתי מול שניהם. מייקל נראה הכי כועס ופיטר דווקא יותר גוע אבל עם מבט זעום. הם גררו אותי בעדינות לעבר הבית בשתיקה.
" תעזבו אותי! " צעקתי אך הם התעלמו
הם הכניסו אותי לבית שלא הכרתי ולתוך חדר גדול עם פוסטרים של שחקני כדורסל מקצועיים.
זאק היה שם. הוא חייך אלי והתקרב. נרתעתי ממנו והלכתי אחורה.
" את באמת לא זוכרת אותי? אני הייתי החבר שלך. שלושה ימים לפני שנשלחת לשם התנשקנו.
הוא החזיק בפני בעדינות והסתכלתי בעיניו הכחולות והגדולות.
" את באמת לא זוכרת? תסתכלי לי בעיניים ותגידי לי שאת לא זוכרת"
"א-אני מצטערת אבל אני לא זוכרת " ירדו לו כמה דמעות מהעיניים
ברחתי משם וחזרתי לבית שכולי רועדת אך לא בוכה. בכי זה סימן לחולשה ואני לא בן אדם חלש נועה ועוד כמה בנות היו שם והתקרבו אלי
" כל מי שנוגע בי עכשיו ילך לטיפול נמרץ" הן ישר התרחקו עם מבט מפוחד בעיניים . עליתי לחדר, לקחתי את הכסף שיש לי 150,000 דולר, כמה בגדים וירדתי עם תיק. פשוט ברחתי משם לאן שארצה ונתקלתי במישהו. זה היה מייקל. הוא רץ אחרי במהרה והשיג אותי תוך כמה דקות
" ניק, בואי אני אקח אותך הביתה" הוא סחב את התיק שלי, נכנסנו למכונית ושמרתי על שתיקה
שהגענו עליתי לחדרי במהירות רבה ,נעלתי את הדלת והתיישבתי על המיטה.


תגובות (6)

יפה מאוד! תמשיכי!

09/12/2014 22:51

תמשיכייייייי

09/12/2014 23:34

מהמםם!! תמשיכי!

19/12/2014 02:12

ראיתי מה שכתבת פרק קודם אז הנה:

דרק ברסון בן 17, שיער שחור פרוע, זיפים ועיניים כחולות בהירות בהירות.
פגש את ניקול בפנימייה לעבריינים צעירים, הוא היה בעבר סוחר סמים, ורוצח מושכר. כל מי שלא באלו טוב בעין יקבל אגרוף.
דרק הוא בנאדם קר אמו עזבה אותו כאשר היה בן 13, ואביו היה מכור לאלכוהול וסמים. שני אחיו הקטנים הם דניאל ואריאה הם תאומים בני 14, בנוסף ישלו אחות קטנטנה בת 4, ושמה נינה. אביו של דרק מת ממנת יתר, כאשר הוא היה רק בן 15.
הוא שלח את אחיו הקטנים למשפחה מאמצת במיאמי, זו הייתה משפחה עם שני בנים, אחד שכבר התחתן ואחד בגילם של דניאל ואריאה, מאז דרק לא ראה את אחיו. לאט לאט הוא הדרדר לעסקים מפוקפקים, לרציחות, הימורים ולסחר בסמים, דרק נתפס בעת סחר בסמים ונשלח לפנמייה.
דרק אדם קר אך כאשר הוא עם ניקול, הוא בנאדם שונה לגמרי וכך להפך, היא הבנאדם הכי חשוב לו בעולם, מכיוון שאחיו כבר לא איתו ניקול מנסה ככל שאפשר למלא את החסר, והיא מצליחה.

זה סיפור מושלםםםם! התחלתי רק עכשיו לקרוא אותו ואני אשמח עם תקראי את הסיפור שלי שהתחלתי לו מזמן ואת הישנים.:)

30/12/2014 15:55

    ושכחתי בתיאור: קעקוע תואם לשל ניקול על כתפו 'טעות בייצור (אם אני זוכרת נכון, ואת יכולה לשנות) ישלו גוף ושרירי, ועור גופו שזוף.

    30/12/2014 15:57

תודה רבה! רציתי להפסיק את הסיפור כי לא היו תגובות אבל בזכותך אני אמשיך!
אני אכניס את הדמות לסיפור ממש אהבתי את התיאור שלה

30/12/2014 22:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך