המורה הקוריאני שלי – פרק 11 – חלק א'

ספיר56 20/11/2011 658 צפיות אין תגובות

כשירדנו מהבמה, אחרי שסיימנו את השיר והריעו לנו במחיאות כפיים ובשריקות, צבטתי את לחיו ולא האמנתי שהוא עומד ממש למולי "מה אתה עושה כאן?" פחדתי לחבק אותו, כדי להתאכזב ולראות שדמיינתי ושהוא כלל לא נמצא שם.
"נראה לך שאני לא יגיע לחגיגת יום ההולדת שלך?" הוא התקרב אליי וקירב אותי אליו "התגעגעתי אליך!" הוא אמר בעודו כורך את ידיו סביבי ואוחז בי בחוזקה.
חיבקתי אותו גם אני והייתי כל כך מאושרת. כולם היו איתי בהרכב המלא, כל הלהקה.
"אהבת את ההפתעה?" ג'יי הון ניגש לעברינו כשהוא מחובק עם הי ג'ין ולחץ את ידו של ג'ייק "אני מניח שאתה החבר של מגי.." הוא אמר לו בחיוך הגאוותני שלו.
הסתכלתי על ג'יי הון המומה "אתה הבאת אותו לכאן?"
"כמו שהבאתי את החברות שלך.." הוא חייך אליי והתקדם לכיוון אוזני "למה את חושבת ששלחתי אותך ליום בספא? " הוא צחקק והסתכל עליי במבט המרושע שלו.
"אני לא החבר של מגי.." ג'ייק הסתכל על ג'יי הון וחייך אליו "למעשה, אני מאורס למישהי..הגעתי כדי לספר למגי את החדשות האלה בין היתר." הוא חייך אליי ונראה נרגש כל כך.
"מאורס?" הסתכלתי עליו והרגשתי איך ליבי מחסיר פעימה "אתה וג'סיקה התארסתם?" הייתי כל כך מופתעת לשמוע את החדשות האלה.
"כן..אני עדיין לא מאמין שהיא הסכימה." הוא הרים אותי באוויר "אני לא מאמין מג!!!" הוא חיבק אותי חזק כל כך ואני פחדתי להראות לו את דמעות שעמדו בקצה עיניי.
"אני ממש.." ניסיתי לסנן מבעד לקולי הרועד.
"מה קרה?" הוא הסתכל עליי בדאגה.
ג'יי הון הסתכל עלינו ונראה מופתע גם הוא לחדשות המרעישות הוא הסתכל עליי והיה מודאג גם הוא.
"לא קרה שום דבר!" חייכתי אליו "אני ממש שמחה לשמוע את זה.." הסתכלתי עליו וניסיתי להיראות מאושרת בשבילו, כשראיתי עד כמה הוא שמח לא יכולתי לאכזב אותו.
"אני מכיר אותך מגיל 12 מגי, מה קרה?" הוא ליטף את פניי וג'יי הון הסתכל עליו במבט רצחני "היי.." ג'יי הון הוריד את ידיו מעל פניי ושיחרר את אחיזתו מהי ג'ין.
"מה קרה, אחי?" ג'ייק הסתכל עליו ונראה מופתע לנוכח תגובתו. האמת שגם אני הייתי דיי ממופתעת ממנה.
"אני מביא אותך עד לכאן ביום הולדת שלה ואתה אומר לה שאתה מאורס לבחורה אחרת?" הוא כיווץ את פניו ולא האמין למשמע אוזניו "מה? אתה נוסע עד לכאן ולא מביא את החברה שלך איתך? איך זה ייתכן?" הוא הסתכל עליו ונראה עצבני.
"למען האמת.." ג'ייק חייך והסתכל לאופק "היא רצתה לבוא ולהגיד לך מזל טוב גם היא..היי, ג'סיקה!" הוא נופף לה בידיו ולפתע ראיתי אותה לנגד עיניי, הבחורה המזוויעה הזאת.
"מגי.." היא הסתכלה עליי בעיניה הירוקות הגדולות "כמה גדלת, ילדה." היא חייכה אליי כמרוצה מהמתרחש ואילו אני הרגשתי שאני מתפרקת שם. הסתכלתי על ג'ייק ולאחר מכן על ג'סיקה ואז על ג'יי הון והי ג'ין והרגשתי שאני משתגעת "תסלחו לי.." דחפתי אותם קלות ורצתי לכיוון החדר שלי. נעלתי את עצמי למעלה ונשארתי עומדת קפואה אל מול הדלת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך