תגובות זה תמיד טוב.

הנרי

28/06/2011 713 צפיות תגובה אחת
תגובות זה תמיד טוב.

-כי אין לי מה להציע לך, זה למה , אני ריק את לא מבינה ?
-מה זאת אומרת אין לך מה להציע , מזה אמור להגיד לי ? , אני אמורה לקבל את ההסבר הזה וללכת , אני חייבת הסבר יותר טוב מזה.
– זה ההסבר היחידי , אין פה משהו מורכב , אני לא הבן אדם הזה שיש בו תוכן , עומק , אין בי איזה רובד סמוי שעוד לא ראית , זה כל מה שיש , ועכשיו שהבנתי את זה קשה לי להיות במחיצתם של אנשים , ובמיוחד במחיצתך , את מבינה .
– אז איפה זה שם אותי , אתה רוצה שאני אעלם ? אתה רוצה שאני פשט אלך ככה וזהו, כל מה שהיה עד עכשיו, אתה פשוט רוצה למחוק ?
-בשבילך , רק בשבילך.
-אבל אני רוצה להישאר , אז איך בדיוק אתה עושה את זה בשבילי ?
-אני ראיתי כבר מה הולך להיות , אני יודע איך הדברים יראו אם את תישארי.
-אני נשארת.
-זה לא תלוי בך, החלטתי .
-אתה מוכן לחכות עוד דקה , אני לא מבקשת פה יותר מידי , תן לי עוד כמה רגעים ואני אלך.
-אני מצטער זה חייב לקרות עכשיו .
-לא.

ואז הכול נהיה חשוך ,הנרי ירה בעצמו, והיא נעלמה באותו רגע.

-בתחנה-
-"אחריי שהנרי ירה בעצמו , בדיוק כמה שניות אחריי, הדלת של החדר נפתחה. הנרי הספיק לראות אותה נעלמת מהחדר."
-"יודעם למה הוא עשה את זה?"
-"לא יודעים, יש השארות , אבל לא יודעים בוודאות מה קרה איתו במשך אותם 3 ימים שלפני."
-"למה דווקא 3 ימים ?"
-"הנרי השאיר מכתב."
-"מה היה כתוב במכתב?"
-"אתה יודע כבר מה הוא כתב אבל אין לי בעיה להגיד לך שוב, הוא כתב: לפני 3 ימים לא רציתי שהיא תעלם , אבל עכשיו אני יודע שזה בדיוק מה שהייתי צריך לעשות."
-"ואיך יודעים שהיא לא זאת שירתה בו?"
-"הנרי סיפר לנו."
-"אני לא מבין, הנרי חי?"
-"לא, ממש לא ."
-"אני לא מבין."
-"אז תשאל אותי שוב , אולי בפעם הבאה תבין."


תגובות (1)

אהבתי :)
אתה כותבת ממש יפה, קראתי את הסיפור וממש הצטערתי שאין לו המשך.
לדעתי את צריכה להמשיך אותו הוא יכול להתפתח למשהו ממש טוב^^

29/06/2011 22:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך