eden_books
אשמח אם תגידו מה לשפר \ לשנות :)

הנסיכה המורדת פרק 2

eden_books 15/12/2013 410 צפיות 3 תגובות
אשמח אם תגידו מה לשפר \ לשנות :)

הנסיך כריסטיאן הסתובב והביט בי , ניגש אליי ונושק לידי ברכות, אבי מיהר לומר כברור "הוו בני, סלח לה על התנהגותה הגסה, אמה, עלי מיד לחדרך " קולו היה מנסה להיות נחמד אך יצא לחוץ ונוזף.
"אז בסדר" אמר הנסיך ושיחרר את ידי , קדתי בפניו באי רצון שלא נראת והלכתי לחדרי
"למה לא אמרת לי שזה הנסיך ? חשבתי זה סתם טקס! " נאנחתי ואנט מיהרה להביא לי את שמלתי הכחולה ונעליי הבובה התואמות, רק להבנה. אבי רצה שיוולד לו בן אבל מה – יצא אותי , בת לא צייתנית ולא מנומסת שגונבת ממנו כסף לעניים .היה את צלצול פעמון הארוחה, מיהרתי לשמה בדרך שמה את הנעליים ונכנסת ברישול , מסמיקה ומתיישבת ממול לנסיך.
אם לא אתחתן עם הנסיך , אבי יגרש אותי, כי כריסטיאן הוא כמו הבן שמעולם לא היה לו – ולא יהיה לו. אימי לא יכולה ללדת יותר, ביש מזל ממש. הייתה שתיקה רועמת בחדר, עד שאבי פצה את פיו .
"אז למה המלך שלח אותך נערי ? " קולו היה רגוע ולעס מן החזיר "לבקשת ברית נישואין עם ביתך אמה" הסביר והביט בי ישירות . השפלתי מבט לצלחתי ואכלתי "הוו ! דבר נפלא..נפלא.. " אמר אבי בהתרגשות ואימי חייכה כמתגאה בי , למרות שלא עשיתי דבר בעניין .זה נס שנסיך כן רוצה להתחתן איתי , כיוון שכול נסיך חושב מיליון פעם לפני שבא. כול הממלכות שמעו עליי התנהגותי ואפיון לבושי. אומרים תמיד "נאה,נאה אך לא נסיכה " – החיים קשים , שישימו קסדה .
"הוא מציע שהחתונה תתקיים עוד שבוע " העיר אותי אבי ממחשבותיי כשחזר על מה שכריסטיאן הציע
"בסדר, זה טוב " אמרתי מחייכת חיוך קטן שלא נראה מאולץ כלל, כבר למדתי להיות שחקנית מעולה.
אבי נראה כמתגאה, מרים כוס יין לברכה ושמחה .

כשכול זה הסתיים הלכתי לחדרי, ממהרת להוריד ממני את השמלה ולחזור לבגדיי הפשוטים והטובים, יושבת על עדן החלון ומביטה לבחוץ. השמיים היו כתומים וענני נוצה לבנים בשמיים , נותנים הרגשת יופי ונינוחות . אך כשהבטתי מטה…ראיתי שומרים מביאים אל מול אבי נער שנראה בן גילי וישוב על ברכיו. מיהרתי להרדת למטה , כמעט מתגלגלת במדרגות .
יצאתי החוצה מהר ונעמדת לצד אבי מתנשמת
"מה..קרה ? " מלמלתי מסיטה את שיערי לאחור , אבי רק נאנח בכבדות "הנער הזה גנב כסף מן הכספת " אמר בקול מכפיר ופערתי את עיניי. זו אני שלקחתי, לא אדם חף מפשע,איך הם בכלל לקחו דווקא אותו ? או שהוא בעצם כן אשם..
"זה נכון ? " שאלתי את הנער והורתי לשומרים להעמיד אותו על רגליו, הוא היה גבוה ממני בראש
"כן" אמר ומביט בי כמו ממתיק סוד, שיערו שחור וארוך , רחב כתפיים וצבע עיניו כחולות כמו ים . "אני מבינה.. " מלמלתי
"מה שימך ? " שאלתי אחרי כמה שניות ואבי נועץ בי מבט, גילגלתי עיניים "דרטיאן " אמר בקול גאה "ושם משפחתך ?"שאלתי בקוצר רוח, שמו מוכר לי

"ווילנד"
אמר בחיוך משועשע ופערתי את עיניי, אוי לא.. אני יודעת מי אבא שלו בדיוק.


תגובות (3)

תמשיכי

15/12/2013 07:08

זה מעולה :)
תמשיכי :)

15/12/2013 07:42

תודה :)

15/12/2013 07:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך