התקשיתי לבחור ז'אנר, אז החלטתי לשים את זה בסיפור בהמשכים. אם אני אראה שאוהבים את זה אכתוב המשך. אני יודע שזה קצת לא מובן, אבל זה הרעיון.

הסוף-פרק 1

01/07/2013 714 צפיות 2 תגובות
התקשיתי לבחור ז'אנר, אז החלטתי לשים את זה בסיפור בהמשכים. אם אני אראה שאוהבים את זה אכתוב המשך. אני יודע שזה קצת לא מובן, אבל זה הרעיון.

זה היה הסוף. הוא היה רחוק מכפי שהאנשים יכלו לדמיין אותו, רחוק מכל סיפור שהמציאו, מיתוס שיצרו. חמישה שרדו, צ'ארלי, ג'יימס, ג'ארלד, ריק וג'וני. תחילה, הם לא הבינו שהם היחידים, הם לא הבינו, מה זה, מה קרה, מי זאת הדמות אפופת העשן שבלעה את אן ואיפה אן נמצאת עכשיו, ואיפה כל האחרים.
הם התחילו להבין את זה מאוחר, הם לא ידעו כמה מאוחר, כי לא הייתה להם את התחושה הזאת.
למה הם הושמדו? מה קרה? מיליון שאלות צצו להן פתאום. מתי זה קרה?

החמישה חיכו. חיכו שזה יעבור, שהסיוט הנוראי הזה פשוט יחלוף לו, יתפוגג, כמו העולם. הם לא זכרו כלל מה קרה, הם לא הבינו איפה הם, ולאט לאט, גם לא מי הם. הם הרגישו שהדם לא זורם, שהם עצמם לא יכולים לזוז. לאט לאט, הם גם הפסיקו לראות, ובסוף, גם לחשוב.
אך השאלה ששמעו לפני שזה קרה, עדיין הידהדה, איפשהו, בתוך החשיכה, למרות שזיכרון כבר לא היה, השאלה עדיין התקיימה…


תגובות (2)

וואו, הכתיבה שלך ממש מושכת, לא יכולתי להוריד את העיניים מהמסך! זה אפל ומסתורי ואהבתי מאוד! הרעיון ממש מסקרן, אני כבר לא יכולה לחכות לקרוא את ההמשך! מקווה שיגיע בקרוב ;)

01/07/2013 07:01

ההמשך פורסם :)

01/07/2013 09:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך