מספרת333
תגיבו ואני אמשיך!

המירוץ ל- 1,000 ש"ח – פרק 1 חלק 1

מספרת333 12/09/2013 582 צפיות 2 תגובות
תגיבו ואני אמשיך!

"שלום! אתם איתנו בפרק הפתיחה של המירוץ ל- 1,000, בואו ונכיר את הזוגות!" אומר גיא, המנחה.
"דנה ורומי!"

~דנה ורומי ברקע כחול~
"אני דנה!" אומרת דנה בהתלהבות. "ואני רומי!" אומרת רומי, בהתלהבות גם היא, ואז שתיהן ביחד צורחות "ואנחנו ננצח כי אנחנו פייטריות!" הן עושות כיף חברות.

"מאיה ודן!"

~מאיה ודן ברקע הכחול~
"אני מאיה" אומרת מאיה בקול קריר. "ואני דן" אומר דן בקול שמח, מנסה לפצות על הקרירות של אחותו. "ואנחנו ננצח כי לדן יש שכל!" אומרת מאיה. דן מביט בה מופתע. "מאיה? זו את?" שואל בדאגה. "כן, פשוט אני הייתי צינית"

"ליאל ורואי!"

~ליאל ורואי ברקע הכחול~
"אני ליאל" אומרת ליאל. "ואני דן". דן מביט בליאל, והיא לוחשת לו "אה… מאמי, עכשיו אנחנו אומרים ביחד 'ואנחנו ננצח בזכות האהבה!'" דן מביט בה ומהנהן. "ואנחנו ננצח בזכות האהבה!" הם אומרים. "לא, מאמי זה לא היה מתואם טוב, אנחנו צריכים לעבוד על זה"

"לי וטל!"

~לי וטל ברקע הכחול~
"אני לי, וזו טל. אנחנו עומדות לנצח בגלל שאנחנו…" פתחה לי, וטל התפרצה לה באמצע. "אני טל. אני ואחותי עומדות לנצח כי אנחנו חזקות, ומסוגלות להכל!". לי סיננה לעבר טל "טל זה לא מגניב, מי יצביע לנו ככה" וטל ענתה לה "מי שיש לו שכל".

"טניה ופולינה!"

~טניה ופולינה ברקע הכחול~
"אני טניה" אמרה טניה. "ואני פולינה" אמרה פולינה, וביחד הן אמרו "ואנחנו ננצח כי אנחנו רוסיות!" הן צחקו. "טניה נכון ההוא הבלונד הגבוה ממש חתיך!" אמרה פולינה. "סיס" אמרה טניה. "כן, טניה" אמרה פולינה. "זה עדיין מצלם" אמרה טניה. "אה" אמרה פולינה במבוכה. "תחתכו את זה בעריכה, פליזז!" התחננה פולינה.

"יולי ולירון!"

~יולי ולירון ברקע הכחול~
"לי ולירון לניצחון!" הן צורחות. "אני לי!" אומרת לי. "ואני לירון!" אומרת לירון.

"ליאור ומאי!"

~ליאור ומאי ברקע הכחול~
"זו ליאור!" קוראת מאי, תוך כדיי שהיא מצביעה על ליאור. "וזו מאי!" אומרת ליאור, תוך כדיי שהיא מצביעה על מאי. "ואנחנו ננצח כי אנחנו משתפות פעולה ת-מ-י-ד-!" קוראת מאי.

"דור ורועי!"

~דור ורועי ברקע הכחול~
"אנחנו דור ורועי ואנחנו ננצח כי בנות אוהבות אותנוו!" אומר רועי. "רועי, בלי להעליב…" אומר דור. "כן, אני יודע" אומר רועי. "בנות מתות רק עלייך".

"דן ויוסי!"

~דן ויוסי ברקע הכחול~
"יו, אם אתם מחפשים חתיך חדש, אז אני כאן וכל השאר הם בלאכס!" צועקים דן ויוסי, וצוחקים.

"תישארו איתנו, מייד אחרי הפרסומות, מתחילים במשימות!"


תגובות (2)

איזה מהממממממם!!!חחחח ליאל ורואי הרגו אותי!!מאיפה הבאת את זה?חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

12/09/2013 06:10

אין לי שמץ, המצאתי פשוט…
ושמחה שאת אוהבתת :)

12/09/2013 06:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך