המירוץ למיליון 2 חלק א'

צללית12 14/11/2013 646 צפיות תגובה אחת

10 זוגות יצאו למשחק הגדול בעולם!
הם יוזנקו מכאן יפו העתיקה למירוץ הגדול בעולם המירוץ למיליון.

"שלום לכל המתמודדים" אמר דין המנחה "עכשיו אתם מוזנקים בפעם הראשונה למשימה הראשונה שתקבע את עלייתכם למטוס."

~ שי ורון-
"אתה קולט שאנחנו יכולים לא לטוס!" אמר שי בעוד שרון ענה לו "ברור שנעלה!"

"אז המשימה היא" אמר דין " כשתקבלו את האות תרוצו לתיקים שלכם ואז כל זוג יצתרך לתפוס סירה ולשוט איתה עד מקום להוצאת גז שם כל אחד יעלה על מנוף ויצטרך להוריד את המכונית שעל המנוף.
כשיגמרו להוריד יצתרכו המתמודדים לגרור את המכונית לתוך עונייה ואז לעלות על הקרקע ולנסוע אל נקודת הסיום הראשונה שלכם אבל החשובה ביותר שדה התעופה בן גוריון האחרון שיגיע לא יעלה למטוס ויחזור אל משפחתו."

"אתם מוכנים 3.2.1" ספר דין בקול רם שבסוף "צא!" כל הזוגות התחילו לרוץ לעבר התיקים שלהם.

~ אלי ואלון-
"זה השלב שאתה הכי באטרף כי כולם רוצים לעלות לטיסה ואחד לא נוסע!" אמר אלון.

הזוגות רצים לעבר הסירה שלהם שדן ורן מובילים ואנדרי ואנדירה אחרונים.
הזוג הראשון שעולה לסירת המשוטים הם דן ורן החברים מרמת גן.

~ דן ורן-
"איזה כיף להיות ראשונים!"

גם אלי ואלון עולים על הסירה שלהם בדרך למכונית התלויה על המנוף.
גם מור ואור עולים על הסירה במהירות הבזק שאור וגיא עולים עם קובי ומרינה לסירותם.
לבסוף גם אנדרי ואנדירה עולים ומתחילים לשוט ברגע זה אפשר להבחין שדן ורן מסטבחים עם המשוטים ואלי ואלון עוקפים אותם במהירות.

~ דן ורן-
"לעזעזל לרגע היינו ראשונים."

אלי ואלון עולים ראשונים למתקן ואיתם רן ודן גם מור ואור עולות על המתקן בעוד שקובי ומרינה רני ופנחס עיין ורות ואנדרי ואנדירה מתקשים לעבור את הים.
אלי ואלון עולים על המנוף שלהם אתם שומרים על פער יפה רן ודן.

~אלי ואלון-
"יאו איך הם היו צמודים אלינו איך!"

מור ואור עולות על המנוף קובי ומרינה עולים למתקן ורצים לעבר המנוף.

בפרק הבא של המירוץ למיליון- "מצטער אבל אתם לא תמשיכו אתנו."המתמודדים עומדים להכנס לעולם טרופי ומשוגע!


תגובות (1)

אם אפשר להציע עצה: תאריך את הפרקים. ככל שהפרק ארוך יותר, ועשיר יותר בתארים ככה אפשר להכיר יותר את המתמודדים וגם לדמיין יותר, כי אחרי הכל, זאת תוכנית טלוויזיה שרואים בדרך כלל. בסיפור צריכים אורך ונפח בשביל שבאמת יהיה אפשר לעקוב אחרי זה.
כרגע כל הזוגות מתבלבלים לי אחד עם השני. קשה לעקוב אחרי זה, ועדיין – תמשיך. אני רוצה לדעת מה היעד הבא.

14/11/2013 07:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך