masha5798
בוקר טוב (: יש עדיין קוראים ? אחרי כל הזמן הזה שלא כתבתי ? מי חיכה להמשך ?
אגב מישהו כבר קרא את הספר "13 סיבות" ? שווה לקנות אותו ? [הבאתי את הקטע מהאינטרנט]

הנסיך והאימו – פרק 5

masha5798 11/12/2013 576 צפיות 2 תגובות
בוקר טוב (: יש עדיין קוראים ? אחרי כל הזמן הזה שלא כתבתי ? מי חיכה להמשך ?
אגב מישהו כבר קרא את הספר "13 סיבות" ? שווה לקנות אותו ? [הבאתי את הקטע מהאינטרנט]

אני : "רגע, מה עם ג'ולין צריך לקרוא לה לא ?" וואיי הילדה לא יוצאת לי מהראש
"תתקשר אליה" אמרה קיקו בזמן שנעלה את הנעליי הואנס הירוקות שלה . " בנוגע לזה…נראה לי היא שונאת אותי , ואין לי תמספר שלה" עניתי ונהיה לי פרצוף עצוב , "אז רוץ לקורא לה , אני אחכה לך כבר שם , אגב ראיתי פה את כריס אז אני אשב לידו ונשמור לשניכם מקום " חייכתי אליה ורצתי לבקתה שלנו , וואי כמה ספורט אני עושה בחצי שעה , ועוד בשביל שתי בנות, בשביל קיקו אני ירוץ לצד השני של העולם , אבל ג'ולין ? היא שונאת אותי , למה אני רץ בשבילה …וואי אני כל כך מבולבל …מה יש לי רק היום הכרנו …נראה לי אני אנסה להכיר אותה קצת יותר בדרך לחדר אוכל .
נכנסתי מתנשף כולי לבקתה שלנו וראיתי את ג'ולין שוכבת על הרצפה וקוראת ספר . היא כזאת מהממת .
"ג'ולין ?" שאלתי בלחש לא להבהיל אותה , שלא תזרוק עליי את הספר או משהו , "מה?" היא שאלה בייבוש ואפילו לא הסתובבה אליי , והמשיכה לקרוא . "את באה לחדר אוכל ? " שאלתי והתקרבתי אליה קצת יותר , "לא , לא באלי אני לא רעבה" היא שוב ענתה בייבוש , נשכבתי לידה על הרצפה ושאלתי "מה את קוראת?" עשיתי תצמי מתעניין , "13 סיבות" עכשיו היא כבר סגרה את הספר ונתנה לי לקרוא את מה שכתוב מאחורה, קראתי ושאלתי " נשמע מעניין , אחרי שתסיימי אותו אני יכול לקחת גם לקרוא ? " "כן בטח , אבל אתה לא נראה אחד שמתעניין בספרים " היא ענתה עם גבה מורמת , "מאיפה לך ?" שאלתי וחייכתי אליה " אתה לא נראה ילד טוב כזה שקורא ספרים , וגם לא הבאת לפה שום ספר , הכל אצלך פה מגזינים ודיסקים " היא ענתה לי בזמן שהיא מסתכלת לי בעיניים , "אז אני רואה שמישהי פה חיטטה לי בדברים אה?" עניתי לה במבט חושד כזה , "אוויש אני שמה כסף שגם אתה עשית את זה כשאני יצאתי " היא צחקה , וואי ישלה את הצחוק הכי קסום בעולם " ישלך עיניים יפות " אמרתי לה בשקט כזה , היא לא הבינה מאיפה זה בא אז היא פשוט ענתה לי תודה ושגם לי יש עיניים ממש יפות.
"תקראי לי את מה שאת קוראת " ביקשתי ממנה ונשכבתי על הבטן לידה , " חח אתה לא רוצה ללכת לאכול ? " היא שאלה אותי . "לא , אני לא רעב , אז את יכולה להקריא לי ?" שאלתי אותה , היא נשכבה על הבטן והתחילה לקרוא …..

~נקודת מבט של ג'ולין~
הוא בקש ממני להקריא לו את מה שאני קוראת , הוא כזה חמוד , התחלתי לקורא

"לאט . בזמן שלוקח לי להגיע לתחתית המגלשה , אני שמה לב שכפות הרגליים שלך ממש קטנטנות . כמעט לא קיימו.
ידעתי !
אתה נגש לקצה המגלשה בזרועות פרושות , מוכן לתפוס אותי.
ותראה מה זה , כשאני קופצת מהמגלשה כפות הרגליים הענקיות שלי לא דורכות על כפות הרגליים הקטנות שלך .
"את רואה? אנחנו מושלמים יחד, " אתה אומר. ואז אתה רוכן לנשק אותי . השפתיים שלך מתקרבות …ומתקרבות…ו…אני מתעוררת ."

הפסקתי לקרוא כי שמתי לב שמאקס פשוט בוהה בי, "על מה אתה חושב" שאלתי אותו , רואים עליו שהוא חושב על משהו . "עליך" מאקס ענה לי בשקט . "עליי? מה יש לחשוב עליי?" הייתי מבולבלת שלא יכנס לו פתאום רעיון לנשק אותי או משהו . הוא התהפך [נשכב על הגב] בהה התקרה ואמר " את יפה , את מושכת , את יודעת להקשיב , את עוזרת , את פשוט מסקרנת אותי כל כך , אני רוצה לדעת עלייך עוד חוץ מהשם שלך מבינה?" התסכלתי עליו , עלה לי חיוך ואמרתי "אז מה אתה רוצה לדעת עליי?" "יהיה קצת מוגזם אם אני אגיד הכל ? " הוא שאל והסתכל לי בעיניים, "תאמת שכן , קצת , אבל אתה יכול לשאול שאלות ואני אענה לך " הסתכלתי עליו וגם אני התהפכתי על הגב . ואז הוא התחיל לשאול …..


תגובות (2)

תמשיכיייייייי

11/12/2013 05:45

יא מושלם, תמשיכיייי

11/12/2013 06:03
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך