איזה זוג אתם הכי אוהבים

המירוץ למיליון עונה 1 פרק 1

02/08/2013 1210 צפיות 2 תגובות
איזה זוג אתם הכי אוהבים

אתם מתחילים כאן בראש המגדל העגול בעזריאלי , המסע יתחיל כאן.
אבל הוא יגמר בצד השני של הגלובוס.
כשאני אזניק אתכם , תרוצו למעטפות שלכם שנמצאות בכניסה לקניון שיובילו אתכם ליעד הראשון שלכם.
העולם מחכה לכם , היכון , צא.

כולם החלו לרדת במדרגות.
"קדימה עידן " קרא עידו, והם הגיעו לרמז.
"טוסו לאנגליה, יש שתי טיסות , השנייה נוחתת שעתיים אחרי הראשונה ". קדימה , רוץ.
{עידו ועידן , אחים}
{מאוד לא רצינו לאיים, אבל עדיין ראשונים}

על הטיסה הראשונה נמצאים: עידו ועידן, יואל ואביב, יוסף ולאה והילה ושירה, שהגיעו למטוס אחרי ריב עם ירון ועמית על הטיסה.

הטיסה הראשונה נוחתת.

רוצי, קדימה. "where is this place באמת, בא לי להיות ראשונה.

here? כן, כן, כן, בבקשה, yes בוא עידן! סימן דרך, עליכם לקחת אנשים אל תחנה לבחירתכם באוטובוס.
יאללה בוא. 301 .מצאתי. ווהו . סימן דרך , עליכם להגיע לנהר התמזה. קדימה.

(תחנת האוטובוס)
רוצי, בוא יאללה הגענו .
סימן דרך. 300 .קדימה. 405 .סיימנו.יאללה

בפרק הבא: עידן: לא רציתי להמשיך. עידן ועידו לוקחים עונש.
ובינתיים הטיסה השנייה נוחתת.


תגובות (2)

זה נשמע לי ממש טוב ויש לאן לקחת את זה,אבל העלילה מתקדמת נורא מהר וכמעט אין פירוט,למשל,אני לא יודעת מי נכנס לטיסה הראשונה או לאן הם היו צריכים ללכת,וגם אין בכלל רגשות או דברים כאלה…
הבנת?
אז בכללי זה רעיון טוב אבל עדיין צריך לפתח אותו…
ודרך אגב ברוכה הבאה לאתר…
ואם את צריכה עזרה אז תפני אלי במייל שלי (שכתוב בפרופיל שלי) ואני אשמח לעזור ;)
ואם נפגעת אז תעדי שהכול לטובה ושאני רק רוצה לעזור….;)

02/08/2013 15:55

היי!
אז ככה, אם אפשר להוסיף לתגובה של שוש: זה מאוד קשה להכיר את הזוגות ולהתחיל להעדיף כמה על פני האחרים אם אתה לא באמת מכיר אותם לעומק. הדרך להכיר אותם היא על ידי המשימות, על ידי הדינמיקה ביניהם, על ידי הקשר ביניהם.
אי אפשר להכיר אותם אם הפרק כל כך קצר. תתאר/י יותר מהדינמיקה, אל תפחד/י להתפרע קצת.
עוד טיפ שיעזור לך: במירוץ למיליון שאני כותב (אגב, זאת לא ביקורת או משהו, זה לא אומר שאני טוען שאת/ה מעתיקן/ית, כי תכל'ס זה גם לא ממש רעיון שלי) אני עושה קצת מחקרים על המקומות לפני כן, בעיקר על ידי קריאת מפות וחומר באינטרנט, ככה שיוצא מירוץ שממש אפשרי והגיוני. אני עוד לא יודע איך את/ה עושה את זה, כי לא קראתי מספיק, אבל יהיה מגניב אם תשתמש/י במקומות אמיתיים. כרגע אי אפשר ממש לדעת מי עושה מה ואיך.
אני אוהב את המירוץ למיליון, ולדעתי זה יכול להיות להיט לראות את המירוץ למיליון שאת/ה תארגן/י, אז לסיכום כי די חפרתי: להאריך פרקים, להוסיף דינמיקה בין הזוגות ורצוי גם להוסיף את השיחות של "מאחורי הקלעים" של הזוגות, כלומר, הקטע שבו הם מדברים מול המצלמות על המשימות.
בהצלחה!!

02/08/2013 23:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך