בבקשה תגיבו כי אני אוהבת אתכם והסיפור הזה הוא הבייבי החדש שלי. דביקות. פשוט דביקות.

הסוד של צ'רנוביל 3

26/09/2013 724 צפיות 4 תגובות
בבקשה תגיבו כי אני אוהבת אתכם והסיפור הזה הוא הבייבי החדש שלי. דביקות. פשוט דביקות.

מייגן נהגה במכונית, והגתה בדממה את המילים לשיר הקצבי ברדיו. לפתע חיה נלכדה באורות המכונית והזמן האט את מהלכו. עיניה של מייגן נפערו באימה כשקרני האור פגעו בקרניו המשוננות והמסועפות של אייל, שעמד בתנוחת תקיפה, כשקרניו מכוונות על המכונית. מייגן לחצה בחוזקה על הבלמים, אבל זה היה כבר מאוחר מידי, הנזק נעשה. קרניו של האייל חדרו בקלות דרך השמשה של המכונית, אחת מהן ננעצה בכתפה של מייגן, והשנייה שפדה את בטנה של סטייסי.
סטייסי הביטה על מייגן בפחד ובכאב,דם נוטף מזוויות פיה. "לא לא לא לא לא!" צרחה מקפיאת דם נפלטה מפיה של מייגן, בעוד היא קוננה על חברתה הפצועה. בידה הבריאה היא גששה את דרכה אל הפלאפון שלה, וחייגה בידיים רועדות. "היינו בתאונת דרכים, חברה שלי גוססת, בבקשה תעשו משהו!" היא קראה אל הפלאפון בייאוש. היא הסבירה לאישה בצד השני של הקו איפה הן היו ומה הנזק וניסתה להיזכר בקורס הרפואה הקצר שניסתה כמה שנים לפני כן. "יש חשד לריאה מנוקבת ואיבוד דם מהיר" היא התנשמה לתוך השפופרת והגברת הודיעה לה שאמבולנס יצא לכיוונה כמה דקות לפני כן. מייגן לחשה תודה לתוך המכשיר וסגרה אותו. "סטייס? סטייסי? תישארי איתי, אל תירדמי סטייסי, תישארי איתי" היא הושיטה את ידה וניערה את כתפה. סטייסי התעוררה בקול חרחור והשתעלה דם אל החזית של המכונית. מייגן נאנחה בהקלה וניסתה להשאיר את חברתה בהכרה ומתפקדת. "סטייסי מה השורש הריבוע של 500875?" שאלה בתכיפות. חברתה פלטה צחוק חנוק והשתעלה עוד דם. "707.72523, טיפשונת" חיוך התפשט על פניה החיוורות מאיבוד הדם. למייגן לא היה מושג אם התשובה נכונה, אבל אם מישהו ידע את התשובה זו הייתה סטייסי. "מי היה הנשיא השביעי של ארצות הברית?" שאלה. "אנדרו ג'קסון, 1830-1836" נאנחה. מייגן הפעילה את מוחה בניסיון למצוא עוד שאלה. "מה- אממ מהו השם המלא שלך?" התפשרה לבסוף.
" סטייסי מרי אליזבת חואניטה אורוריה אמרי ריילי" דקלמה חלושות. לפתע נתלשה דלת המכונית מהצד של סטייסי ופרמדיק שלף אותה בזהירות החוצה.
מייגן התנשמה בהקלה באמונה שחברתה תהיה בסדר. בחור אחר פתח את הדלת של מייגן והסתכל עליה בחרדה. "איתן, יש פה פצועה נוספת." צעק בתכיפות. "מה- לא יכול להיות, אמרו רק אחת." התקרב בחור שני למכונית. "שיט, זו בטח ההיא שהתקשרה. האם את זו שהתקשרה למוקד החירום?" שאל אותה. היא הנהנה, לא מבינה על מה הם מדברים. "אין לנו אמבולנס נוסף טרוי, מה אנחנו עושים?" שאל הבחור בשם איתן את הבחור שהגיע קודם. "אנחנו לא יכולים להביא אמבולנס שני, היא לא תחזיק מעמד זמן רב כל כך.
מייגן כיווצה את גבותיה וניסתה להבין למה הם נשמעים כל כך לחוצים. סטייסי תהיה בסדר, זה מה שחשוב. "אוקיי, אני חושב שנוכל לחבוש את הזרוע ולנסות למנוע איבוד דם עד שנגיע לבית החולים" אמר הבחור בשם טרוי. "אבל, היא תאבד את הזרוע שלה" אמר איתן בבלבול. "עדיף מאשר שהיא תמות מאובדן דם" קבע טרוי בנחרצות. לאחר שהבחור בשם איתן הלך להביא תחבושות מייגן העיפה מבט על זרועה. במקום שבו היתה פעם כתפה היה פצע פעור ושותת דם. האדרנלין שחשה כשניסתה להשאיר את סטייסי בהכרה התפוגג והכאב נכנס לתמונה בכל עוצמתו. מייגן בקושי הספיקה לצרוח לפני שהתעלפה מהכאב.


תגובות (4)

יאיי! המשכת!
אוקיי, אז ככה.
את כותבת מעולה. אבל הארה\הערה\ההרה (וואטאבר איך כותבים את זה לעזאזל?!) – אנטרים. במקש "אנטר" במקלדת. עם תלחצי עליו כול פעם שמישהו מדבר.. (למשל מייגן דיברה., תיארת איך היא אמרה- אנטר, כיא ז סטייסי מדברת). למה? נוח יותר לקריאה מבחינה חזותית. וגם הרבה יותר נוח לי לכתוב עם אנטרים.
אבל זו רק המלצה0
חוצמיזה- הסיפור ממש טוב. תנסי קצתקצתקצת להאריך את הפרקים- כי..כי.. כי זה קצר והדבר הזה טוב ואני אוהבת את זה ואוף!
אזץ…. ממש אהבתי. תמשיכי!!!1
(בקשר לסרט. הקאסט של השחקנים מושלם, החשקנים עצמם מולשמים. התסריט מולשם… אבל זה בולשיט מוחלט ביחס לספר. אז אני די מרוצה, זה טוב יותר מפרסי ג'קסון, אז בסדר:) )
ממש ממש ממש מחה שתמשיכי!
<#
אלין!!!
-,-"

26/09/2013 06:36

התסריט ממש גרוע בקשר לשחקנים היה לי ג'ייס מושלם אבל אז הם תקעו את המכוער ההוא. תחפשי בגוגל את אלכס פטיפר ותאמרי לי שהוא לא היה יכול להיות ג'ייס מושלם. אה ותמיד דמיינתי את תומאס דקר בתור מגנוס… אה ואני רוצה לעשות פרקים קצרים כי עוד לא המשכתי המון ואני לא רוצה שיהיו מעט פרקים.

26/09/2013 06:41

אה. את תעלי איזה חמישה ברצף, עם הם קצרים כול כך :(
וחברה שלי התחתנה עם אלךכס םטיפר, אז אני מבינה אותך. אבל לא. ג'יימי מתאים יותר, מבחינת שפת גוף. אפילוש אלכס פטיפר חתיך….
ומגנוס? מגנוס הוא לא מישו שאפשר לתאר. אז הוא היה גוש חצי אנושי ועכשיו הסרט נתן לי דוגמא חמודה בשבילו :) אלק מושלם, הרסו את איזי. וג'ייס וסיימון וקליירי מושלמים.
אבל היחד עם התסריט והכול… די הרסו את זה. אבלה סרט בלי הספר, בפני עצמו- מעולה :)
אז.. מקווה שתמשיכי כבר!
<3
אלין

26/09/2013 06:46

אלכס מושלם, גם מבחינת שפת גוף. ראית את אני מספר 4? גרררר חתיך. מגנוס לא באמת אסייתי. האישונים שלו מאוונכים וצרים לא העיניים. יש לו אייליינר זהוב והוא נראה כאילו הוא בן 19 לא 70. את איזי לא ראיתי, ואת השחקן של אלק אני מכירה מעברייני על, והדמות שלו שם היא ההפך הגמור מאלק, אז גם אותו קצת הרסו לי…

26/09/2013 06:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך