המירוץ למיליו 2 חלק ב'

צללית12 14/11/2013 627 צפיות 2 תגובות

6 זוגות יצאו למשחק הגדול בעולם!
הזוגות הוזנקו מכאן יפו העתיקה למשימה הראשונה שתקבעה את עלייתם למטוס ולהמשך המירוץ.
———————————————————————————————————

בפרקים הקודמים- "3.2.1 צא!" "כולם באטרף" ""אתה קולט שאנחנו יכולים לא לטוס!"
——————————————————————————————————–

רני ופנחס עולים למתקן בעוד אלי ואלון רני ודן מור ואור קובי ומרינה מתחילים לעלות על המנוף שבגבוה 25 מטר.
אנדרי ואנדירה מסתבחים עם המשוטים אבל עולים על המתקן ורצים אל המנוף.
הקרב מאוד צמוד מי יזקה לעליה של המטוס?
אלי ואלון רני ודן הראשונים שמגיעים אל הואוטו והם קבר גוררים את האוטו לעוניה גם מור ואור וקובי ומרינה גוררים את המכונית. רני ופנחס ואנדרי ואנדירה מעיין ורות עדיין עולים על המנוף.
אלי ואלון מגיעים לעוניה וגוררים את המכונית איתם רן ודן ומור ואור.
"יאללה למיליון יאאלה למיליון!" צעקו רן ודן שישבו בעוניה.
רני ופנחס מתיישבים במכונית ומתחילים בהורדה אל העונייה.
לאחר כמה דקות מעיין ורות ואנדרי ואנדירה גוררים את המכונית לעוניה.
אלי ואלון מתחילים לנסוע במהירות אתם מצמצמים את הפער רן ודן ומור ואור.
מעיין ורות רני ופנחס אנדרי ואנדירה גם נוסעים.

אלי ואלון ראשונים והם חונים בשדה התעופה "יאלה דין!" צעקו אלי ואלון "דין!" צעקו אלי ואלון וקפצו על שטיח.
"שלום לכם" אמר דין "גם לך השיבו לו "אלי ואלון אתם הזוג שהגיע במקום הראשון!" אלי ואלון קפצו אחד על השני,

קובי ומרינה אתם הזוג שזכה במקום השני!

רן ודן נכנסו לשדה התעופה וראו את דין ומיד קפצו על השטיח "שלום לכם" אמר דין אתם הזוג שהגיע במקום השלישי!" "וואלה יפה" אמר רן,

מור ואור נכנסו לתוך שדה התעופה וקפצו על השטיח "היי" אמר דין "אתם הזוג שהגיע במקום הרביעי!",

מעיין ורות נכנסו לתוך שדה התעופה וקפצו על השטיח "מעיין רות אתם הזוג שהגיע למקום החמישי!

אנדרי ואנדירה נכנסו לשדה התעופה וקפצו על השטיח אנדרי אנדירה אתם הזוג שהגיע למקום השישי!

"אור גיא אתם הזוג שהגיע אחרון לא תמשיכו אתנו אני מצטער".

בפרק הבא- היעד הבא שלכם הוא ברזיל!
"אמאלה מזה הקוקטלים האלה!"


תגובות (2)

מה הרגע קרה כאן? בפרק הקודם היה רשום שיש 10 זוגות, עכשיו יש 6 ומשום מה היו 7 בסוף הפרק והכל התערבב עם הכל… מה בדיוק קרה כאן? הפרק עבר מהר מידי…

23/11/2013 10:59

עזוב אני לא ממשיך זה מסובך מדי!

24/11/2013 06:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך