המפצחת – פרק שלישי

ChocolateChip 05/06/2020 514 צפיות אין תגובות

ארבעת הגברים ניגשו אל אנה שניים מהם אחזו בידיה. "אתה חלק מזה? בגלל זה אמרתי את כל המילים האלה על החשוד ואתמול?" אנה ניסתה להראות מבולבלת כשבעצם ידעה שהיא בצרות. מי יודע כמה אנשים נכללים בקבוצה הזו, מה העניין עם הקעקוע?
—-
"היא לא מגיעה, היא גם כתבה שעוקבים אחריה…" חגית אמרה ישר ולעניין.
"תני לי את פרטי הפלאפון, אני אלך בסתר לבדוק שהכל בסדר…" אישה רזה עם שרירים ושיער אסוף וכהה. עיניה שולפות ניצוצות ולא מפסיקות לסקור את הסביבה.
"לא לא, אני צריכה אותך למשימות יותר רציניות… לא סתם קיבלת את התואר המפצחת! יש רק אחת כזו בפעם והיא הכי מיומנת בסוכנות." חגית אמרה קופצת ממקומה ומתחילה להתהלך בחדר. "אני לא רוצה לשלוח אותך, פשוט הנערה ההיא צעירה חדשה וגם מסוגלת להמון!" היא הוסיפה.
"אז אם כך אני אלך ורק אסתכל!" המפצחת לחשה וקמה ממקומה.
"לא, זה סתם כמה אנשים. חבורה של פושעים עם אותו קעקוע…" חגית הסבירה ונעמדה במקום אחד.
"אני חייבת לבדוק! אם יש לכולם אותו סימן כנראה שיש משהו מאחורי שצריך לפתח, זה התפקיד שלי!" המפצחת קראה ויצאה מהמשרד. שם נעמדו עוד שני סוכנות לבושות בשחור. הן מיהרו אחרי המפצחת.
"יש לנו משימה." המפצחת לחשה מסמנת בידיה סימן שפירושו "לרגל בלבד".
——-
"אני לא מבינה אתה חלק מהחברה הזו? מה אתם רוצים? כסף?" אנה שאלה מנסה למשוך זמן עד שמצא דרך לברוח. ידיה מוחזקות חזק מאחורי גבה.
"אמרנו לך, תדברי עם הבוסית ותשיגי לנו מפה של הכלא ודרך לשחרר את… מישהו." אחד מהאנשים ללא מסכה אמר בשאגה.
הפחד ששרר בחדר והמתיחות לא החזיקו מעמד להרבה זמן. "אם לא אנחנו נצטרך לקחת אותך איתנו!" האיש צעק בפניה של הנערה הזהירה. השקט והמשחק שאנה משחקת מוציאה אותו משלוותו.
"אני חושב שניקח אותה ונשאיר אותה עד שתדבר!" אחד עם מסכה מילמל לאיש השני עם המסכה. השלישי עם מסכה לחש משהו נוסף והם התחילו לצעוד עם אנה קשורה.
החוטים בין ידיה של אנה לא היו קשורים היטב, אך לאנה לא היה מיומנות עדיין רק קצת. היא ניסתה לשחרר אך האיש עם המסכה עדיין מחזיק במרפק שלה סוחב אותה אחריו.
—-
"צריך לעשות משהו…"
"רגע, אמרת רק ריגול. כבוד המפצחת!"
"נכון, שינוי תוכנית. נצטרך לעזור לה מבלי להיטפס." המפצחת התחילה להתקדם אחרי האנשים שגוררים את אנה.
היא והסוכנות הכי טובות שיוצאות איתה להרבה משימות השתמשו ברחפן והתהלכו ברחוב הצמוד.
—–
חושך. קור. כל מה שהיה בחדר שאליו הניחו את אנה. אפילו לא חלון או קרן אור, בקושי חמצן. ידיה עדיין קשורות אך עם קצת המיומנות שלה היא הצליחה להוציא אחת, לאחר כמה דקות החוט נקרא וידה השני השתחרר. "את נשארת שם עד שתדברי!" נשמע קול.
לאנה כבר לא היה משנה. היא ידעה מה עליה לעשות, היא הוציאה את מכשיר הפלאפון שלה. מיליוני הודעות רצתה לכתוב אך במקום בדקה אם יש קליטה בכלל. כמובן שהיה.
הפושעים האלה לא היו מתוחכמים.
לפתע הפלאפון של אנה צילצל ממספר לא מזוהה. עם קצת היסוס אנה ענתה.
"אנה, תיצמדי ליד הקיר של הדלת אנחנו מצילים אותך… ברגע שתוכלי תברחי. יש רכב איסוף מחכה לך ברחוב הסמוך, תבדקי היטב שלא רואים אותך נכנסת לרכב." קול אמר משאיר את אנה פעורת פה וללא מילים.
אנה נעמדה על יד הדלת וניתקה את השיחה.
לפתע נשמע קול מתקתק ואז פיצוץ רועש. אנה כיסתה את עיניה מרגישה ענן של אבק דוהר לעברה. כשהביטה ראתה שכל הקיר התפוצץ. היא מיהרה לברוח כמו שאמרו.
—–
"זה מסוכן, עכשיו הם יודעים שהנערה חלק מהסוכנות…"
"צודקת." המפצחת אמרה לא באמת מקשיבה היא עסוקה בלעקוב עם הרחפן ולצלם את הפושעים.
—-
אנה התהלכה ברחובות תמימה ולא מבוהלת רק תוהה לעצמה שקועה בהרהורים. היא הגיעה אל הרכב וזיהתה שהוא של חגית. היא מיהרה להיכנס מביטה לפני בכל הכיוונים.
"מי שלח אותך לאסוף אותי?" אנה שאלה את הנהג. "המפצחת!" הנהג לחש והתחיל לנהוג.
"מי?" אנה התפלאה, השם נשמע מכובד. אך היא אינה זוכרת שהיא מכירה כזו.
"היא סוכנת הכי מיומנת שיש… היא זו שמקבלת את כל הפרטים, היא מחברת אותם ביחד לראות אם יש פושעים שעובדים ביחד או דברים כאלה…" הנהג אמר.
שאר הנסיעה חלפה בשלום, הנהג עצר בכניסה האחורית של הבניין ששם היו כמה סוכנים ששומרים על המקום.
"שלום סוכנת אנה." אמר אחד השומרים.
"שלום?" אנה ענתה מבולבלת.
"אפשר להכניס אותם!" השומר קרא למישהו אחר. משם העבירו את אנה בתוך כמה מכונות לראות שאין שום מכשיר מעקב.
"את נקיה לחלוטין." אמר אחד מהשוטרים ונתן לה להיכנס. הנהג הוביל את אנה אל חדרה של חגית.
"הנחתי הכל על השולחן שלה במשרד שלה… אני ממהרת!" חגית אמרה לנהג מתעלמת מהעובדה שאנה נמצאת ליד. "אסור לך אנה לצאת מהבניין ללא ליווי…" חגית הוסיפה פונה אל אנה וברחה לה.
—-
"מאה אחוז יש פה עניין מוסתר מאחורי הפושעים האלה." המפצחת לחשה אל חגית מראה לה את הצילום מהרחפן.
שניהם התהלכו בבניין שנועד למגורים של סוכנים וגם נועד לאימון. הכל תחת ההשגחה של המפצחת.
"בואי נגיע למשרד שלך וכבר נראה במסך גדול את הצילום." חגית אמרה שניהן פונות במסדרונות.
"אנה בכלל לא מיומנת, היא צריכה דחוף אימונים ועוד אימונים. יש לה יכולות ללא ספק אבל הכל אצלה משחק." המפצחת אמרה אחרי שראו קצת את איך שאנה התנהלה.
"ללא ספק היא טובה במילים ובשפת גוף אך לא מעבר." המפצחת אמרה מדגישה בצילום.
"היא סיכנה את עצמה. היא לא תוכל לחזור למשפחתה לזמן הקרוב!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך