הנערה המיוחדת – הקדמה

03/09/2015 599 צפיות תגובה אחת

לפני הרבה שנים בארץ כלשהי נולדה ב1 ליוני לזוג הורים תינוקת עם עיניים חומות ושיער צבעוני , בצבעי אדום ,זהב , תכלת , סגול וכחול. על ידה היה סימן לידה בצורת יהלום . ישר כשהיא נולדה , היה בה משהו מיוחד ושונה משאר התינוקות . היה בה בתוכה מלא אור פנימי . בנוסף, היא הייתה מטרופוגיזית. שמה של התינוקת היה דיימונד ההורים אהבו את דיימונד מאוד למרות שהיא נראתה שונה . לא עבר הרבה זמן והיא ידעה לדבר . זה היה לא רגיל ובמהרה היא דיברה משפטים שלמים.
ההורים ידעו שהיא יכולה להיעלם לפתע במיוחד ודאגו בגלל נבואה שנובאה עליה על ידי אישה זקנה ביום שהיא נולדה . הנבואה סיפרה על נערה שנולדה ב-1 ביוני , בתוכה יש מלא אור , אורה של נערה זו יציל עולם שלם ובזכותו יהיה שלום עולמי .
כעבור כמה ימים , דיימונד ידעה ללכת והיו פעמים שהיא הייתה מרחפת סתם כך באוויר .
היא ואביה היו מאוד קרובים יותר מאשר כשהיא הייתה עם אמה .
היא מאוד אהבה מלאכים ולפעמים כשהיא ריחפה באוויר היא חשבה שהיא מלאכית.
יום אחד , כשהיא ואביה בילו יחד שניהם , בא פתאום איש ולקח אותה למקום כלשהו בעבר.
אך ,אביה היה תמיד שם בשבילה ושמר עליה כך שלא יקרה לה שום דבר רע (מו שמלאכים שומרים על האהובים שלהם מלמעלה) כי היה בין שניהם קשר אב בת מיוחד במינו . אביה יכל להבין אותה גם בלי שתגיד דבר והם יכלו לדבר אחד עם השני במחשבות .


תגובות (1)

יפה. אהבתי את העלילה אבל הכתיבה שלך לא טובה. חסרים סימני פיסוק, יש מילים רדודות וחלק מהמשפטים לא כתובים טוב, מה שבאמת העיק עליי לקרוא.
אני ממליצה לך לשפר את הכתיבה.

03/09/2015 16:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך