כבדו את כל מי שמצטרף עליכם, תנו לו להרגיש שייך ומועיל.

המושלמת פרק 2

כבדו את כל מי שמצטרף עליכם, תנו לו להרגיש שייך ומועיל.

כשנכנסה לכיתה ח'1 הופתעה לראות שם מורה חייכנית ומאירה פנים.
היא לא הייתה רגילה לראות מורה נחמדה.
בבית הספר הקודם שלה היו רק מורות מכוערות אם משקפיים על קצה האף וקול חורק שגרם לאוזניים של כל ילדי הכיתה לרעוד.

הכיתה עצמה הייתה נקיה ומסודרת לחלוטין.
לא היו על התקרה נקודות של עובש כמו שהיו בבית הספר הקודם עליו הלכה, וגם לא היה שם אבק.

"בוקר טוב תמר." אמרה המורה במאור פנים "אנו מאוד שמחים שהצטרפת עלינו."
התלמידים חייכו עליה ולא נראה היה שהם מרוגזים או כעסים על כך שהצטרפה לכיתתם.
לאחר שיעור מתמטיקה קצר הם יצאו להפסקה.
תלמידים מהכיתה ומכל בית הספר באו להציג את עצמם ולשאול "נו, אז איך היה לך עד עכשיו?" תמר לא הבינה למה הם מתייחסים עליה בלבביות שכזו? היא החליטה שהיא תיקח לה שלוש חברות טובות אבל לא תנתק קשר גם אם שאר בית הספר.
לאחר התלבטויות אין ספור בחרה בענבל אמילי ובאדלינה.
לפי המערכת יש עוד מעת מדעים ושלשותיהן יהיו שם…
בפעם הבאה אספר איך הגיבו ענבל אמילי ואדלינה בבקשת החברות של תמר ועל הכאבים הפתאומיים של תמר…
נ.ב.-
אם אפשר אז דרגו אותי ושלחו לי תגובה…
╰(*°▽°*)╯👸🏻╰(*°▽°*)╯


תגובות (1)

היי,
הסיפור שכתבת מאוד מעניין, אשמח אם תעשי את הפרקים קצת יותר ארוכים… אני סקרנית…
שגיאת כתיב קטנה: כתבת עליו במקום אליו – עליו זה על משהו (למשל: הוא דרך על השלולית) ואליו זה אל משהו (למשל: הוא הלך אל הדודה)
חוץ מזה הכתיבה שלך מרתקת ואשמח לראות עוד סיפורים שלך באתר.
תמשיכי לכתוב.

01/11/2020 20:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך