NealvsHook
אין לי מה לכתוב... היה לי המשך רק בזכות סיימון המעצבן. חייבת לך, גבר.

הנשיכה – פרק 6

NealvsHook 09/04/2014 736 צפיות 9 תגובות
אין לי מה לכתוב... היה לי המשך רק בזכות סיימון המעצבן. חייבת לך, גבר.

נגמרו לי כבר הרעיונות לעצור את ההשתנות שלי. ניסיתי לחסום את אור הירח, ניסיתי בחום, ניסיתי בקור, אטמתי לעצמי את האף, הפה והאזניים וגם אכלתי ג'לי דלעת. כלום לא עזר! חשבתי לנסות גירוש שדים \, אבל אריקה סטרה לי ואמרה שאני אפילו לא אעז לחשוב על זה. וכמובן שסיימון צץ (שוב) משום מקום ואמר לנו איזה זוג מדהים אנחנו וכל כך ברור שעוד מעט אנחנו נהיה חברים.
אני מניח שרק בגלל ההצקות שלו אנחנו לא. לא, ההצקות ואבא של אריקה.
הוא עדיין שונא אותי. אני משתדל לא להתקרב אליו, כי כשאני לידו הוא נוהם וכמעט מתנפל עליי. הוא עוד לא הרג אותי בגלל אריקה. הוא לא יעשה שום דבר שיפגע בבת שלו, כולל לא להרוג את הידיד שלה.
אם הייתי מכר שלה מזמן כבר לא הייתי בין החיים.

ישבתי על הסלע הקבוע שלי ושיחקתי עם עצמי איקס מיקס דריקס בעזרת המקל על החול. כמובן שהפסדתי. להפסיד בזה זה מעצבן, להפסיד לעצמך זה משפיל. אבל טכנית, ניצחתי!
או שלא.
"היי, דיכי!" הקול של סיימון קרא מאחוריי. אפילו לא טרחתי להסתובב אליו, הוא כבר בא והתיישב מולי. "היי", עניתי בשעמום. הפסדתי לעצמי, שוב.
סיימון שם לב לזה וצחק. "איך אתה מצליח לעשות את זה?" הוא שאל תוך כדי צחוק.
"כישרון".
"חא! גם אני רוצה הורים שיביאו לי גנים כאלה". נעצרתי לפתע. הוא פגע בנקודה רגישה, והוא שם לב לזה. "אני מצטער, דניאל… שכחתי…", הוא ניסה. השתלטתי על עצמי והנהנתי אליו.
"זה בסדר", חייכתי. סיימון נאנח בהקלה.
"עכשיו נוכל לפנות לעניין שבגללו באמת הגעתי לכאן לדבר איתך", הוא אמר בשביעות רצון. הרמתי את ראשי בבת אחת.
"מה?"
"אתה ואריקה, טיפשון. יש שמועות עליכם, בגלל שהיא אלפא ואתה אומגה. אתה רציני לגביה?" הוא הסתקרן. אני די בטוח שהסמקתי קשות.
"אין לך חיים שאתה מתערב בעניינים שלא שלך?" כמעט צעקתי עליו, אבל ברגע האחרון הכרחתי את עצמי להגיד לו את זה בשקט.
"אה… לא?"
ובאותו רגע עזבתי את המקום לקול קריאות המחאה שלו. זאב חסר חיים.


תגובות (9)

יאי! סוף סוף המשכת אחרי מתאיים שנה!
רק שאני נשברתי והלכתי לישון… לא נורא.
המשך!

10/04/2014 06:20

תמשיכי^~^

10/04/2014 06:29

וואו זה פלאפינג מעניין.

10/04/2014 06:52

מתי פרק הבא ? אני במתח !הוא יצליח לעצור את ההישתנות ?!

25/04/2014 13:01

אני מסכימה עם סיימון, האידיוט צריך לצאת איתה -,-
אור, תגידי לאידיוט שיצא איתה.
בעצם, אני אגיד לו בעצמי.
אידיוט, תצא איתה!
עכשיו תכריחי אותו להקשיב.
0-0

05/05/2014 18:22

    הצפתי אותי במיילים. ובתגובה אחת –
    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    05/05/2014 18:34

אור, זאת הייתה המטרה -,-
ואת חייבת להתחיל להביע את עצמך יותר במילים ופחות באותיות גדולות באנגלית -,-

05/05/2014 18:38

דרך אגב אור, הבטחת להמשיך את *כל* הסיפורים שלך, מה עם החדש על ארץ לעולם לא?

05/05/2014 18:39

    הו… אופס? ><
    שכחתי ממנו לגמרי. למרות שההתלהבות שלי ממנו די עברה, אז כנראה אני אמחוק אותה וחאלס.

    05/05/2014 20:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך