מספרת333
תגיבו ממשיכה!

המירוץ ל- 1,000 ש"ח – הקדמה חלק 1

מספרת333 09/09/2013 591 צפיות 2 תגובות
תגיבו ממשיכה!

"רוצים לזכות ב- 1,000 ש"ח? חדש! ההמירוץ ל- 1,000 ש"ח, מבית היוצרים של 'המרוץ למיליון', אבל הפעם לנערים ונערות מגיל 12 ומעלה!"

דנה ורומי ישבו מול הטלוויזיה.
"זה בול בשבילנו!" קבעה דנה. "אנחנו נרשמות!" השלימה רומי.

על דנה:
תיאור: היא נערה צנומה, בלונדינית עם קצוות ורודים, עיניים כחולות-אפורות ואף קטן. פיה עבה והיא שזופה.
אופי/אישיות: נחמדה רב הזמן, לפעמים שוויצרית ומעצבנת.
גיל: 13 וחצי

על רומי:
תיאור: היא נערה צנומה, עם שער חום וקצוות בלונדיים, עיניים חומות ואף קטן, פיה דק והיא שזופה.
אופי/אישיות: נחמדה רב הזמן, לפעמים חכמולוגית.
גיל: 13 ו-7 חודשים.

"שתוק כבר!" קראה מאיה על אחיה. דן, אחיה התאום-הלא-דומה-לה שתק.
"רוצים לזכות ב- 1,000 ש"ח? חדש! ההמירוץ ל- 1,000 ש"ח, מבית היוצרים של 'המרוץ למיליון', אבל הפעם לנערים ונערות מגיל 12 ומעלה!"

"אולי תלכו כדיי לשפר את היחסים? בכל זאת, אתם אחים" אמרה אמם, ובלבה חשבה "ולי יהיה סוף סוף קצת שקט".
"כן, רעיון טוב!" אמר דן, ועיניו נצצו.
"טוב, נו" אמרה מאיה במשיכת כתף ואי-רצון.

על מאיה:
תיאור: היא נערה צנומה, בעלת שער שחור ועיניים חומות. בשערה פס כחול, פס ורוד ופס טורקיז. אף קטן, ושפתיים באמצע – לא עבות מדי ולא דקות מדיי. עור בהיר.
אופי/אישיות: מעצבנת מאוד, אלא עם כן נותנים לה סביבה בטוחה בה טוב לה.
גיל: 13 ו- 8 חודשים

על דן:
תיאור: הוא נער רזה, בעל שער בלונדיני ועיניים כחולות. אף קטן ושפתיים עבות.
אופי/אישיות: נחמד ולפעמים יורד על אנשים. לפעמים מתנהג כמו מבוגר.
גיל: 13 ו-8 חודשים.

"רוצים לזכות ב- 1,000 ש"ח? חדש! ההמירוץ ל- 1,000 ש"ח, מבית היוצרים של 'המרוץ למיליון', אבל הפעם לנערים ונערות מגיל 12 ומעלה!"

"מגניב!" אמרה ליאל בהתלהבוץ לחבר שלה, רואי, שישב לידה, מנסה לרמוז לו שהיא רוצה ללכת איתו.
"אולי נלך?" הציע.
"כן!" אמרה ליאל.

על ליאל:
תיאור: היא נערה ממוצעת, בעלת שער שטני ועיניים חומות. בשערה פס ורוד, אף קטן, ושפתיים באמצע – לא עבות מדי ולא דקות מדיי. שזופה.
אופי/אישיות: נחמדה ושמחה באופן מוגזם לפעמים. שתלטנית.
גיל: 13 ו- 7 חודשים

על רואי:
תיאור: הוא נער רזה, בעל שער בלונדיני ארוך ועיניים כחולות. אף קטן ושפתיים באמצע- לא עבות מדי ולא דקות מדי.
אופי/אישיות: נחמד ולפעמים יורד על אנשים. לפעמים מתנהג כמו מבוגר.
גיל: 14 וחודש.

"רוצים לזכות ב- 1,000 ש"ח? חדש! ההמירוץ ל- 1,000 ש"ח, מבית היוצרים של 'המרוץ למיליון', אבל הפעם לנערים ונערות מגיל 12 ומעלה!"

"יו! סיס רוצה נלך?" שאלה בהתלהבות לי את אחותה שצעירה ממנה בשנה, טל.
"יאללה!" ענתה טל.

על לי:
תיאור: היא נערה צנומה, בלונדינית, עיניים כחולות ואף קטן. פיה עבה והיא שזופה.
אופי/אישיות: אוהבת את אחותה.
גיל: 16 ורבע (2 חודשים)

על טל:
תיאור: היא נערה צנומה, עם שער חום קצר (עד הקו בו נגמרת האוזן). עיניים חומות כהות ועמוקות, שפתיים דקות.
אופי/אישיות: טומבוי, אבל נחמדה. אם היא רוצה להיות יפה מתייעצת עם אחותה.
גיל:15 ורבע (2 חודשים)


תגובות (2)

תמשיכי…

09/09/2013 07:21

חמוד!
תמשיכי :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

09/09/2013 08:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך