תמר1
אני חדשה באתר אז.. עם יש טעויות סורי

המעבר

תמר1 25/11/2014 696 צפיות 2 תגובות
אני חדשה באתר אז.. עם יש טעויות סורי

היי קוראים לי מאיה אני בת 13 , ההורים שלי נפתרו לפני חצי שנה אז מה שזה אומר שנשלחתי לפנימיה .
בהתחלה חשבתי שזה לא כזה גרוע אבל כשהגעתי הכל השתנה , זאת לא הייתה הפנימיה שראיתי בראשי זאת הייתה הפנימיה הכי גרועה בעולם !!!
כל יום סבלתי שם עד שהודיעו לי שמצאו קרוב משפחה של ההורים שלי , שמחתי נורא כי בכל זאת לא ממש רציתי להישאר במקום המגעיל הזה .
לפני שההורים שלי נפטרו הם היו שמים לי כסף רב בכל חודש בבנק שלי שעדיין לא נפתח בעצם כי בשביל לפתוח בנק צריך להגיע לגיל מסויים שמתאים לתנאים בבנק במקרה זה זהו גיל 18 .
אז נמשיך … יצאתי מהפנימיה שמחה מאוד , ראיתי מכונית שחורה מחכה לי מחוץ לשערי הפנימיה , הלכתי במהירות למכונית כי אפילו דקה לא רציתי להישאר בפנימיה הזאת .
כשהגעתי סוף סוף למכונית הנהג אמר :"שלום מאיה קיבלתי הוראה ממר ביטון ( קרוב משפחה של הוריך ) להביא לך את הקופסא הזאת " . כשפתחתי את הקופסא ראיתי פרח יפיפה מאוד התרגשתי כי הבנתי שמר ביטון עוסק בגידול צמחים חקלאות ועוד …
כשהגענו ליעד ראתי בית גדול ומפואר גינה עם שילובי צמחים ואיש נמוך קומה עומד ומחייך . כשיצאתי מהמכונית מר ביטון אמר:" ברוכה הבאה לביתי תרגישי כמו בבית " מר ביטון היה נמוך קומה קצת שמנמן וכמובן האיש הכי נדיב שהכרתי .
כשנכנו לבית מר ביטון הושיט את ידו ואמר "בואי אני רוצה להראות לך משהו" . שאלתי בחשש : " מר ביטון סליחה אבל לאן אתה לוקח אותי ?" מר ביטון ענה :"למקום הכי יפה בעולם" מר ביטון ספר לאחור 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 ו… בוםםם נפלנו במהירות רבה למטה ואז ביטון אמר משהו מוזר כזה כמו "הולמס הולמס עצור עכשיו ! " .
פתאום אני קולטת אותי ואת מר ביטון נמצאים ביער ומעלינו מתעופפים חיות מוזרות בעלי כנפיים בכל מני צבעים , שאלתי את מר ביטון : "איזה חיה זאת ? " הוא ענה אלה :"הם דרקונים הצלתי אותם מאז שאני זוכר את עצמי ילד .
רציתי לשאול את מר ביטון איך הוא השיג את כל הדרקונים האלה אבל כבר היתה השעה ללכת לישון אז עלינו בחזרה לבית של מר ביטון והלכנו לישון .
בבוקר כשהתעוררתי ראיתי שוב את האנשים מהממשלה הם אמרו לי שמר ביטון עבר תאונה מצערת ואצתרך לחזור לפנימיה .
רצתי לסלון ולקחתי תמונה של מר ביטון החזתי את התמונה קרוב ללב ובכיתי למה ? למה זה קורא לי ?!?! האנשים אמרו :"מאיה יש לנו משהו נוסף להודיע לך , לפני כמה דקות התקשר אלינו איש ששמו מר פיט הוא רוצה לאמץ אותך תערזי את הבגדים שלך עוד חצי שעה אנחנו מחכים לך בחוץ .
לא ידעת עם לשמוח או להיות עצובה כי מצד אחד אני שמחה שאני לא חוזרת לפנימיה ומצד שני מר ביטון נפטר ):
יצאתי לבחוץ עם המזוודות שלי אותה מכונית חיכתה לי אותו נהג ואמר הנהג : "שלום מאיה שוב נפגשנו …. מר פיט אמר לי להביא לך את הקופסא הזאת " פתחתי את הקופא וראיתי אימלהההה מה זה !!!!!!!!!!! רוצים לדעת מה היה בקופסא ? עיניים , עיניים אמיתיות ! פחדתי כי הבנתי שאיש רע ורשע ! ומכאיב לאנשים .
כשהגענו לבית של מר פיט ראיתי בית מטונף ומוזנח צמח לא גדל בגינתו , מר פיט גובה ורזה ובמיוחד מפחיד .
כשנכנסנו לבית ראיתי עיניים בכל מקום ! האיש משוגע ! הכל מלוכלך הקירות מתפרקים ועוד הרבה דברים מגעילים ומוזרים !!!! מר פיט אמר : החדר שלך נמצא בהמשך המסדרון ימינה . הלכתי לחדרי וראיתי עין זזה חשבתי שאני הוזה אבל לא העיניים זזות ! רצתי לחדרי במהרה סגרתי את הדלת ואז……. ראיתי את מר ביטון שוכב על הרצפה קשור וניסה להגיד לי משהו :" תברחי כל עוד את יכולה !!!! תברחייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואז פתאום מחר ביטון נעלם ! הייתי באותו זמן בהלם ?! לא הבנתי מה קרה מי לברוח למה לברוח !? ואז ראתי אותו , ראית למה אני צריכה לברוח ממר פיט כי מר פיט האמיתי זה הוא
המשך יבוא ……


תגובות (2)

את כותבת ממש טוב ואני מאוד אוהבת את העלילה שהמצאת. זה נשמע סיפור מקורי כי אפעם לא קראתי כזה.
תעלי את ההמשך בהקדם❤

25/11/2014 18:07

היי שרי תודה על התגובה העלה את ההמשך בקרוב ….

25/11/2014 18:10
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך